سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اگر مستحبها به واجبها زیان رساند ، مستحبها را واگذارید . [نهج البلاغه]
 
سه شنبه 99 آبان 6 , ساعت 4:45 عصر

قدم اول طراحی وب سایت حرفه ای

در ابتدا اولین کاری که باید برای طراحی وب سایت حرفه ای انجام دهید این است که هدف خود را دقیقا مشخص کنید و بنابر هدف خود استراتژی های لازمه را برنامه ریزی کنید. بعد از اینکه هدف خود را مشخص کردید می توانید بروید به سراغ اینکه چه ابزارهایی را نیاز خواهید داشت و در نهایت باید از چه سیستمی برای پیاده کردن وب سایت خود استفاده کنید. در برخی موارد نیاز است تا از یک سیستم آماده برای طراحی وب سایت خود استفاده کنید و در برخی موارد هم نیاز خواهد بود تا وب سایت را از ابتدا بنا بر نیاز خود برنامه نویسی کنید و به صورت اختصاصی سایت را طراحی کنید. فراموش نکنید که طراحی وب سایت حرفه ای هزینه های بیشتری را در مقایسه با طراحی وب سایت های ساده تر در بر خواهد داشت. به عنوان مثال باید بعد از مشخص شدن نیاز وب سایت و ابزارهایی که باید در اختیار داشته باشید، هاست مناسب خود را نیز انتخاب کنید. مثلا اگر وب سایت شما قرار است با استفاده از asp پیاده شود هاست مخصوص به خود را نیاز خواهد داشت ولی اگر با زبان هایی مانند php طراحی شود ابزارهای خود را خواهد داشت. پس اولین قدم در طراحی وب سایت حرفه ای این است که هدف خود و سپس ابزارهای مورد نیاز خود را انتخاب کنید.

طراحی سایت

دومین قدم طراحی وب سایت حرفه ای،طراحی ظاهری مناسب

همیشه ظاهر وب سایت اولین جایی است که هر کاربری با آن برخورد می کند و در واقع همان تاثیرات برخورد اول در مورد وب سایت هم صدق می کند. ظاهر یک وب سایت حرفه ای باید در عین اینکه تمامی ابزارهای مورد نیاز کاربران را داشته باشد همزمان باید دارای ظاهری آرام و بدون شلوغی های اضافی باشد و باعث سردرگمی کاربران نشود. یک وب سایت حرفه ای ابزارهای لازمه را در اختیار کاربران قرار می دهد تا کاربران بتوانند به راحتی در وب سایت به جستجو بپردازند و اگر وب سایت از نظر گرافیکی حرفه ای و به خوبی طراحی شده باشد، باعث می شود تا کاربران به راحتی و با احساس خوبی در وب سایت به گشت و گذار بپردازند و حضور کاربران در سایت باعث رتبه بالای وب سایت هم خواهد شد. همچنین به این موضوع باید توجه کرد که ظاهر یک وب سایت حرفه ای دقیقا مطابق با موضوع وب سایت خواهد بود. یعنی باید ببینید که وب سایت شرکتی، فروشگاهی و یا آموزشگاهی است و سپس ظاهر و طراحی گرافیکی سایت بر اساس موضوع وب سایت پیاده سازی شود. اگر این موارد مورد توجه قرار نگیرد نمی توان از نظر ظاهری وب سایت را در رده وب سایت های حرفه ای قلمداد کرد.

بازاریابی اینترنتی چیست؟

بازاریابی اینترنتیدر واقع به روشی گفته می شود که مشتریان را از طریق اینترنت جذب نموده و اقدام به ارائه ی خدمات و محصولات به صورت اینترنتی می نماید. زمانی که می خواهید اقدام به بازاریابی اینترنتی کنید، در وهله ی اول بایستی هدف را مشخص و بعد در راستای هدفتان اقدام به ساخت وب سایت مورد نظر نمایید و بعد تبلیغی متناسب با نوع محصول و یا خدمات خود ارائه دهید. بازاریابان اینترنتی دارای دغدغه های بی شماری از جمله یافتن سایت پربازدید می باشند که بتوانند فضایی را از این سایت خریده و تبلیغ مورد نظر خود را در آن فضا انجام دهند. روش مختلفی برایبازاریابی اینترنتیو انجام تبلیغات اینترنتی وجود دارد که می توان از آن ها در پیشبرد اهداف خود استفاده نمود. در بازاریابی اینترنتی بایستی همواره به دو مسأله دقت نمود؛ اول اینکه یک وب سایت مناسب برای هدف خود ساخت و دوم اینکه اقدام به افزایش کاربران آن سایت نمود که در واقع همان بالا بردن ترافیک سایت شما می باشد.

بازاریابی اینترنتی

مدیریت محتوا از ترندهای جدید دیجیتال مارکتینگ

از ترندهای جدیددیجیتال مارکتینگمدیریت محتواست. این موضوع به قدری مهم و حیاتی است به طوری که با گذشت زمان نه تنها از اهمیت آن کاسته نمی شود بلکه به آن افزوده می گردد. اگر می خواهید در دنیای تبلیغات دیجیتال دنبال کنندگان و مشتریان را شیفته خود کنید می بایست به محتوا نویسی بیش از هر موضوع دیگری توجه کنید. برای رسیدن به این هدف می بایست از محتوایی استفاده کنید که بسیار به علایق مشتریان شما نزدیک باشد.

محتوایی را انتخاب کنید که دنبال کنندگان شما را به چالش و تعامل بکشاند و صرفاً برای مطالعه آن را انتخاب نکنید. اگر متن محتوا شما هوشمندانه نگارش شده باشد مسلماً افراد بسیاری آن را به اشتراک خواهند گذاشت و این موضوع اولین قدم شما برای موفقیت در دنیای بزرگدیجیتال مارکتینگشناخته خواهد شد. یک محتوا مناسب و جذاب باعث خواهد شد که مشتریان و کاربران بسیاری به شما اعتماد نمایند و این اعتماد از احترام شما به نظرات آن ها حاصل شده است. از دیگر ترندهای مهم در این عرصه می توان به جستجوی صوتی اشاره کرد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

خدمات شرکت وبسپنتا:

جستجوی صوتی از ترندهای جدید دیجیتال مارکتینگ

جستجوی صوتی از ترندهای جدیدبازاریابی آنلاینشناخته می شود. برای رسیدن به سود خیره کننده در کسب و کارهای کوچک و بزرگ توجه به جستجوی صوتی در سال 2019 از اهمیت بالایی برخوردار است. طبق تحقیقات به دست آمده در میان ترندهای دیجیتالی این گزینه از مهم ترین موارد شناخته می شود و نتایج عالی و چشم گیری در انتها به همراه خواهد داشت.

این نوع جستجو از مزیت های بسیاری برخوردار است که از مهمترین آن ها می توان به صرفه جویی در زمان و انرژی اشاره کرد. دیگر نیاز نیست دقایق بسیاری را به مانیتور خیره شده و مطلب مورد نظر خود را در دنیای مجازی جستجو کنید. بدون دخالت دست می توانید جستجوی خود را از طریق صوت به انجام برسانید. این موضوع در دنیای تبلیغات دیجیتال بسیار تأثیر گذار بوده است چرا که کاربران بسیاری را در اسرع وقت به کسب و کارها نزدیک تر نموده است. در ادامه به دیگر ترندهای مهم دربازاریابی دیجیتالیخواهیم پرداخت پس با ما همچنان همراه باشید.

دیجیتال مارکتینگ

جستجوی تصویری از ترندهای جدید دیجیتال مارکتینگ

فعال بودن جستجوی معکوس تصاویر مدت های طولانی است که در بستر گوگل فراهم شده است؛ اما نکته مهم اینجاست که این نوع جستجو در سال 2019 دچار تغییرات اساسی شده است. جستجوی تصویری فضایی را فراهم کرده است که با تکیه بر آن می توانید از تصاویر واقعی ثبت شده توسط خود اطلاعات کاملی را در رابطه با آن از گوگل بیابید. راه اندازی Lens توسط پینترست در سال های اخیر صورت گرفته است و طبق گزارشات به دست آمده از سوی پلتفرم ها در ماه حدود ششصد میلیون جستجوی تصویری در آن انجام می گیرد.اگر می خواهید دربازاریابی دیجیتالیخود موفق عمل کنید توصیه می کنیم که از جستجوی تصویری خود در پینترست به هیچ عنوان غافل نشوید. از نکات مهم دیگر در رابطه با این نوع جستجو بهینه کردن تصاویر برای سئو می باشد که از اهمیت بسیاری در این حیطه برخوردار است. در ادامه به نقش تبلیغات رسانه ای در دیجیتال مارکتینگ بیشتر خواهیم پرداخت.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ