سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، میراثی سودمند است . [امام علی علیه السلام]
 
جمعه 98 اسفند 16 , ساعت 12:58 عصر

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

دیجیتال مارکتینگ ، ابزاری است که صاحبان کسب و کار ها می توانند با استفاده از آن اقدام به تبلیغ خدمات و محصولات خود در محیطی با جمعیت بسیار عظیم نمایند. در واقع در دیجیتال مارکتینگ با کمک ابزار های دیجیتالی می توان در دنیای پر مخاطب اینترنت و فضای مجازی که امروزه به شدت گسترش یافته است، خدمات و محصولات را به بهترین نحو ممکن ارائه نمود و مشتریان بیشتری را جذب کرد.

سئو و بهینه سازی

منظور از سئو بهینه کردن یک سایت برای موتور های جستجو می باشد که با به کارگیری اصول سئو در طراحی سایت و تهیه محتوای خوب، در زمان جستجو کاربران در موتور جستجو، سایت مورد نظر در رتبه بالاتری قرار خواهد گرفت و جایگاه بالا در صفحه نتایج یک موتور جستجو، مانند گوگل باعث می شود که تعداد بازدید کنندگان آن سایت تا حد زیادی افزایش پیدا کند. از آنجایی که امروزه به دلیل رقابت شدیدی که در میان صاحبان هر کسب و کاری وجود دارد، داشتن یک سایت که از نظر موتور جستجو در جایگاه بالایی قرار گیرد، اهمیت بسیار زیادی دارد و اینکار منجر به افزایش تعداد بازدید کنندگان سایت و در نهایت جذب هرچه بیشتر مشتریان می شود.

زمانی که کاربران یک کلمه و یا عبارتی در موتور جستجو سرچ می کنند و به دنبال پاسخی برای آن هستند، موتور جستجو سعی می کند تا بهترین و مرتبط ترین پاسخ را برای آن کاربر به نمایش بگذارد. برای این کار موتور های جستجو دارای الگوریتم های بسیار پیچیده ای هستند که بر اساس آن و با توجه به میزان سرچ کاربران رتبه بندی سایت ها را تغییر می دهند. بنابراین اگر سایتی بهینه و مبتنی بر اصول سئو باشد، در زمانی که موتور جستجو در حال یافتن بهترین پاسخ به سوال کاربر خود است، سایت شما این شانس را دارد تا رتبه بالاتری در صفحه نتایج موتور جستجو پیدا کند.

بازاریابی شبکه های اجتماعی

هدف مخاطب از فعالیت در شبکه های اجتماعی چیست؟

بنابراین هنر اصلی در بازاریابی دیجیتال در این است که بدانیم افراد از فعالیت در شبکه های اجتماعی چه هدفی را دنبال می کنند و با شناسایی آن هدف ها بتوانیم برای آنها راهکار پیشنهاد داده و آنها را به سمت خود بکشانیم در یک مطالعه کلی مشخص شد که عموم مردم از زمان پیدایش اینترنتی و فضای مجازی برای اهداف زیر در آنها فعالیت می کردند :

  • افراد برای یافتن راه حل برای مشککلاتشان از فضای مجازی استفاده می کنند
  • در مورد مواردی که اطلاعات کافی ندارند جستجو می کنند .
  • به دنبال راه حا هایی برای رقابت با رقبا هستند
  • راه هایی برای یادگیری مهارت های جدید به صورت رایگان را جستجو می کنند

بنابراین اگر بتوانیم این افراد سر در گم را به درستی در مسیری که میخواهند قرار دهیم توانسته ایم روزانه افراد زیادی را برای کسب و کار خودمان به سرنخ تبدیل کنیم و امر برندینگ و دیجیتال مارکتینگ را به درستی انجام دهیم . اگر بتوانیم با سرمایه گذاری بر روی آموزش های رایگان ، ارائه ی راه های میانبر بخشی از دغدغه های افراد را حل کنیم به راحتی میتوانید مشتریان بالقوه را به مشتریان باالفعل تبذیل کرده و بازاریابی اینترنتی را به درستی انجان دهیم . بنابراین بهتر است پس از شناسایی نیاز های کاربران با هوشمندی و طی کردن گام های زیر فرآیند تبدیل کردن آنها به سرنخ را به درستی انجام دهیم :
در ابتدا نیاز آنها را به درستی شناسایی کنیم

  • راه حل مناسب برای رفع آن نیاز را به آنها ارائه دهیم .
  • با ارئه ی نتایج قبلی سعی در جلب اطمینان آنها بکنیم
  • در نهایت این جلب اعتماد منجر به فروش و تبدیل شدن کاربران به مشتری خواهد شد .


استفاده از ابزار های بازاریابی دیجیتال باعث می شود که صاحبان کسب و کار ها در مقایسه با روش های بازاریابی سنتی دسترسی خیلی سریع تر و راحت تری به جامعه هدف خود داشته باشند. علاوه بر این استفاده از این ابزار ها به هزینه بسیار کمتری در مقایسه با روش های سنتی دارد و در عین حال امکانات تبلیغاتی بسیار متنوعی را در اختیار صاحبان کسب و کار ها قرار می دهد.

بازاریابی دیجیتال مارکتینگ

شرکت سئو

تا اینجا به سئو و اهمیتی که دارد پرداخته ایم. حال می خواهیم ببینیم که منظور از شرکت سئو چیست؟

از آنجایی که به کارگیری اصول سئو در طراحی سایت کاری پیچیده و زمان بر می باشد و هر کسی تجربه و اطلاعات کافی درباره آن را ندارد، اکثر افرادی که دارای کسب و کار های اینترنتی و یک وب سایت هستند به دنبال یافتن یک شرکت معتبر برای دریافت خدمات سئو در سایت خود می باشند تا با کمک کارشناسان در این زمینه و استفاده از تجربه های آنها بتوانند باعث بهینه سازی سایت خود برای موتور های جستجو و در نتیجه جذب بازدید کنندگان و مشتریان بیشتر شوند.

بنابراین شرکت های سئو دارای کارشناسان و متخصصانی هستند که به ارائه خدمات لازم برای بهینه سازی سایت ها می پردازند. این افراد در ابتدا به طور کامل سایت شما را مورد بررسی قرار می دهند و بعد از آن استراتژی هایی که برای داشتن یک سایت سئو شده لازم می باشد را به شما ارائه خواهند کرد.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ