سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آموزش دانش کفّاره گناهان بزرگ است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
دوشنبه 99 شهریور 3 , ساعت 2:42 عصر

آشنایی با سئو و خدمات آن

با بهینه سازی وب سایت یا سئو بیشتر آشنا شوید

مشاور سئو یکی از حرفه هایی است که امروزه با گسترش فضای مجازی، به عنوان یک حرفه ی نو ظهور به وجود آمده است. مشاوران سئو با شناخت الگوریتم های گوگل برای رتبه بندی سایت شما، می کوشند با بکارگیری و شناختی که از این الگوریتم ها و علم سئو دارند، سایت شما را در موتور جستجو بهبود بخشند و موجب قدرتمند شدن پایگاه مجازی شما در اینترنت شوند. در این مقاله راجع به بهینه سازی و سئو، معرفی مشاور سئو و خدمات و ویژگی های او می پردازیم.

سئو چیست؟

سئو یا مخفف آن (SEO (Search Engine Optimization به معنای بهینه سازی موتور جستجو می باشد. در تعریف سئو می توان گفت، سئو مجموعه ای از روش ها و راه حل هایی است که موجب می شود تا رتبه ی سایت در لیست نتایج بهبود و ارتقا یابند. سئو بر پایه استاندارد هایی استوار است که با کمک آنها شما می توانید به جذب بازدیدکنندگان از وب سایت خود بپردازید و آمار بازدیدکنندگان را افزایش دهید.

سئو سایت

سئو همچنین منحصرا برای موتورهای جستجو نمی باشد، بلکه ایجاد یک بستر مناسب برای بازدید کنندگان نیز از فاکتورهای قابل توجه در سئو می باشد. با توجه به سیاست های گوگل، سئو می تواند تغییر کند که اکنون سئو بر پایه اصولی است که کاربر از سایت شما انتظار دارد تا تجربه کاربری و اطلاعات مفیدی از آن داشته باشد. این الگوریتم ها که تعداد آنها به بیش از 200 معیار می رسد، برای رتبه بندی سایت ها ارائه شده و برای اینکه بتوان مطابق این الگوریتم ها، سئو را اجرا کرد، زمان و دانش زیادی لازم است.

مشاوره سئو چیست؟

امروزه مشاوره سئو یکی از فعالیت های مهمی به شمار می رود که با گسترش فضای مجازی و کسب و کارهای آنلاین، به اهمیت آن افزوده شده است. مشاوره سئو کسی است که الگوریتم های گوگل برای رتبه بندی سایت ها را به خوبی بشناسد و با دانشی که در حوزه سئو و راهکارهای بهینه سازی سایت برای جذب کاربران و رتبه بندی سایت وجود دارد، بتواند سایت را از جنبه های مختلف آن، مدیریت و کنترل کند.

مشاوره سئو برای راهنمایی فعالیت های نیروهای انسانی فعال یک مجموعه در جهت ارتقای سایت آنها است. شرکت سئو به صاحبان صفحات اینترنتی کمک می کنند تا بتوانند استراتژی مناسبی را برای ارتقای سئو و بهینه سازی سایت خود اتخاذ کنند و به آنها مجموعه ای از تکنیک ها و مشاوره هایی را در این زمینه ارائه می کنند. در ادامه برای معرفی بهتر مشاوره سئو، به مطالب بیشتری می پردازیم.

مشاوره سئو سایت

معرفی شرکت سئو

شرکت سئو فرآیند و یا خدماتی را ارائه می دهد که سبب بهینه سازی و بهتر دیده شدن وب سایت ها برای موتورهای جستجو می شود. شرکت سئو در واقع تغییراتی را در محتویات و وب سایت ها ایجاد نموده تا برای موتورهای جستجو جذابیت بیشتری را داشته باشند. یک شرکت سئو سعی کرده تا صفحات وب سایت را در فضای آنلاین خصوصا گوگل در رتبه ی بالا ببرد.

قطعا در فضای آنلاین موتورهای جستجو در گوگل و بینگ و....به دنبال وب سایت ها و محتویاتی هستند که بهینه سازی شده و کلمات کلیدی کاربر را در بر داشته باشند پس بنابراین شرکت های خدماتی مانند شرکت سئو فرایند پیشبرد محتویات و بهینه سازی محتویات را در وب سایت ها بر عهده گرفته تا رتبه وب سایت را در موتورهای جستجو بالاخص گوگل و...بالا ببرد که در پی این عمل، کسب و کار رونق گرفته و خدمات بالا می رود. مهمترین مزایای شرکت خدماتی سئو این بوده که تمامی تجربه خود را در وب سایت ها اعمال کرده تا در موتورهای جستجوگر بینگ و گوگل ترافیک ایجاد کنند. متخصصین حرفه ای در شرکت خدماتی سئو کارهای گسترده و تاکتیک های موثری را برای انتخاب استراتژی و بررسی سایت ارائه می دهند.

شرکت های سئو

انواع شرکت سئو

بسیاری از افراد که در فضاهای آنلاین دارای وب سایت هستند از درک فعالیت های شرکت خدماتی سئو عاجز بوده و به خوبی قادر نیستند تا بفهمند که این چنین شرکت ها چه پیشبردی برای وب سایت آنها دارد. در واقع باید گفت که طبق آمارهای به دست آمده 93درصد از کابران نتیجه فضای آنلاین را با یک جستجو شروع می کنند در صورتی که تنها 47 درصد از کاربران مقصود خود را در سه نتیجه ی اول جستجو آغاز می کنند. به طور کلی شرکت خدماتی سئو به دو دسته اصلی سئو کلاه سفید و سئو کلاه سیاه دسته بندی می شود. که منظور این دو مفهوم در شرکت سئو این بوده که سئو کلاه سفید سایت را با راه های قانونی و تکنیک های صحیح به افزایش رتبه رسانده اما سئو کلاه سیاه سایت را با روش های نادرست و غیر منطقی به رتبه های بالا خواهد رساند که در اندک زمانی این گونه وب سایت ها از طرف گوگل شناخته شده و موجب پرداخت جرایمی خواهند شد. اما در به کار گرفتن سئو کلاه سفید گوگل 200 فاکتور را برای وب سایت استفاده می کند که برخی از این فاکتورها عبارتند از: امنیت داشتن وب سایت، بالا بردن وب سایت در سرعت بارگذاری، کیفیت داشتن محتوای صفحات، حضور داشتن در شبکه های اجتماعی، دارا بودن بک لینک هایی با بهترین کیفیت، بهینه سازی تصویرهایی که در وب سایت موجود هستند، استفاده نمودن از داده هایی که ساختار یافته هستند و...که شرکت های سئو در بهینه سازی هر چه بیشتر این موارد تمامی تجربه و تلاش خود را اعمال می نمایند.

انواع شرکت سئو

فعالیت های شرکت سئو

شرکت های دیجیتال مارکتینگ و سئو می بایست برای انجام خدمات و فعالیت های خود در گام اول ساختار وب سایت را آنالیز کرده سپس محتوای سایت را آنالیز کند که آنالیز کردن نرخ تبدیل را شامل می شود. آنالیز کردن سئو خارجی و همچنین کدهای سایت و محتوای سایت را بهینه سازی کرده و البته فاکتورهای به کار رفته در سئو خارجی هم بهینه سازی کند. در واقع شرکت های سئو با توجه به حساسیتی که موتورهای جستجو گر گوگل و بینگ در محتوای سایت ها برای استفاده کاربران دارند در نظر گرفته تا محتوای وب سایت ها را در موتورهای جستجو مورد دسترسی قرار داده و ارزیابی نمایند. زمانی که شرکت های سئو بتوانند امن بودن سایت را به اثبات برسانند موتورهای جستجو گر بزرگی مانند گوگل و بینگ به این چنین سایت هایی رتبه بندی فوق العاده ای را اختصاص خواهند داد. از جمله فعالیت های برتر معتبرترین شرکت سئو نصب آنالیتیکس بر روی وب سایت می باشد. برای ایندکس و جلوگیری نمودن از پایش آدرس های وب سایت استفاده از فایل های Robots.txt جزء فعالیت های بارز شرکت های خدماتی سئو محسوب می شود. با کمک چنین شرکت های فعالی خطاهای سایت مانند صفحه های بدون عنوان، صفحه های تکراری و کپی شده و صفحاتی که جلوگیری از پایش آنها صورت نگرفته رفع می شود. وضعیت ایندکس را بررسی کرده و نتایج جستجو را به وضوح مشاهده می نماید.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ