سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مال خود را در راه حقوق [دوستان] ببخش و ازآن، به دوستت برسان که بخشش به آزاده، سزاوارتر است . [امام علی علیه السلام]
 
جمعه 99 آبان 2 , ساعت 9:37 عصر

تبلیغاتو بازاریابی آنلاین برخلاف برداشت عموم این نیست که مثلا شما آگهی در یک سایت اینترنتی بدهید و از این آگهی ورودی بگیرید. چرا که راه های مختلفی برای بازاریابی و تبلیغات اینترنتی وجود دارد که میتوان به معرفی به موتورهای جستجو و یا آنالیز کلمات کلیدی و یا بهینه سازی محتوا اشاره کرد که اگر این مسائل را در نظر نگیرید، نمی توانید تبلیغات قوی داشته باشید.

بهتر است بدانید که از راه های بازاریابی اینترنتی میتوان به مواردی مانند استفاده از گوگل ادوردز تبلیغات کلیکی و یا تبلیغ بنری در وب سایت ها اشاره کرد. البته نباید فراموش شود که تبلیغ در شبکه های اجتماعی یکی دیگر از روش های بازاریابی به صورت آنلاین است.

همان طور که میدانید امروزه استفاده از موبایل و تبلت بسیار در بین کاربران مختلف رواج پیدا کرده است؛ و طبق آمار حتی بیشترین بازدید های وب سایت ها با استفاده از تلفن های همراه و یا تبلت ها صورت میگیرد. پس اگر راهی وجود داشته باشد که بتوان کسب و کار خودتان را در گوشی های موبایل نیز به کاربران نشان دهید، قطعا بازخورد مثبتی را دریافت خواهید کرد.

خوشبختانه این مورد هم امروزه وجود دارد و شما میتوانید به عنوان مثال، با پرداخت هزینه به طراحان نرم افزارهای موبایلی از آنها بخواهید که تبلیغات در اپلیکیشن های موبایل را برای شما انجام دهند و اگر دقت کرده باشید بسیاری از اپلیکیشن هایی که بر روی گوشی موبایل شما نصب است، تبلیغاتی را ارائه میدهند که به همین شیوه صورت گرفته است.

بازاریابی آنلاین

رپورتاژ آگهی، روش دیگر تبلیغات آنلاین و بازاریابی اینترنتی

شاید عبارت رپورتاژ آگهی را تا به حال نشنیده باشید و یا اطلاعات کمی درباره این مدل از تبلیغات آنلاین داشته باشید که در اینجا به صورت کامل توضیح داده خواهد شد که از دیگر روش های تبلیغات آنلاین و بازاریابی اینترنتی محسوب میشود.

رپورتاژ آگهی در واقع شیوه ای از تبلیغات است، که شما در این مدل میتوانید تبلیغات وب سایت خودتان را در قالب یک مقاله منتشر کنید. مثلا، یک مقاله به صورت خبری، که میتوانید این مقاله را در وب سایت های مختلفی که به کسب و کار شما مربوط است انتشار دهید و از مقاله مذکور به لندینگ پیج وب سایت خودتان لینک بگیرید و به این ترتیب محصولات خودتان را به مشتریان معرفی کرده و در نهایت به فروش برسانید که یکی از موثرترین مسائل در سئوی وب سایت است.

کنترل هزینه ها در تبلیغات و اطمینان از دیده شدن محصولات توسط بازدید کنندگان

تبلیغات آنلاین و بازاریابی اینترنتی در فضای آنلاین هزینه های خود را دارد و اولین چیزی که به ذهن می رسد این است که، آیا با هزینه ای که می کنیم این تبلیغات می تواند باعث شود تا مشتریان به وب سایت مراجعه کنند و محصولات را مشاهده کنند؟ در این مورد راه هایی وجود دارد که شما به راحتی می توانید اطمینان داشته باشید هزینه ای که می کنید حتما باعث می شود که مثلا بازدید کنندگان محصولات شما در وب سایت را حداقل ببینند. یکی از این راه ها که می توان به آن اطمینان داشت تبلیغات کلیکی می باشد که به اختصار PPC خوانده می شود. در تبلیغات کلیکی شما در ازای هر کلیک پول می پردازید که خود باعث می شود اطمینان داشته باشید که روی لینک شما کلیک شده و محصولات مشاهده می شود و از نظر هزینه به این دلیل مقرون به صرفه است که بابت هر کلیک پول می پردازید و نیازی نیست که اضافه برای تبلیغ پول دهید که هم گوگل و هم وب سایت های زیادی کار بازاریابی از طریق PPC را انجام می دهند.

بازاریابی دیجیتال

بازاریابی دیجیتال

بازاریابی دیجیتال در واقع به فعالیت هایی گفته می شود که با استفاده از ابزارهای دیجیتالی صورت می گیرند و هدف از آن ها این است که یک محصول و یا یک خدمات به کاربران و مشتری ها معرفی شود. اگر امروزه کمی در فضای مجازی فعالیت داشته باشید حتما تا به حال با چنین بازاریابی هایی برخورد داشته اید، دیجیتال مارکتینگ به تمامی فعالیت هایی گفته می شود که در این فضا به معرفی یک محصول و تبلیغات آن می پردازند. به عنوان مثال فرض کنید که وارد یک پیج اینستاگرام شده اید و مشاهده می کنید که این پیج یک محصول را معرفی کرده و درباره ویژگی های آن اطلاعاتی را در اختیار شما قرار داده است و به شما نیز توصیه کرده است که حتما این محصول را خریداری کنید. به این کار بازاریابی دیجیتال یا همان دیجیتال مارکتینگ گفته می شود که مزایای بسیار زیادی را هم برای مشتریان و هم برای کسب و کارها دارد که در ادامه بیشتر با این مزایا آشنا خواهیم شد و اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

آیا بازاریابی دیجیتال همان بازاریابی اینترنتی است؟

این سوالی است که ممکن است برای بسیاری از شما پیش آمده باشد که آیا دیجیتال مارکتینگ همان بازاریابی اینترنتی است؟ در پاسخ به این سوال می توان گفت که خیر بازاریابی اینترنتی تنها در فضای اینترنت فعالیت دارد و اگر مشتری که قصد خرید محصولی از وب سایت شما را دارد به اینترنت دسترسی نداشته باشد نمی تواند با محصولات و کسب و کار شما آشنا شود و در نتیجه از شما خرید نخواهد کرد. دیجیتال مارکتینگ در واقع شامل تمامی ابزارهای اینترنتی و غیر اینترنتی است که شما می توانید از آن ها در جهت تبلیغ محصولات و یا خدمات خود استفاده کنید. به عنوان مثال فرض کنید که شخصی قصد خرید یک محصول و یا استفاده از خدمات شما را دارد، شما می توانید تبلیغات خود را از طریق روش های اینترنتی مانند ایمیل، وب سایت، شبکه های اجتماعی و ... در اختیار او قرار دهید و یا این که می توانید از طریق ابزارهای غیر اینترنتی مانند بازاریابی پیامکی، رادیو، تلویزیون و ... تبلیغات خود را در اختیار این مشتری ها قرار دهید. بنابراین مهم ترین تفاوت بازاریابی اینترنتی با دیجیتال مارکتینگ این است که در دیجیتال مارکتینگ از تمامی ابزارهای دیجیتال برای تبلیغات استفاده می شود اما در بازاریابی اینترنتی تنها از ابزارهای اینترنتی برای انجام این کار استفاده می شود.

دیجیتال مارکتینگ

استفاده از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ چه مزایایی برای ما دارد؟

استفاده از این ابزارها مزایای بسیار زیادی را برای شما دارد، به عنوان مثال شما با استفاده از آن ها می توانید به راحتی به مخاطبین خود دسترسی داشته باشید و در نتیجه نیازی ندارید که زمان زیادی را صرف ارتباط با مشتریان و جامعه هدف خود کنید، شما می توانید محتوای تبلیغاتی و یا معرفی محصولات خود را خیلی سریع در بهترین فرمت و کیفیت در اختیار آنها قرار دهید. علاوه بر این شما با استفاده از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ در واقع این امکان را در اختیار مشتری های خود قرار می دهید که نظر خود را درباره محصولات و یا خدمات شما در اختیار شما قرار دهند تا بتوانید در راستای پیشرفت و افزایش کیفیت محصولات و خدمات خود گام بردارید. هزینه نسبتا کمتر یکی دیگر از مزایای این نوع بازاریابی است که باعث می شود تا شما بتوانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید، این موضوع علی الخصوص در کسب و کارهای نوپا از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است چرا که این کسب و کارها معمولا نمی توانند در روزهای شروع فعالیت خود هزینه زیادی را صرف تبلیغات کنند.

خدمات شرکت وبسپنتا:



لیست کل یادداشت های این وبلاگ