سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بدترین مردم کسانی اند که از بدترین مسأله ها می پرسند تا دانشمندان را به اشتباه اندازند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
یکشنبه 99 اردیبهشت 7 , ساعت 12:22 صبح

اهداف بازاریابی

برای این مرحله مددر ابتدا باید تجزیه و تحلیل وضعیت کنونی شرکت یا سازمان، رقبای بازار،شرایط و تقاضای بازار پرداخت و نسبت به مشخص کردن اهداف بازاریابی و فروش سازمان اقدام نمود هدف اصلی بازاریابی برقراری تعادل میان میزان تولید محصولات و بازارهای هدف می باشد.

استراتژی بازاریابی

روش های اتخاذ شده توسط مدیران بازاریابی موفق با توجه به اهداف سازمانی و بازاریابی محتوا ، استراتژی های انتخابی برای دست یابی به اهداف سازمانی در چارچوب زمانی و براساس استراتژی ها و محدودیت های سازمانی و تهدیدهای محیطی است.

گام های موفقیت در بازاریابی و فروش

در قسمت زیر چهار راز معرفی شده است که راویان برند آنها را باور دارند و برای تعامل و ارتباط احساسی با مخاطب از آنها استفاده می کنند. این رموز شامل ترکیبی از اصول داستان نویسی و اصول برندینگ می باشد که این ترکیب می تواند به شما کمک کند تا روایت برند خود را خلق کنید تا اثربخشی برنامه های بازاریابی یکپارچه تان هر چه بیشتر شود.

بازاریابی

صادقانه و شفاف بیان کنید

صداقت و شفافیت در روایت برند مهم است. داستان ریشه در واقعیت برندینگ، محصولات و صنعت شما داشته باشد. به عبارت دیگر، حتی روایت های برند هم باید به سه مرحله اصلی ساختار برند وفادار باشد: انسجام، تداوم و خویشتنداری. اگر داستان برندتان ثبات نداشته باشد مخاطبان گیج خواهند شد و با یافتن برند دیگری که انتظارات آنها را برآورده کند، به سمت آن می روند.

از طریق شخصیت ها، داستان را هیجان انگیز کنید

روایت های برند از جمله اصول بازاریابی بشمار نمی آیند. آنها تبلیغات نیستند و همچنین گام هایی برای فروش و بازاریابی بیشتر نیستند. روایت برند باید با شخصت های برند و شخصیت نویسنده در مرحله اصلی گفته شود. داستان های خسته کننده خوانندگان را جذب نمی کنند و نمی توانند آنها را حفظ کنند اما داستان های پر شخصیت می توانند خوانندگان را جذب و حفظ کنند.

شخصیت هایی جذاب و دوست داشتنى خلق کنید

روایت برندینگ مستلزم این است که شخصیت هایی ایجاد کنید که مخاطبتان دوست داشته باشد. به این معنی نیست که شما باید شخصیت های ساختگی و تخیلی بسازید تا داستانتان را بگویید. در حالی که شخصیت هایی داشته باشید که بتوانند در نشان دادن پیام های برند به اشکال مختلف موثر باشند. برای مثال، شخصیت های خریدار بسازید و داستان را از دیدگاه آنها بگویید. مهمترین چیز در ایجاد شخصیت ها این است که بتوانید از لحاظ احساسی با مخاطبتان ارتباط برقرار کنید تا جایی که خودش بخواهد داستان را دنبال کند. ساختار استاندارد داستان نویسى شامل ابتدا،میانه و پایان را رعایت کنید در قسمت ابتدایى باید داستان مسئله را پرتوان شروع کنید و شخصیت داستان ساختگى را إیجاد نمایید در میانه داستان به بیان مشکل شخصیت کلیدى پرداخته و به تعارضات و مشکلاتى که پیش رو دارد بیان کرد

از تکنیک هاى دائمى بازاریابی استفاده کنید

مثل داشتن صفحه در شبکه های اجتماعی، یا استفاده از تیزر آنها، ایمیل و غیره را در نظر بگیرید. تاکتیک های بازاریابی آنلاین ، فرصت خیلی خوبی را برای استفاده از بازاریابی آفلاین و از طریق موبایل در روایت برندتان فراهم می کند.

نتیجه گیرى

با تمام تلاش های صورت گرفته در برند سازی، هدف شما، احاطه کردن مخاطبان با تجربیات برند (از جمله داستان ها) است، بنابراین آنها خودشان می توانند انتخاب کنند که چگونه می خواهند با برند شما تعامل کنند. با استفاده از روش های مختلف کاری کنید آنها از روایت برندتان لذت ببرند و خواهید دید که به اهداف بازاریابی و فروش برندتان نزدیک تر خواهید شد. هم اکنون شرکت های بزرگی اقدام به داستان گویی از طریق رسانه کرده اند. برای مثال، شرکت بی ام دبلیو از طریق داستان گویی اقدام به ساخت یک فیلم کرد و به نتایج خوبی هم دست یافت.

بازاریابی و استراتژی

تحلیل بازار کسب و کار

نکته قابل تامل دیگری که باعث می شود تا رقابت در میان شغل های متفاوت بسیار شدید شده است افزایش جمعیت در این سال ها و روی آوردن شرکت ها به کارهای تکراری باعث شده است که کیفیت عرضه خدمات و محصولات برای کاهش قیمت بسیار پایین بیاید کاهش کیفیت محصولات و خدمات تاثیر معکوسی در خرید مردم دارد و آنها فقط محصولاتی را خریداری می کنند که کیفیت بالاتری داشته باشد

بررسی نقش مشاوران بازاریابی

در بازار کار دو حالت وجود دارد یا دارای کسب و کار هستند و یا اینکه می خواهید کسب و کار راه اندازی می کند
در مرحله کسب و کار میزان رقبا زیاد هستند و به صورت مداوم در چالش هستند با رقبای کاری خود برای اینکه بتوانی شرایط جدیدی را به وجود آورید باید بتوانید شرایط کنونی محصول ، تولیدات و خدمات را آنالیز و بازبینی کنیم باید با هدف ایجاد موقعیت جدید و برای رسیدن به این شرایط باید با ارائه محصولات و خدمات جدید گوی سبقت را از رقبای کاری خود بروباید و یا اینکه برای محصول خود یک ارزش افزوده بی افزایید تا در جایگاه جدید به فعالیت مطلوب خود بپردازید لازمه رسیدن به این اهداف آنالیز و بررسی کسب و کار که در حیطه وظایف بازاریابان سازمانی می باشد بازاریابان سازمانی با روش های مختلف بازاریابی محتوا، بازاریابی موتورهای جستجوگر، بازاریابی شبکه های اجتماعی ،سعی در تجزیه و تحلیل بازار هدف و مخاطبان خود را دارند
در حالت دوم: برای شروع کسب و کار جدید از ابتدای راه اندازی شغل خود نیاز به شناخت همه جانبه بازار را دارید لازمه این شناخت کمک گرفتن از مشاوره بازاریابی می باشد در شرکت یا سازمان با تاسیس واحد بازاریابی و با تحقیق کامل و دقیق از شرایط بازار، نیازسنجی مخاطبان همچنین طراحی تبلیغات ماندگار و موثر در ذهن مخاطبان براساس اهداف سازمانی به ارائه برنامه استراتژیک سازمانی و مدیریت بازرایابی موفق دست یافت تا بتوان محصولات جدیدی را تولید و روانه بازار کنند که بتوانند در یک مدت زمان اندک از یک جایگاه قوی در بازار کسب و کار بهره مند شوند تاثیر مشاوران بازاریابی در رسیدن به موفقیت سازمانی کاملا محسوس می باشد

مشاوران در بازاریابی

نتیجه گیری

تمامی شرکت ها برای حل مشکلات کاری خود توان بازبینی ، فکر کردن و تصمیم گیری و تغییر رفتار خود دارند اما امکان دارد در این راه اشتباه کنند و یا اینکه زمان زیادی را صرف تغییرات کنند در صورتی که یک مشاوره بازاریابی دیجیتال می تواند به افراد و شرکت ها کمک کند تا بتوانند خوب فکر کنند تصمیم گیری کنند و بهترین شکل عمل کنند به فرایند تغییر و تحول کاری سرعت دهند و از ابطال نیروی انسانی و سازمانی جلوگیری کنند و در مرحله نهایی قدرت پیش بینی ، ارزشیابی و بهبود تغییرات رفتاری را بالا ببرند.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ