سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بپرس و خودداری مکن و شرم مدار که این دانش را نه متکبّر و نه کمرو فرا نمی گیرند . [امام باقر علیه السلام ـ در پاسخ به پرسشهای ابو اسحاق لیثی ـ]
 
دوشنبه 99 مرداد 13 , ساعت 7:57 عصر

مزایای دیجیتال مارکتینگ نسب به سایر انواع بازاریابی ها چیست؟

این روش از بازاریابی مزایای بسیار زیادی هم برای بازاریابان و هم برای مشتریان دارد، امروزه تقریبا تمامی افراد بیشتر کارهای خود را با استفاده از گوشی موبایل و یا لپ تاپ و کامپیوترهای شخصی انجام می دهند و معمولا کمتر کسی را پیدا می کنید که برای انجام برخی از کارهای خود به صورت حضوری مراجعه کند. این موضوع باعث شده است که تقریبا تمامی خانواده ها برای انجام خریدهای خود و یا دریافت خدمات مختلف به صورت اینترنتی اقدام کنند، بنابراین در چنین شرایطی کسب و کاری می تواند گوی رقابت را از سایر کسب و کارها برباید که بتواند در این فضا به خوبی فعالیت کند و در واقع بازاریابی دیجیتال به بهترین شکل خود انجام دهد.

دیجیتال مارکتینگ باعث شده است که امروزه مشاغل خانگی زیادی به وجود آید و افرادی که در زمینه بازاریابی فعالیت دارند بتوانند به راحتی از منزل خود نیز این کار را انجام دهند، علاوه بر این مشتریان نیز دیگر برای خرید محصول و یا دریافت خدمات نیاز به مراجعه حضوری نخواهند داشت و می توانند بر اساس همین بازاریابی دیجیتال تصمیم بگیرند که کدام محصول را خریداری کنند و یا از کدام خدمات استفاده کنند.

دیجیتال مارکتینگ

آیا دیجیتال مارکتینگ فقط برای مشاغل آنلاین است؟

یکی از سوالات بسیار مهمی که ممکن است برای تمام شما پیش آمده باشد این است که آیا دیجیتال مارکتینگ تنها برای مشاغل آنلاین است؟ در پاسخ به این سوال می توان گفت که خیر این نوع بازاریابی تنها برای کسب و کارهای اینترنتی نیست و شما در صورتی که هر نوع کسب و کاری را داشته باشید می توانید از این نوع بازاریابی در راستای بهبود روند جذب مشتری خود استفاده کنید. در واقع بازاریابی محتوا دارای تکنیک ها و ابزارهای بسیار زیادی است که تنها برخی از آنها برای کسب و کارهای آنلاین می باشد و مخصوص چنین کسب و کارهایی طراحی شده است و سایر ابزارها و تکنیک ها را شما می توانید متناسب با کسب و کار خود شخصی سازی کنید و به صورت بهینه از آنها استفاده نمایید.

یکی از اهداف اصلی بازاریابی دیجیتال فروش محصولات است، بنابراین در صورتی که شما صاحب هر گونه کسب و کاری هستید که به فروش محصولات و خدمات مختلف مشغول هستید می توانید از این نوع بازاریابی استفاده کنید.

سئو چیست؟

مشاوره سئو یکی از حرفه هایی است که امروزه با گسترش فضای مجازی، به عنوان یک حرفه ی نو ظهور به وجود آمده است. مشاوران سئو با شناخت الگوریتم های گوگل برای رتبه بندی سایت شما، می کوشند با بکارگیری و شناختی که از این الگوریتم ها و علم سئو دارند، سایت شما را در موتور جستجو بهبود بخشند و موجب قدرتمند شدن پایگاه مجازی شما در اینترنت شوند. در این مقاله راجع به بهینه سازی و سئو، معرفی مشاور سئو و خدمات و ویژگی های او می پردازیم.

سئو یا مخفف آن (SEO (Search Engine Optimization به معنای بهینه سازی موتور جستجو می باشد. در تعریف سئو می توان گفت، سئو مجموعه ای از روش ها و راه حل هایی است که موجب می شود تا رتبه ی سایت در لیست نتایج بهبود و ارتقا یابند. سئو بر پایه استاندارد هایی استوار است که با کمک آنها شما می توانید به جذب بازدیدکنندگان از وب سایت خود بپردازید و آمار بازدیدکنندگان را افزایش دهید.

سئو همچنین منحصرا برای موتورهای جستجو نمی باشد، بلکه ایجاد یک بستر مناسب برای بازدید کنندگان نیز از فاکتورهای قابل توجه در سئو می باشد. با توجه به سیاست های گوگل، سئو می تواند تغییر کند که اکنون سئو بر پایه اصولی است که کاربر از سایت شما انتظار دارد تا تجربه کاربری و اطلاعات مفیدی از آن داشته باشد. این الگوریتم ها که تعداد آنها به بیش از 200 معیار می رسد، برای رتبه بندی سایت ها ارائه شده و برای اینکه بتوان مطابق این الگوریتم ها، سئو را اجرا کرد، زمان و دانش زیادی لازم است.

خدمات سئو

مشاوره سئو چیست؟

امروزه مشاوره سئو یکی از فعالیت های مهمی به شمار می رود که با گسترش فضای مجازی و کسب و کارهای آنلاین، به اهمیت آن افزوده شده است. مشاوره سئو کسی است که الگوریتم های گوگل برای رتبه بندی سایت ها را به خوبی بشناسد و با دانشی که در حوزه سئو و راهکارهای بهینه سازی سایت برای جذب کاربران و رتبه بندی سایت وجود دارد، بتواند سایت را از جنبه های مختلف آن، مدیریت و کنترل کند.

مشاوره سئو برای راهنمایی فعالیت های نیروهای انسانی فعال یک مجموعه در جهت ارتقای سایت آنها است. مشاوران سئو به صاحبان صفحات اینترنتی کمک می کنند تا بتوانند استراتژی مناسبی را برای ارتقای سئو و بهینه سازی سایت خود اتخاذ کنند و به آنها مجموعه ای از تکنیک ها و مشاوره هایی را در این زمینه ارائه می کنند.
در ادامه برای معرفی بهتر مشاوره سئو، به مطالب بیشتری می پردازیم.

مشاوره سئو

اهمیت مشاوره سئو

از دلایل اهمیت مشاور سئو می توان گفت:
اولین دلیل اهمیت مشاوره ی سئو را می توان فراگیرتر شدن فضای مجازی و تاثیر آن در زندگی روزمره مان اشاره کرد. امروزه فضای مجازی بسیاری از عملکرد ها و تصمیم های ما را می توانند کنترل و تاثیر بگذارند که این عامل باعث می شود ایجاد پایگاه های قوی در این فضا، از اهمیت بالایی برخوردار شود.ورود و پیشرفت کسب و کارهای مختلف می تواند دومین دلیل اهمیت وجود شرکت سئو و مشاوره سئو باشد. با گسترش فضای مجازی، کسب و کار های زیادی به اینترنت وارد شده اند که برای بالا بردن میزان بازخورد و بازدید خود توسط کاربران اینترنت که می توانند مشتریان کسب و کار آنها باشند، احتیاج دارند تا در رتبه بندی گوگل، در نتایج بالاتری ظاهر شوند.سومین دلیل را می توان پیشرفت کسب و کار اینترنتی و افزایش بازدید کنندگان آن دانست.چهارمین دلیل را می توان فضای رقابتی شدیدی که در این فضا بین کسب و کارهای مختلف ایجاد شده است را ذکر کرد. امروزه اکثر صاحبان کسب و کارها بزرگ به خوبی به اهمیت فضای مجازی رسیده اند و به همین خاطر سعی دارند تا در این عرصه از رقبای خود عقب نمانند.پنجمین دلیل را می توان تغییرات پی در پی گوگل در رتبه بندی سایت ها دانست که از سال 2000 بیش از 100 بار این الگوریتم ها تغییر کرده اند و در آپدیت های اخیر می توان به جابجایی کامل رتبه بندی های سایت ها به واسطه الگوریتم های جدید اشاره نمود. پس تسلط بر این الگوریتم ها و هماهنگی با تغییرات آن، حتما نیازمند مشاوره و راهنمایی دارد

فعالیت در شبکه های اجتماعی

یکی دیگر از بخش های بسیار مهم در بازاریابی دیجیتال یا همان دیجیتال مارکتینگ این است که شما بتوانید در شبکه های اجتماعی مختلف به خوبی فعالیت کنید، فعالیت در شبکه های اجتماعی باعث می شود تا شما بتوانید جامعه کاربران خود را گسترش دهید و در نتیجه این کار افراد بیشتری با کسب و کار شما آشنا خواهند شد و شما می توانید مشتری های بیشتری را به کسب و کار خود جذب کنید. فعالیت در شبکه های اجتماعی مختلف باعث می شود تا شما بتوانید با مشتری های فعلی خود نیز ارتباط بهتری برقرار کنید و در نتیجه وفاداری آنها به کسب و کار خود را نیز تضمین کنید. بازاریابی شبکه های اجتماعی به همین سادگی نیست و شما باید از متخصصین این زمینه برای این کار کمک بگیرید، بنابراین برای موفقیت بیشتر سعی کنید در این بخش نیز هزینه کنید.

بازاریابی شبکه های اجتماعی



لیست کل یادداشت های این وبلاگ