سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه عبرت اندوزد، بینا شود و آنکه بینا شود، دریابد و آنکه دریابد، بداند . [امام علی علیه السلام]
 
چهارشنبه 98 تیر 19 , ساعت 6:21 عصر

آشنایی و بررسی برچسب هولوگرام

هولوگرام ها دارای نمونه های مختلفی هستند که افراد می توانند با استفاده از آنها نسبت به بسته بندی و یا درج یک سری از مشخصات برای کالای خود اقدام نمایند. گفتنی است چاپ هولوگرام و چگونگی طراحی آن یکی از مهمترین موارد استفاده از آن می باشد. ما در این متن قصد داریم کالاهایی که بر روی آنها هولوگرام قرار می گیرند و چگونگی انتخاب طرح برای چاپ هولوگرام و انتخاب چاپخانه و کارهای مربوط به چاپ نمونه های هولوگرام را مورد بررسی قرار دهیم. در کل در این متن روند سفارش و چاپ هولوگرام به خوبی بررسی می شود. چنانچه قصد استفاده از هولوگرام ها را دارید، متن ما را تا پایان همراهی نمایید.

برچسب هولوگرام

بررسی هولوگرام ها

هولوگرام ها را می توان برای مصرف های مختلفی استفاده نمود. به طور مثال شما می توانید هولوگرام را برای بسته بندی و پلمپ کردن محصول استفاده نمایید. لذا پس از آنکه درب محصول را بستید، می توانید با استفاده از این هولوگرام ها که با طرح و نام تجاری برند شما همراه می باشند، نسبت به پلمپ دستگاه و یا جعبه خود اقدام نمایید. از دیگر ویژگی های این هولوگرام ها می توان به درج بازه های تاریخی گارانتی نام برد. لذا افرادی که قصد استفاده از این هولوگرام ها را دارند، باید یک پروسه مشخص را برای چاپ هولوگرام و سفارش آن در نظر بگیرند. این سفارش می تواند با توجه به نوع هولوگرامی که افراد انتخاب می کنند متفاوت باشد. برخی از هولوگرام ها بر حسب جنس و نوع آنها پس از باز شدن کاملا کنده می شوند، اما برخی اثر آن بر روی کالا می ماند و گاهی این خود یک مزیت است.

مشخص کردن کالایی که قرار است برای آن طراحی هولوگرام صورت گیرد

اولین گام برای چاپ یک هولوگرام مشخص کردن کالایی است که بر روی آن هولوگرام خورده می شود. لذا افراد در اولین گام باید توجه داشته باشند که کالایی که می خواهند بر روی آن از هولوگرام استفاده کنند، چه کالایی می باشد. بسیاری از آنها نمونه های مختلفی دارند. به طور مثال شما برای زدن یک هولوگرام بر روی یک فلش مموری می توانید از هولوگرام های دایره ای شکل استفاده کنید. پس می توان گفت نوع محصول و کارایی که افراد از آن انتظار دارند، در انتخاب نوع هولوگرام تاثیرگذار است. پس از اینکه محصول مشخص شد، افراد باید به طراحی آن بپردازند که در ادامه متن آن را بررسی خواهیم کرد.

انتخاب طرح مناسب قبل از چاپ نمونه های مختلف هولوگرام

دومین گام برای چاپ یک هولوگرام پس از آنکه محصول مشخص شد، انتخاب طرح مناسب آن می باشد. افرادی که قصد انتخاب این طرح را دارند، باید در ابتدا توجه داشته باشند که نوع کارایی که از این هولوگرام انتظار دارند، چه می باشد. به طور مثال آیا این هولوگرام برای پلمپ محصولات است و یا برای درج بازه زمانی گارانتی می باشد؟ شما باید با توجه به این موضوعات طراحی هولوگرام خود را انجام دهید و سپس نسبت به چاپ هولوگرام اقدام نمایید. گفتنی است طرح های مختلف افراد را احاطه می نمایند و آنها را در انتخاب دچار سردرگمی کنند. توصیه ما این است که در زمان انتخاب هر کدام از این طرح ها با مشورت های مختلف بهترین آنها را انتخاب نمایید.

سفارش چاپ هولوگرام

چگونگی سفارش چاپ هولوگرام به چاپخانه

گام چهارم پس از انتخاب یک چاپخانه مناسب این است که افراد هولوگرام مورد نیاز خود را به چاپخانه سفارش دهند. افراد پس از انتخاب طرح مناسب برای چاپ باید این طرح را به چاپخانه ها بدهند. اما نکته ای که در اینجا وجود دارد این است که بعضی از افراد هولوگرام هایی را به وجود می آورند، که به صورت تقلبی است. به طور مثال افراد از این هولوگرام ها برای گارانتی کردن محصولات و یا نشان دادن اعتبار آنها استفاده می کنند که ممکن است برای استفاده های غیر اصولی و کلاهبرداری باشد. افراد باید پس از آنکه طرح خود را آماده کردند، مدارک شرکت تولیدی خود و محصولی که قرار است تولید شود را به چاپخانه ها ارائه دهند. این وظیفه چاپخانه ها است که از صحت و سقم اعتبار این هولوگرام و مرجع آن و همچنین موارد استفاده آن با اطلاع شوند. پس از آنکه صحت هولوگرام تایید شد، چاپخانه ها آن را به دستگاه چاپ می سپارند و نسبت به تولید آن اقدام می نمایند. گفتنی است دستگاه هایی که این چاپ را برای افراد انجام می دهند، در کیفیت این هولوگرام تاثیرگذار می باشد. توصیه ما این است که با انتخاب یک چاپخانه مناسب بهترین کیفیت را در نظر بگیرید.

کاربرد برچسب های امنیتی

برچسب امنیتی، برچسببی است که، از آن جهت امنیت کالا و محصولات استفاده می شود. به طور کلی می توان گفت افرادی که در تجارت کالاهای خطرناک هستند به طور حتم یک جا نیاز است که از برچسب امنیتی استفاده نمایید. این برچسب ها که دارای انواع گوناگونی هستند به گونه ای است که پس از استفاده از آنها امکان چسباندن آن بر روی کالاهای دیگر وجود ندارد با این حال طبیعتا این امر می تواند به مشتری کمک کند که در هنگام خرید محصول از نو یا دسته اول بودن محصول اطمینان حاصل نمایند. از طرفی این برچسب های امنیتی به تولید کنندگان و وارد کنندگان محصولات با اصالت نیز کمک می کند که جهت کمک به مشتری محصولات خود را به راحتی از محصولات تقلبی تفکیک کنند. حال به طور کلی می توان گفت مهمترین کاربرد برچسب امنیتی در مواردی است که نیاز به پلمپ پاکت های محرمانه، دستگاه های الکتریکی، ورودی های مختلف برای سالن های برگزاری امتحانات، انواع جعبه و قطعات کامپیوتر و غیره می باشد.

کاربرد برچسب هولوگرام

استفاده از برچسب امنیتی هولوگرام

برچسب های امنیتی هولوگرام که در حال حاضر در زندگی روزمره بسیار مورد استفاده قرار می گیرد در سازه های متغیر نوری طبقه بندی شده به طوری که دارای فرآیند پیچیده ای در تولید می باشد. این برچسب ها به گونه ای تولید شده که باز تولید آن توسط دستگاه های چاپی امکان پذیر نمی باشد چرا که دارای ماهیت نوری هستند و با چرخش آن رفتار الگوی برچسب عوض می شود. همچنین از این برچسب ها نمی توان توسط دستگاه هایی مثل اسکنر و فتوکپی رونوشت تهیه نمود. لازم است بدانید با نصب برچسب های امنیتی هولوگرام روی هر محصول یا سندی به خوبی شناسایی شده به طوری که افراد عادی نیز می توانند آن را تشخیص دهند.

البته باید بدانید هولوگرام دارای طراحی المان های امنیتی پنهان نیز است که توسط ابزارهای خاص قابل خواندن می باشد با این حال در صورتی که نیاز باشد تا قسمتی از متن تنها در شرایط خاص خوانده شود می توان از این نوع هولوگرام استفاده نمود. نکته بسیار مهمی که در مورد برچسب های امنیتی هولوگرام وجود دارد این است که امکان طراحی و تولید آن طبق خواسته مشتری وجود دارد به گونه ای که طبیعتا امنیتی که برای برچسب های پلمپ وجود دارد به طور حتم بسیار بیشتر از برچسب های اسناد مسافرتی و یا اسناد بانکی می باشد و البته در مواقعی از هولوگرام ها در محصولات کم ارزش استفاده می شود که این نوع برچسب ها را ساده تر و با طرح عمومی هستند و طبیعتا هزینه آن نیز بسیار کم می باشد. که در این بین باید دقت داشته باشید اگر نیاز به امنیت برای شما بسیار مهم است بهتر است از هولوگرام های اختصاصی استفاده نمایید. با این وجود به طور کلی می توان این برچسب ها را در سه دسته تجاری، سطح امنیتی و سطح فوق امنیتی دسته بندی نمود.

مزایای هولوگرام

مهمترین مزایای هولوگرام

با وجود استفاده روز افزون از هولوگرام شاید برای شما هم سوال پیش بیاید که مهمترین مزایای هولوگرام چه می باشد که موجب می شود افراد به سوی استفاده از آن گرایش پیدا کنند. امروزه بیشتر مصرف کنندگان به سوی محصولاتی جذب می شوند که مجهز به برچسب امنیتی هولوگرام هستند زیرا این برچسب اعتبار اجتماعی بوده و تولید کنندگان کالاهای زیادی به استفاده از آن نشان می دهد با این حال می توان گفت استفاده از این برچسب بر روی اجناس باعث کاهش هزینه های طولانی مدت می شود و از طرفی پیگیری اجناس شخصی را نیز ساده تر می سازد. همچنین دقت داشته باشید که امروزه با وجود اینکه برندهای متفاوت و جعل و تقلب در برند ها بسیار دیده می شود طبیعتا شناسایی کالای اصیل کار سختی است اما برای حل این مشکل می توان گفت استفاده از برچسب های امنیتی هولوگرام بسیار شیوع پیدا کرده است زیرا کالاهایی که دارای برچسب هولوگرام هستند به راحتی از کالاهای تقلبی شناسایی می شود. هولوگرام ابزار های نوری غیر قابل کپی بوده که با استفاده از تکنولوژی لیزر ساخته می شود با این حال می توان گفت این برچسب ها علاوه بر زیبایی بصری چشمگیری که برای مشتریان دارد امنیت بالایی داشته و در آن امکان هیچ گونه کپی برداری و یا اسکن وجود ندارد. از طرفی دقت داشته باشید با استفاده از شناسایی بصری که در هنگام استفاده از برچسب های امنیتی الگو به وجود می آید امکان دزدیده شدن اجناس کاهش چشمگیری پیدا می کند.

از دیگر مزایای هولوگرام می توان به خاطر سپردن سال خرید جنس با استفاده از بارکد های قابل اسکن، پیگیری و بررسی اجناس قابل حمل، ایجاد اعتماد در مشتری و غیره اشاره نمود. همچنین شایان ذکر است که هولوگرام با کد های رنگی نیز به گونه ای بوده که شناسایی بصری اجناس را ساده تر می کند با این حال در سازمان های بزرگ این کدهای رنگی به همراه بارکد ارائه می گردد تا مالکیت سازمان یا سال خرید آن به راحتی مشخص گردد. این برچسب ها برای بعضی از برنامه های انطباق بیمه و دولت و همچنین برای مدارک تحصیلی در وزارت دفاع و فروشندگان تامین کننده تجهیزات نظامی مورد نیاز می باشد.

مزایای هولوگرام امنیتی

مزایای هولوگرام امنیتی

به طور کلی همانطور که در مورد مزایای هولوگرام گفته شد می توان گفت امنیت کالا، اوراق بهادر، اسناد، کارت های شناسایی و غیره یکی از مهمترین مزایای هولوگرام در انواع مختلف می باشد. حال لازم است بدانید کپی هولوگرام های امنیتی بسیار دشوار و هزینه بر بوده با این حال کمتر کسی به فکر آن می افتد. با این حال هولوگرام امنیتی در بسیاری از اسکناس ها، کارت های اعتباری و محصولات با کیفیت بالا در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین با توجه به مزایای برچسب امنیتی، برندهای فوق العاده معتبر نیز برای جلب رضایت مشتریان از این نوع هولوگرام استفاده می کنند تا به راحتی محصولات اصیل خود را از محصولات تقلبی مجزا نمایند و کار را برای مشتریان راحت می کنند.


چهارشنبه 98 تیر 19 , ساعت 4:31 عصر

چاپ هولوگرام چیست؟

در دنیای امروز با پیشرفت تکنولوژی مشاهده می شود که در زمینه های مختلف پیشرفت هایی حاصل شده است، در این بین می توان گفت چاپ هولوگرام نوعی چاپ بوده که در دنیای امروز جایگاه ویژه دارد و به طور کلی می توان گفت هولوگرام را به عنوان یک برچسب نقره ای با ظاهری رنگین کمانی می شناسند، به طوری که در مقابل تابش نور تغییر رنگ می دهد. همچنین لازم است بدانید هولوگرام یک ساختار تقریبا مسطح بوده که اجزای آن حدود یک ماکرون یا کوچکتر هستند که بر اثر نور دهی مناسب طی فرآیند های پیچیده و بسیار دقیق به صورت یک عکس سه بعدی به نمایش گذاشته می شود. حال سوال بسیار متداولی که مطرح می شود این است که کاغذ چاپ هولوگرام از چه جنسی است؟ دقت داشته باشید به طور کلی می توان گفت چیزی به اسم کاغذ چاپ هولوگرام وجود نداشته بلکه این نوع چاپ با استفاده از فایل تولید شده که می توان آن را بر روی مواد مختلفی چون کاغذ و پلاستیک استفاده نمود. با این حال دقت داشته باشید، هولوگرام چاپ های امنیتی بوده که روی محصولات مختلف و کارت بانک و برچسب محصولات استفاده می شود و می توان گفت این برچسب ها همچون عایقی در مقابل تقلب بوده زیرا کپی کردن آن بسیار سخت و دشوار می باشد. از طرفی برندهای معتبر و فوق العاده معروف نیز برای اینکه اعتبار کالای خود را بالا ببرند از این روش چاپ استفاده می کنند که اگر شما هم قصد سفارش چاپ هولوگرام در تهران را دارید باید این نکات را بدانید.

چاپ هولوگرام

انواع سفارش چاپ هولوگرام در تهران

با وجود این که مزایای زیادی در مورد انواع چاپ هولوگرام گفته شد حالا اگر شما قصد سفارش چاپ هولوگرام در تهران در انواع مختلف را دارید باید بدانید چاپ هولوگرام را می توان به دسته های مختلفی تقسیم نمود. چاپ هولوگرام تصویر ثابت که یکی از انواع آن است به گونه ای بوده که شاهد نقش بستن یک تصویر یا لوگوی ثابت بر روی تمام صفحه تلگرام هستیم و به طور کلی می توان گفت این نوع چاپ یک طرح اختصاصی داشته که معمولاً از آن جهت حفظ امنیت شرکتی استفاده می شود. دیگر نوع چاپ هولوگرام تصویر تکرار شونده بوده که مانند یک رول کاغذ دیواری تصاویر در آن تکرار می شود؛ مهمترین مزیت این نوع چاپ راحتی بیرون کشیدن یک طرح خاص از آن است که می توان گفت تنوع بی نظیری دارد. چاپ هولوگرام دو بعدی نیز به گونه ای بود که با تغییر موقعیت چاپ به منبع نور می توان شاهد تغییر رنگ آن بود و همچنین با اضافه شدن بعد سوم لایه های موجود در طراحی عمق پیدا می کند. استفاده از از رنگ ها به صورت ثابت در چاپ هولوگرام نیز امروزه رونق پیدا کرده است به گونه ای که با تغییر زاویه دید این تصاویر ثابت بوده و تغییری در آن ایجاد نمی شود که این روش یکی از بهترین روش های پیشگیری از جعل اسناد می باشد و این تصاویر تنها در زوایای خاص قابل مشاهده هستند که در نتیجه این امر برای تشخیص اصالت و اعتبار یک محصول می تواند بسیار کمک کننده باشد. نوع دیگر چاپ هولوگرام، تصاویر پنهان قابل رویت با لیزر بود به گونه ای که این نوع چاپ با کمک یک دستگاه ساده لیزر می توان اعتبار هولوگرام های حاوی تصاویر پنهان را بررسی نمود. با این حال لازم است بدانید این نوع هولوگرام به دو قسمت پویا و محرک و متحرک تقسیم می شود و در این نوع چاپ بخشهایی وجود دارد که تنها با استفاده از دستگاه لیزر قابل رویت است و هنگامی که لیزر بر روی سطح هولوگرام حرکت می کند تصاویر متحرک بر روی ثبت نمایش داده می شود. تصویر وارونه در هولوگرام در واقع یک افکت بوده که در زوایای دید مختلف تصاویر متفاوتی دیده می شود به گونه ای که تصاویر دو بعدی و سه بعدی وارانه یک افکت تصویری حیرت آور است.

تولید هولوگرام

سفارش چاپ هولوگرام در تهران

با وجود استفاده های روز افزون که از چاپ هولوگرام می شود امروزه اگر قصد سفارش چاپ هولوگرام در تهران یا در هر کدام از دیگر شهرهای کشور را داشته باشید لازم است بدانید که شرکت های متعددی در این زمینه آماده ارائه خدمت هستند که این شرکت ها به طور حتم به شما کمک خواهد کرد تا به آسانی نوع مدنظر این نوع چاپ را انتخاب کرده و سفارش دهید. دقت داشته باشید بهتر است قبل از سفارش چاپ هولوگرام در تهران ابتدا با مشاوران شرکت ها که به صورت آنلاین آماده ارائه خدمت هستند در ارتباط باشید. همچنین لازم است بدانید در هنگام سفارش چاپ هولوگرام در تهران شرکت ها بعد از 2 الی 7 روز کاری سفارش شما را تحویل می دهند.

قیمت سفارش چاپ هولوگرام در تهران

در هنگام سفارش چاپ هولوگرام در تهران یکی از مهمترین مواردی که مورد توجه افراد قرار می گیرد قیمت چاپ هولوگرام است. توجه داشته باشید با وجود اینکه شرکت های مختلفی در این زمینه در حال حاضر مشغول ارائه خدمات هستند طبیعتاً در قیمت آن ها تفاوت های دیده می شود با این حال لازم است قبل از سفارش چاپ هولوگرام در تهران ابتدا از قیمت هر شرکت اطلاع پیدا کنید. به طوری که شرکت های زیادی خدمات را با بالاترین کیفیت و در عین حال با پایین ترین قیمت عرضه می دارند. از طرفی لازم است بدانید با وجود این که این نوع چاپ دارای انواع مختلفی است طبیعتا در قیمت آن نیز تفاوت هایی وجود دارد. لازم است بدانید در قیمت هولوگرام های عمومی و اختصاصی نیز تفاوت هایی وجود دارد به گونه ای که هولوگرام های عمومی در هزینه های پایین تر تولید شده زیرا تمامی مشتریان می توانند از آن استفاده کنند و اختصاص به شما ندارد و همچنین از قبل تولید شده است.

نکات مهم در سفارش چاپ هولوگرام در تهران

در هنگام سفارش چاپ هولوگرام در تهران و خرید آن لازم است که مشتریان به این نکات مهم نیز توجه داشته باشند زیرا به دلیل حساسیت این نوع چاپ داشتن اطلاعات لازم در مورد هولوگرام و انواع آن بسیار مهم بوده که می تواند کمک های شایانی به انتخاب صحیح و در نتیجه رفع کامل نیاز واقعی مشتری کند. با وجود این که گفته شد هولوگرام معمولاً به عنوان برچسب اطمینان بر روی محصولات و اوراق استفاده می شود لازم است که به درستی انتخاب شود تا به راحتی به متمایز کردن کالا و اوراق واقعی از دیگر کالاها کمک کند. با این حال بهتر است از شرکت هایی اقدام به سفارش هولوگرام نمایید که در این زمینه سابقه چندین ساله داشته و مطمئن هستید که این نوع چاپ را به بهترین نحو ممکن به شما تحویل می دهند.

برچسب هولوگرام

آشنایی با انواع هولوگرام

بسیاری از شرکت ها و کمپانی ها به دلیل اینکه نمی خواهند محصولات تقلبی توانایی رقابت با آنها را نداشته باشند و برای تشخیص محصول اصلی از محصولات فیک عرضه شده در بازار دست به استفاده از انواع هولوگرام می زنند. هولوگرام برچسبی با طراحی خاص و مشخص است که باید به صورت حرفه ای طراحی و چاپ شود و بر روی کارتن اجناس یا برای پلمپ کردن آن ها مورد استفاده قرار گیرد. هولوگرام نشان دهنده دسته اول بودن و همچنین اصل بودن کالاست و در صورتی که می خواهید محصولی را تولید کرده و در بازار عرضه نمایید باید از هولوگرام برای نشان دادن اصل بودن و پلمپ بودن دستگاه استفاده کنید. در این پست قصد معرفی هولوگرام و انواع هولوگرام عرضه شده در بازار را داریم که می توانید برای چاپ آن ها با کارشناسان ما در تماس باشید. برای انتخاب نوع هولوگرام مورد نیاز خود می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید و با مطالعه این پست اطلاعات بیشتری در زمینه استفاده از این محصول به دست آورید. هولوگرام ها در انواع مختلفی تولید می شوند و دارای کاربرد بسیار زیادی در انواع صنایع مانند صنایع الکترونیکی دارند. در ادامه به معرفی انواع این محصول می پردازیم.

هولوگرام استریوگرام

یکی از پرکاربردترین انواع هولوگرام، هولوگرام استریوگرام است که به صورت چند وجهی ساخته شده و از هر نقطه که به آن نگاه کنید، یک تصویر به شما نشان داده می شود. این نوع از هولوگرام با استفاده از تصاویر مختلف که به نورهای متفاوت حساس هستند ساخته می شود و بیشتر در صنایع الکترونیکی دارای کاربرد می باشد. در واقع پس از استفاده از این هولوگرام، شما می توانید این تضمین را بدهید که قطعه ساخته شده اصل می باشد و قطعه باز نشده. همچنین در صورتی که می خواهید برای تضمین و بازگشت کالا اقدام نمایید، می توانید اطمینان کسب کنید که مصرف کننده کالا را باز کرده است یا خیر. این محصول با استفاده از بهترین کیفیت تولید شده است و دارای چسبندگی مناسبی می باشد. صنایع مختلف از انواع هولوگرام استریوگرام که در بازار عرضه می شوند استفاده می کنند و می توان گفت که این محصول امروزه یکی از پر استفاده ترین هولوگرام های موجود در بازار می باشد. امروزه امکان چاپ و استفاده از این هولوگرام به صورت انبوه در کشور فراهم شده است. بسیاری از صنایع مهم در سراسر دنیا از این نوع هولوگرام برای نشان دادن اصالت و نو بودن کالا استفاده می کنند.

انواع هولوگرام

هولوگرام PVC

یکی از انواع بسیار پرکاربرد هولوگرام که در کارتهای شناسایی مورد استفاده است را می توان هولوگرام PVC دانست. این هولوگرام بیشتر برای کارهای محافظتی و امنیتی مورد استفاده بوده و می تواند در شرکت ها و سازمان ها برای کارتهای پرسنلی مورد استفاده باشد. در میان انواع هولوگرام عرضه شده برای PVC دو نوع استمپی و معمولی بیشتر رایج هستند که نوع استمپی دارای امنیت بسیار بیشتری می باشد. این نوع هولوگرام به دلیل کیفیت بسیار زیادی که دارد امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است و بسیاری از شرکت ها برای افزایش ضریب امنیت کارت پرسنلی و جلوگیری از سوء استفاده یا جعل کارت از این نوع هولوگرام استفاده می کنند. در صورتی که علاقمند به اجرای انواع هولوگرام PVC می باشید می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید. این محصول دارای قابلیت چاپ بوده و می توانید علامت تجاری شرکت خود را بر روی هولوگرام ثبت نمایید. استفاده از این نوع هولوگرام به صورت استمپی می تواند گزینه ای بسیار مناسب از نظر امنیتی باشد. طول عمر این سری از هولوگرام بسیار زیاد بوده و به مرور زمان خاصیت خود را از دست نخواهد دارد.

هولوگرام ضد سرقت

یکی از انواع هولوگرام که امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد را می توان هولوگرام ضد سرقت دانست. در واقع این نوع از هولوگرام تنها یک بار مورد استفاده قرار گرفته و در صورتی که کاربر بخواهد آن را منتقل کرده یا باز کند، از هم پاشیده و خراب می شود. این نوع هولوگرام برای ضمانت اصل و آکبند بودن کالا بوده و امروزه در بسیاری از صنایع مانند صنایع کامپیوتر و لپ تاپ، موبایل و لوازم الکترونیکی و حتی در بسته بندی انواع محصولات آموزشی مورد استفاده قرار می گیرد. این دسته از هولوگرام دارای قابلیت چاپ برند تجاری بوده و به صورت چند رنگ تولید می شود. در صورتی که می خواهید از انواع هولوگرام ضد سرقت استفاده کنید می توانید با کارشناسان ما در این زمینه تماس برقرار کرده و اطلاعات مورد نیاز را دریافت نمایید. هولوگرام های ضد سرعت امروزه بسیار رایج شده اند و بسیاری از صنایع از این محصول برای نشان دادن آکبند بودن بسته بندی کالا و دست نخورده بودن آن استفاده می کنند. این محصول با بهترین کیفیت تولید و در بازار عرضه می شود و در دسترس تمامی کارخانه ها و مراکز تعمیرات در سراسر کشور با بهترین قیمت می باشد.

برچسب امنیتی هولوگرام

هولوگرام اسکراچ

یکی دیگر از انواع هولوگرام که بیشتر در کارت های اعتباری می باشد، هولوگرام اسکراچ است. در واقع این محصول بیشتر برای کارت های اعتباری، شارژ، قرعه کشی، رمز و غیره مورد استفاده بوده و به راحتی و با استفاده از خراش دادن به شما قابلیت دسترسی به اطلاعات را می دهد. در صورتی که در کمپانی شما اطلاعات مربوط به گارانتی، شماره گارانتی و غیره بر روی کارت های مختلف چاپ می شود و می خواهید این اطلاعات به جز برای مصرف کننده برای بقیه محرمانه بماند، می توانید هولوگرام اسکراچ را استفاده کنید. امروزه بسیاری از اپراتورهای تلفن همراه، شرکت های فروشنده کارت اینترنت، شرکت های فعال در زمینه فناوری و غیره از این محصول استفاده می کنند. هولوگرام اسکراچ را می توان به عنوان یکی از بهترین انواع هولوگرام عرضه شده در بازار معرفی نمود که با بهترین قیمت در دسترس شما بوده و می توانید برای خرید آن با کارشناسان ما در تماس باشید. در میان انواع هولوگرام هایی که در این پست به شما معرفی شد، شما می توانید بهترین نوع هولوگرام مورد نیاز خود را خریداری و ثبت سفارش نمایید. طراحی هولوگرام دارای اهمیت بسیار زیادی بوده و می توانید از ما در این زمینه کمک بگیرید


چهارشنبه 98 تیر 19 , ساعت 4:29 عصر

چاپ هولوگرام چیست؟

در دنیای امروز با پیشرفت تکنولوژی مشاهده می شود که در زمینه های مختلف پیشرفت هایی حاصل شده است، در این بین می توان گفت چاپ هولوگرام نوعی چاپ بوده که در دنیای امروز جایگاه ویژه دارد و به طور کلی می توان گفت هولوگرام را به عنوان یک برچسب نقره ای با ظاهری رنگین کمانی می شناسند، به طوری که در مقابل تابش نور تغییر رنگ می دهد. همچنین لازم است بدانید هولوگرام یک ساختار تقریبا مسطح بوده که اجزای آن حدود یک ماکرون یا کوچکتر هستند که بر اثر نور دهی مناسب طی فرآیند های پیچیده و بسیار دقیق به صورت یک عکس سه بعدی به نمایش گذاشته می شود. حال سوال بسیار متداولی که مطرح می شود این است که کاغذ چاپ هولوگرام از چه جنسی است؟ دقت داشته باشید به طور کلی می توان گفت چیزی به اسم کاغذ چاپ هولوگرام وجود نداشته بلکه این نوع چاپ با استفاده از فایل تولید شده که می توان آن را بر روی مواد مختلفی چون کاغذ و پلاستیک استفاده نمود. با این حال دقت داشته باشید، هولوگرام چاپ های امنیتی بوده که روی محصولات مختلف و کارت بانک و برچسب محصولات استفاده می شود و می توان گفت این برچسب ها همچون عایقی در مقابل تقلب بوده زیرا کپی کردن آن بسیار سخت و دشوار می باشد. از طرفی برندهای معتبر و فوق العاده معروف نیز برای اینکه اعتبار کالای خود را بالا ببرند از این روش چاپ استفاده می کنند که اگر شما هم قصد سفارش چاپ هولوگرام در تهران را دارید باید این نکات را بدانید.

چاپ هولوگرام

انواع سفارش چاپ هولوگرام در تهران

با وجود این که مزایای زیادی در مورد انواع چاپ هولوگرام گفته شد حالا اگر شما قصد سفارش چاپ هولوگرام در تهران در انواع مختلف را دارید باید بدانید چاپ هولوگرام را می توان به دسته های مختلفی تقسیم نمود. چاپ هولوگرام تصویر ثابت که یکی از انواع آن است به گونه ای بوده که شاهد نقش بستن یک تصویر یا لوگوی ثابت بر روی تمام صفحه تلگرام هستیم و به طور کلی می توان گفت این نوع چاپ یک طرح اختصاصی داشته که معمولاً از آن جهت حفظ امنیت شرکتی استفاده می شود. دیگر نوع چاپ هولوگرام تصویر تکرار شونده بوده که مانند یک رول کاغذ دیواری تصاویر در آن تکرار می شود؛ مهمترین مزیت این نوع چاپ راحتی بیرون کشیدن یک طرح خاص از آن است که می توان گفت تنوع بی نظیری دارد. چاپ هولوگرام دو بعدی نیز به گونه ای بود که با تغییر موقعیت چاپ به منبع نور می توان شاهد تغییر رنگ آن بود و همچنین با اضافه شدن بعد سوم لایه های موجود در طراحی عمق پیدا می کند. استفاده از از رنگ ها به صورت ثابت در چاپ هولوگرام نیز امروزه رونق پیدا کرده است به گونه ای که با تغییر زاویه دید این تصاویر ثابت بوده و تغییری در آن ایجاد نمی شود که این روش یکی از بهترین روش های پیشگیری از جعل اسناد می باشد و این تصاویر تنها در زوایای خاص قابل مشاهده هستند که در نتیجه این امر برای تشخیص اصالت و اعتبار یک محصول می تواند بسیار کمک کننده باشد. نوع دیگر چاپ هولوگرام، تصاویر پنهان قابل رویت با لیزر بود به گونه ای که این نوع چاپ با کمک یک دستگاه ساده لیزر می توان اعتبار هولوگرام های حاوی تصاویر پنهان را بررسی نمود. با این حال لازم است بدانید این نوع هولوگرام به دو قسمت پویا و محرک و متحرک تقسیم می شود و در این نوع چاپ بخشهایی وجود دارد که تنها با استفاده از دستگاه لیزر قابل رویت است و هنگامی که لیزر بر روی سطح هولوگرام حرکت می کند تصاویر متحرک بر روی ثبت نمایش داده می شود. تصویر وارونه در هولوگرام در واقع یک افکت بوده که در زوایای دید مختلف تصاویر متفاوتی دیده می شود به گونه ای که تصاویر دو بعدی و سه بعدی وارانه یک افکت تصویری حیرت آور است.

تولید هولوگرام

سفارش چاپ هولوگرام در تهران

با وجود استفاده های روز افزون که از چاپ هولوگرام می شود امروزه اگر قصد سفارش چاپ هولوگرام در تهران یا در هر کدام از دیگر شهرهای کشور را داشته باشید لازم است بدانید که شرکت های متعددی در این زمینه آماده ارائه خدمت هستند که این شرکت ها به طور حتم به شما کمک خواهد کرد تا به آسانی نوع مدنظر این نوع چاپ را انتخاب کرده و سفارش دهید. دقت داشته باشید بهتر است قبل از سفارش چاپ هولوگرام در تهران ابتدا با مشاوران شرکت ها که به صورت آنلاین آماده ارائه خدمت هستند در ارتباط باشید. همچنین لازم است بدانید در هنگام سفارش چاپ هولوگرام در تهران شرکت ها بعد از 2 الی 7 روز کاری سفارش شما را تحویل می دهند.

قیمت سفارش چاپ هولوگرام در تهران

در هنگام سفارش چاپ هولوگرام در تهران یکی از مهمترین مواردی که مورد توجه افراد قرار می گیرد قیمت چاپ هولوگرام است. توجه داشته باشید با وجود اینکه شرکت های مختلفی در این زمینه در حال حاضر مشغول ارائه خدمات هستند طبیعتاً در قیمت آن ها تفاوت های دیده می شود با این حال لازم است قبل از سفارش چاپ هولوگرام در تهران ابتدا از قیمت هر شرکت اطلاع پیدا کنید. به طوری که شرکت های زیادی خدمات را با بالاترین کیفیت و در عین حال با پایین ترین قیمت عرضه می دارند. از طرفی لازم است بدانید با وجود این که این نوع چاپ دارای انواع مختلفی است طبیعتا در قیمت آن نیز تفاوت هایی وجود دارد. لازم است بدانید در قیمت هولوگرام های عمومی و اختصاصی نیز تفاوت هایی وجود دارد به گونه ای که هولوگرام های عمومی در هزینه های پایین تر تولید شده زیرا تمامی مشتریان می توانند از آن استفاده کنند و اختصاص به شما ندارد و همچنین از قبل تولید شده است.

نکات مهم در سفارش چاپ هولوگرام در تهران

در هنگام سفارش چاپ هولوگرام در تهران و خرید آن لازم است که مشتریان به این نکات مهم نیز توجه داشته باشند زیرا به دلیل حساسیت این نوع چاپ داشتن اطلاعات لازم در مورد هولوگرام و انواع آن بسیار مهم بوده که می تواند کمک های شایانی به انتخاب صحیح و در نتیجه رفع کامل نیاز واقعی مشتری کند. با وجود این که گفته شد هولوگرام معمولاً به عنوان برچسب اطمینان بر روی محصولات و اوراق استفاده می شود لازم است که به درستی انتخاب شود تا به راحتی به متمایز کردن کالا و اوراق واقعی از دیگر کالاها کمک کند. با این حال بهتر است از شرکت هایی اقدام به سفارش هولوگرام نمایید که در این زمینه سابقه چندین ساله داشته و مطمئن هستید که این نوع چاپ را به بهترین نحو ممکن به شما تحویل می دهند.

برچسب هولوگرام

آشنایی با انواع هولوگرام

بسیاری از شرکت ها و کمپانی ها به دلیل اینکه نمی خواهند محصولات تقلبی توانایی رقابت با آنها را نداشته باشند و برای تشخیص محصول اصلی از محصولات فیک عرضه شده در بازار دست به استفاده از انواع هولوگرام می زنند. هولوگرام برچسبی با طراحی خاص و مشخص است که باید به صورت حرفه ای طراحی و چاپ شود و بر روی کارتن اجناس یا برای پلمپ کردن آن ها مورد استفاده قرار گیرد. هولوگرام نشان دهنده دسته اول بودن و همچنین اصل بودن کالاست و در صورتی که می خواهید محصولی را تولید کرده و در بازار عرضه نمایید باید از هولوگرام برای نشان دادن اصل بودن و پلمپ بودن دستگاه استفاده کنید. در این پست قصد معرفی هولوگرام و انواع هولوگرام عرضه شده در بازار را داریم که می توانید برای چاپ آن ها با کارشناسان ما در تماس باشید. برای انتخاب نوع هولوگرام مورد نیاز خود می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید و با مطالعه این پست اطلاعات بیشتری در زمینه استفاده از این محصول به دست آورید. هولوگرام ها در انواع مختلفی تولید می شوند و دارای کاربرد بسیار زیادی در انواع صنایع مانند صنایع الکترونیکی دارند. در ادامه به معرفی انواع این محصول می پردازیم.

هولوگرام استریوگرام

یکی از پرکاربردترین انواع هولوگرام، هولوگرام استریوگرام است که به صورت چند وجهی ساخته شده و از هر نقطه که به آن نگاه کنید، یک تصویر به شما نشان داده می شود. این نوع از هولوگرام با استفاده از تصاویر مختلف که به نورهای متفاوت حساس هستند ساخته می شود و بیشتر در صنایع الکترونیکی دارای کاربرد می باشد. در واقع پس از استفاده از این هولوگرام، شما می توانید این تضمین را بدهید که قطعه ساخته شده اصل می باشد و قطعه باز نشده. همچنین در صورتی که می خواهید برای تضمین و بازگشت کالا اقدام نمایید، می توانید اطمینان کسب کنید که مصرف کننده کالا را باز کرده است یا خیر. این محصول با استفاده از بهترین کیفیت تولید شده است و دارای چسبندگی مناسبی می باشد. صنایع مختلف از انواع هولوگرام استریوگرام که در بازار عرضه می شوند استفاده می کنند و می توان گفت که این محصول امروزه یکی از پر استفاده ترین هولوگرام های موجود در بازار می باشد. امروزه امکان چاپ و استفاده از این هولوگرام به صورت انبوه در کشور فراهم شده است. بسیاری از صنایع مهم در سراسر دنیا از این نوع هولوگرام برای نشان دادن اصالت و نو بودن کالا استفاده می کنند.

انواع هولوگرام

هولوگرام PVC

یکی از انواع بسیار پرکاربرد هولوگرام که در کارتهای شناسایی مورد استفاده است را می توان هولوگرام PVC دانست. این هولوگرام بیشتر برای کارهای محافظتی و امنیتی مورد استفاده بوده و می تواند در شرکت ها و سازمان ها برای کارتهای پرسنلی مورد استفاده باشد. در میان انواع هولوگرام عرضه شده برای PVC دو نوع استمپی و معمولی بیشتر رایج هستند که نوع استمپی دارای امنیت بسیار بیشتری می باشد. این نوع هولوگرام به دلیل کیفیت بسیار زیادی که دارد امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است و بسیاری از شرکت ها برای افزایش ضریب امنیت کارت پرسنلی و جلوگیری از سوء استفاده یا جعل کارت از این نوع هولوگرام استفاده می کنند. در صورتی که علاقمند به اجرای انواع هولوگرام PVC می باشید می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید. این محصول دارای قابلیت چاپ بوده و می توانید علامت تجاری شرکت خود را بر روی هولوگرام ثبت نمایید. استفاده از این نوع هولوگرام به صورت استمپی می تواند گزینه ای بسیار مناسب از نظر امنیتی باشد. طول عمر این سری از هولوگرام بسیار زیاد بوده و به مرور زمان خاصیت خود را از دست نخواهد دارد.

هولوگرام ضد سرقت

یکی از انواع هولوگرام که امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد را می توان هولوگرام ضد سرقت دانست. در واقع این نوع از هولوگرام تنها یک بار مورد استفاده قرار گرفته و در صورتی که کاربر بخواهد آن را منتقل کرده یا باز کند، از هم پاشیده و خراب می شود. این نوع هولوگرام برای ضمانت اصل و آکبند بودن کالا بوده و امروزه در بسیاری از صنایع مانند صنایع کامپیوتر و لپ تاپ، موبایل و لوازم الکترونیکی و حتی در بسته بندی انواع محصولات آموزشی مورد استفاده قرار می گیرد. این دسته از هولوگرام دارای قابلیت چاپ برند تجاری بوده و به صورت چند رنگ تولید می شود. در صورتی که می خواهید از انواع هولوگرام ضد سرقت استفاده کنید می توانید با کارشناسان ما در این زمینه تماس برقرار کرده و اطلاعات مورد نیاز را دریافت نمایید. هولوگرام های ضد سرعت امروزه بسیار رایج شده اند و بسیاری از صنایع از این محصول برای نشان دادن آکبند بودن بسته بندی کالا و دست نخورده بودن آن استفاده می کنند. این محصول با بهترین کیفیت تولید و در بازار عرضه می شود و در دسترس تمامی کارخانه ها و مراکز تعمیرات در سراسر کشور با بهترین قیمت می باشد.

برچسب امنیتی هولوگرام

هولوگرام اسکراچ

یکی دیگر از انواع هولوگرام که بیشتر در کارت های اعتباری می باشد، هولوگرام اسکراچ است. در واقع این محصول بیشتر برای کارت های اعتباری، شارژ، قرعه کشی، رمز و غیره مورد استفاده بوده و به راحتی و با استفاده از خراش دادن به شما قابلیت دسترسی به اطلاعات را می دهد. در صورتی که در کمپانی شما اطلاعات مربوط به گارانتی، شماره گارانتی و غیره بر روی کارت های مختلف چاپ می شود و می خواهید این اطلاعات به جز برای مصرف کننده برای بقیه محرمانه بماند، می توانید هولوگرام اسکراچ را استفاده کنید. امروزه بسیاری از اپراتورهای تلفن همراه، شرکت های فروشنده کارت اینترنت، شرکت های فعال در زمینه فناوری و غیره از این محصول استفاده می کنند. هولوگرام اسکراچ را می توان به عنوان یکی از بهترین انواع هولوگرام عرضه شده در بازار معرفی نمود که با بهترین قیمت در دسترس شما بوده و می توانید برای خرید آن با کارشناسان ما در تماس باشید. در میان انواع هولوگرام هایی که در این پست به شما معرفی شد، شما می توانید بهترین نوع هولوگرام مورد نیاز خود را خریداری و ثبت سفارش نمایید. طراحی هولوگرام دارای اهمیت بسیار زیادی بوده و می توانید از ما در این زمینه کمک بگیرید


شنبه 98 تیر 1 , ساعت 8:53 عصر

بازاریابی آنلاین در تعریف ساده، برقراری ارتباط با مشتریان از طریق ابزارهای آنلاین است. به طور کلی بازاریابی آنلاین همان اهداف شکل های سنتی تر بازاریابی را دنبال می کند ، افزایش آگاهی نسبت به برند، تولید و پیدا کردن مشتری های جدید است.

 

بازاریابی آنلاین چیست؟

بازاریابی آنلاین در حقیقت مجموعه ای از ابزارها و متدها برای ترفیع محصول در بستر اینترنت است.

 

بازاریابی آنلاین 7 زیر شاخه اساسی زیر را شامل می شود:

 

  1. سئو ( SEO) یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو
  2. بازاریابی موتورهای جستجو یا SEM
  3. بازاریابی محتوایی
  4. بازاریابی شبکه های اجتماعی
  5. تبلیغات کلیکی یا PPC
  6. بازاریابی وابسته یا همکاری در فروش (Affiliate Marketing)
  7. بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ

 

سپنتا با ارائه خدمات بازاریابی آنلاین و با استفاده از تکنیک های موثر معرفی محصولات و خدمات و افزایش فروش در رسانه های دیجیتال با همراهی مورد اطمینان در کنار شماست. بازاریابی دیجیتال به قدری فراگیر است که مصرف کننده در هر زمان و مکانی که بخواهد به اطلاعات دسترسی دارد. از این رو اطلاعات مصرف کننده امروزی در مورد شما و محصولات و خدماتتان ، تنها به آنچه شرکت شما بیان می کند خلاصه نمی شود و مشتری به مطالب موجود در رسانه ها ، توصیه دوستان، اقوام و آشنایان نیز به همان میزان توجه می کند و خیلی سریعتر و آسان تر به آنها اعتماد می کند. خدمات قدرتمند دیجیتال مارکتینگ سپنتا عبارتند از: طراحی وب سایت ، مدیریت و بازاریابی شبکه های اجتماعی ، طراحی اپلیکیشن موبایل ، بازاریابی ایمیل یا ایمیل مارکتینگ ، بازاریابی پیامکی ، مدیریت و بازاریابی محتوا ، بهینه سازی سایت یا سئو، تبلیغات آنلاین و... که هر کدام بر اساس استراتژی دیجیتال مارکتینگ شرکت پیش رفته و با آنالیز همزمان فعالیت ها، روش های کارآمد و نا کارآمد تشخیص داده می شوند و تغییرات لازم اعمال شده تا سودآوری بیشتری را برای شرکت به ارمغان آورد.

تحلیل عملکرد کسب و کار خود

امروز، با توجه به نیاز های روز افزون جامعه مصرفی، توجه به سلایق گوناگون و تولید محصولات مطابق با آن دارای اهمیت بالایی است. اما صرفا دانستن این موضوع نمی تواند مجموعه تولید کننده را در رسیدن به شکوفایی کامل یاری کند. بلکه داشتن برنامه توسعه اقتصادی توجیه پذیر و طرح پیشرفت، مجموعه نیازهایی محرز به شمار می آیند. اما در گام نخست سوال هایی در ذهن ما به عنوان صاحبان برند ها و مشاغل ایجاد می شوند.

بهینه سازی سایت

  • به چه میزان از رضایت مشتریان در مورد هر یک از محصولات خود آگاهی داریم؟
  • چه قدر به نیاز های آن ها توجه کرده ایم و خواسته های آن ها را تامین کرده ایم؟
  • آیا تا به حال به مشارکت با مشتریان فکر کرده ایم؟
  • به چه میزان از نیاز های جامعه مصرف کننده خود آگاهی داریم؟

این سوال ها و سوال های دیگری که میتوانند ذهن هر مخاطبی را درگیر تحلیل عملکرد مجموعه کاری خود ساخته و افراد مختلف را به تفکر در مورد نحوه سرمایه گذاری بر روند پیشرفت کسب و کار خود وادار سازد.

  • تا کنون چه میزان هزینه تبلیغات و برند سازی مجموعه خود کرده اید؟
  • حوزه های سرمایه گذاری برای تبلیغات در کسب و کار شما چگونه است؟
  • تا به حال به بازخورد و تحلیل عملکرد روش های تبلیغاتی خود پرداخته اید؟

باز هم سوال، اما این سوال ها بیشتر به دنبال این هستند که ما را به تفکر در مورد نحوه تبلیغات و معرفی خدمات و محصولات خود به مشتریان وادار سازد.

 

مشاوره کسب و کار دیجیتال

قدم اول برای یافتن راه کاری قابل اعتماد جهت افزایش بازدهی اقتصادی شرکت شما دریافت خدمات مشاوره کسب و کار می باشد. به این ترتیب شما می توانید ازنتایج حاصله از مطالعات مشاوران نتایج حیاتی و سودمندی دریافت کنید. از سلامت بازاریابی آنلاین خود مطلع شوید و توصیه های لازم برای بهبود عملکرد در استراتژی دیجیتال مارکتینگ، نتایج جستجو، بازاریابی رسانه های اجتماعی، ارتباط و تبدیل وب سایت ها، سئو و بهینه سازی سایت، تبلیغات آنلاین، بازاریابی محتوا، آنالیز و ردیابی رفتار مشتریان و ... را دریافت کنید.

استراتژی دیجیتال مارکتینگ

ما اعتقاد داریم که استراتژی بازاریابی دیجیتال برای استفاده از فرصت های در حال رشد در دنیای دیجیتال ضروری است زیرا یک استراتژی یکپارچه دیجیتال به شما مبنا و اساس تمام فعالیت های بازاریابی آنلاین را می دهد، اما هنوز بسیاری از شرکت ها یک استراتژی بازاریابی دیجیتال ندارد! استراتژی دیجیتال موثر شرکت شما را به تصمیم گیری درست در کسب موفقیت آنلاین کمک خواهد کرد. یک مدل فرآیند استراتژی، چارچوب یک توالی منطقی را برای حصول اطمینان از گنجایش تمام فعالیت های کلیدی توسعه و اجرای استراتژی، فراهم می کند.

 

استراتژی بازاریابی دیجیتال یک کانال استراتژی است با ویژگی های زیر:

  • کسب اطلاعات بواسطه پژوهش در رفتار مشتری و فعالیت بازار (واسطه ها، ناشران و رقبا )
  • مبتنی بودن بر اهداف آینده آنلاین و آفلاین سهم کانال
  • برقراری ارتباط با مشتریان جهت معرفی تفاوت های کانال به آنها و تشویقشان به استفاده از محصولات
  • مدیریت یکپارچه کانال

به عبارت دیگر استراتژی دیجیتال مارکتینگ تعیین می کند که چگونه شرکت ها باید:

  • به اهداف فروش و برتری در بازار برسند
  • برای اکتساب، تبدیل، نگهداری و رشد و خدمات بودجه بندی کنند
  • از مزایای کانال استراتژی برای بالابردن و رشد برند خود استفاده کنند
  • اولویت بندی مخاطبان هدف در کانال
  • اولویت بندی محصولات موجود در کانال

آنالیز

ایجاد یک نقشه بازار برای بیان کلی عوامل اصلی موثر در خرید، یک نقطه شروع خوب است. زمانی که همیشه مشغول اجرا هستید، اغلب پیدا کردن زمان برای تجزیه و تحلیل پروژه سخت است. اما با توجه به سرعت تغییر فن آوری های دیجیتال جدید و روش های بازاریابی، انجام آنالیز و تجزیه تحلیل سریع مهم است. یک سازمان برای حفظ چابکی استراتژی و کسب موفقیت در توسعه استراتژی خود در بازاریابی دیجیتال، نیازمند تامین ویژگی ها و پیش فرض های زیر است:

  • مجموعه کارآمد، انتشار و ارزیابی منابع مختلف اطلاعات محیط های خرد و کلان
  • فرآیند کارآمد تولید استراتژی های جدید جهت ایجاد ارزش نو برای مشتریان
  • تحقیقات کارآمد حول ارزش مشتری بالقوه در برابر ارزش کسب و کار
  • پیاده سازی کارآمد نمونه اولیه از قابلیت های جدید برای ارائه ارزش به مشتری

اندازه گیری کارآمد و بررسی نتایج حاصل از نمونه های اولیه جهت تجدید نظر بعدی برای بهتر کردن پیشنهادات و یا ختم آزمایش

مهم ترین بخش های تجزیه و تحلیل بازار عبارتند از:

  1. تجزیه و تحلیل مشتری: نزدیکتر شدن به مشتری برای فهم نیاز ها و خواسته های او جهت ارائه ارتباطات و خدمات مرتبط تر
  2. تجزیه و تحلیل رقبا: معیار سنجی برای پیدا کردن آنچه شما باید آن را بهتر انجام دهید
  3. تجزیه و تحلیل شرکا: درک فرصت ها

روابط عمومی آنلاین

روابط عمومی اینترنتی یا آنلاین یکی از مقرون به صرفه ترین روش های بازاریابی برای تمام انواع کسب و کار ها است. اما چون اغلب با بازاریابی شبکه های اجتماعی و سئو تداخل دارد و توسط اشخاص متفاوتی مدیریت می شود، حصول نتیجه از آن مشکل است. فعالیت روابط عمومی آنلاین رابطه ای نزدیک دارد با بهبود نتایج بسیاری از تکنیک های ارتباطات بازاریابی دیجیتال دیگر در شبکه های اجتماعی خاص، سئو، لینک سازی، بازاریابی مشارکتی و بازاریابی معرفی به دوستان. روابط عمومی آنلاین می تواند یک تکنیک عالی و کم هزینه برای بیشتر آشنا کردن مردم با نام تجاری یا وب سایت شما باشد، اما این راه نیازمند تلاشی سخت بوده و زودبازده نخواهد بود.

 

بازاریابی محتوا

مزیت استراتژی بازاریابی محتوا این است که نیازمند بهبود یک کانال جداگانه مانند سئو، شبکه های اجتماعی، بازاریابی ایمیلی یا استراتژی وب سایت شرکت نیست و در عوض امکان اتحاد تمامی ارتباطات بازاریابی دیجیتال در یک استراتژی طولانی مدت چند کاناله جهت پشتیبانی در حفظ و نگهداری مشتریان و ارتقا اهداف را در اختیار قرار می دهد.یک طرح بازاریابی محتوای منسجم، نیاز به برنامه های جداگانه برای تک تک فعالیت های بازاریابی دیجیتال را کاهش دهد.

امروزه ایجاد مطالب جذاب یکی از تکنیک های قدرتمند موجود در بازاریابی آنلاین است که بسیاری از تکنیک های بازاریابی جذب ورودی را تغذیه می کند مانند:

  1. سئو بهینه سازی
  2. بازاریابی جستجو پرداخت
  3. بازاریابی شبکه های اجتماعی
  4. بازاریابی ایمیلی
  5. بهینه سازی نرخ تبدیل
  6. بازاریابی رسانه های اجتماعی

آنلاین مارکتینگ

رسانه های اجتماعی اصطلاحی است که دلالت دارد به اینترنت و کانال های مبتنی بر تلفن همراه و ابزارهایی که به کاربران امکان تعامل با یکدیگر و به اشتراک گذاری نظرات و مطالب را می دهد. همانطور که از نام آن مشخص است، رسانه های اجتماعی ساختمان جوامع و شبکه ها را در بر گرفته و مشوق مشارکت و سرگرمی است. ما نیازمند استفاده از کانال های مختلف رسانه های دیجیتال هستیم تا مشتریان را تشویق به تعامل باهم و ایجاد جامعه کنیم. عوامل موفقیت بازاریابی رسانه های اجتماعی عبارتند از:

  • تعیین اهداف تجاری برای رسانه های اجتماعی
  • تبیین استراتژی رسانه های اجتماعی
  • مدیریت فعال و بجای شبکه های اجتماعی
  • تعریف استراتژی هماهنگی و محتوایی
  • تعریف استراتژی ارتباطات
  • استفاده از بهترین راهکارهای دسترسی به مرکز دنیای رسانه های اجتماعی
  • بهینه سازی رسانه های اجتماعی

بازاریابی پیامی

بازاریاب ها دائما در پی یافتن راه های خلاقانه برای رساندن پیام به مشتریان موجود و بالقوه هستند و اطمینان به دریافت نتایج خوبی از این تلاش ها دارند. یکی از قوانین کاربردی پایه در بازاریابی این است که مانند مخاطبان خود فکر کنیم تا همیشه از عادات خرید کردنشان و محل آن مطلع باشیم. بازاریابی از طریق ایمیل مارکتینگ، بازاریابی پیامکی، بازاریابی تلگرامی، جمع آوری پایگاه داده های تخصصی و ... برخی از این روش های جدید بازاریابی اینترنتی هستند.

با توجه به رشد روز افزون کاربران گوشی های هوشمند، کسب و کارهای با تفکر پیشرو به دنبال راه کارهایی برای منطبق کردن کسب و کار خود با گوشی های تلفن همراه هستند. پیامک SMS روشی است که بیش از 20 سال برای برقراری ارتباط با مشتریان آزمایش و استفاده شده است تا درحالی که کسب و کار از روشی قابل اطمینان استفاده می کند با گرایشات بازار نیز همگام باشد. برخی مزایای بازاریابی پیامکی یا بازاریابی تلگرامی عبارتند از:

  • سرعت بالا در ایجاد پیام و عدم نیاز به صرف وقت برای طراحی و پرینت و ...
  • انطباق بر سیستم تلفن های همراه و اطمینان از نمایش صحیح و یکسان پیام در بیشتر گوشی ها
  • کاربران استفاده از آن را بلدند و آن را دوست دارند
  • دوست دار محیط زیست بوده و از روش های سبز برای برقراری ارتباط در کسب و کار است
  • پیام مستقیما به دست کاربر میرسد و روشی قدرتمند در کنار صحبت رو در رو یا تماس تلفنی است
  • ساده بودن و امکان ورود به حیطه اطلاعات مورد استفاده کاربران با توجه به مشغله روزمره زیاد
  • امکان رهگیری پیام ها و رفتار کاربران در مقابل لینک های درون محتوا
  • ایجاد کد های کوتاه بر اساس کلمات کلیدی و معرفی برند با این ارقام و ارسال پیام با این شماره
  • اختصاصی کردن پیام و ارسال پیام سفارشی به هر مشتری شرکت
  • به صرفه بودن و داشتن بازخورد مناسب

بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو

بهینه سازی سایت برای موتور جستجو SEO) )شامل دستیابی به بالاترین رده در رتبه بندی عملی لیست اصلی صفحات نتایج موتورهای جستجو SERPS) )می باشد که این هدف در نتایج جستجوی طیف وسیعی از ترکیب خاص کلمات کلیدی یا عبارات کلیدی وارد شده توسط کاربران موتور جستجو قابل مشاهده می باشد. علاوه بر نمایش لیست صفحات نتایج مرتبط با جستجو و لینک صفحات، گوگل یکسری اطلاعات مفید هم در این صفحات ارائه می دهد که آن را بخشی از استراتژی جستجوی جهانی یا جستجوی ترکیبی می نامد. لیست طبیعی یا اصلی صفحات نتایج حاصل از جستجو در موتور جستجو با توجه به ارتباط بین موارد مشابه و عبارت کلمه کلیدی تایپ شده و الگوریتم رتبه بندی مورد استفاده توسط موتور جستجو نمایش داده می شود.

مزایای اصلی سئو SEO بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو عبارتند از:

  • هدفمندی بالا: رساندن کاربر به محصول مورد نظر در اغلب جستجو ها از یک طرف و ایجاد فرصت فروش با احتمال زیاد از طرفی دیگر ( کاربرانی که محصولی خاص را جستجو می کنند احتمال تبدیل شدنشان به خریدار قوی تر است )

دریافت بازدیدکننده بدون هزینه: انتقال کاربران به سایت ها از موتور جستجو، بدون دریافت هزینه انجام می شود. هزینه سئو سایت ها مربوط به پروسه بهینه سازی می شود

  • پویایی: روبات های موتور جستجو بصورت روزانه به صفحات اول سایت های محبوب سر می زنند و محتواهای جدید سایت را با سرعتی بسته به عمق لینک صفحه مشاهده می کنند

تبلیغات آنلاین

تبلیغات آنلاین تبدیل به یک بخشی از زندگی روزمره اینترنتی شده است. برای بازاریابان جدید، درک گستره و تنوع تبلیغات آنلاین در دسترس می تواند گیج کننده باشد. تبلیغات آنلاین یکی از موثر ترین راه های گسترش دسترسی، پیدا کردن مشتریان جدید، و تنوع در جریان درآمد برای کسب و کارها در تمام اندازه ها می باشد.

اساسا، وب سایت ها و برنامه های رایگان مورد علاقه شما ممکن است تبلیغاتی که از نظر شما معنی دار، آموزنده و جالب باشند را نمایش دهند. مثلا هنگام مطالعه مقاله ای در مورد مسافرت، تبلیغی در مورد سفر برای شما نمایش می شود یا وقتی مطلبی در مورد موسیقی می خوانید تبلیغی حاوی همین محتوا را خیلی زود مشاهده خواهید کرد.

برخی مدل های تبلیغات و درآمدزایی اینترنتی عبارتند از:

  • درآمد حاصل از آبونمان دسترسی به محتوا
  • درآمد حاصل از پرداخت برای هر بار بازدید پست
  • درآمد حاصل از CPM یا هزینه هر هزار بار تبلیغ در سایت
  • درآمد حاصل از تبلیغات CPC یا پرداخت برای هر کلیک تبلیغات متنی در سایت
  • درآمد حاصل از نمایش بخش های سایت و یا نوع محتوا (معمولا هزینه های ثابت برای یک دوره)
  • درآمد وابسته در روش CPA
  • درآمد حاصل از دسترسی به داده ها برای بازاریابی ایمیلی
  • درآمد حاصل از دسترسی به مشتریان برای تحقیق آنلاین

طراحی سایت

هنگامی که شما احساس نیاز به طراحی وب سایت می کنید این امر پاسخی بیش تر از طراحی یک وب سایت فقط زیبا دارد. شما نیازمند طراحی سایت دارای واکنش مستقیم بوده که به خوبی برای کسب و کار شما کار کرده و ترافیک بیشتری ایجاد کند و بازدید کننده ها را به مشتری تبدیل کند.بخشی از فرآیند طراحی بر اساس تجمع کابر، شخصی سازی برای بازدیدکنندگان سایت به عنوان روشی قدرتمند جهت کمک به افزایش قابلیت استفاده و تمرکز کاربران در سایت است.شخصی سازی به عبارت ساده تر انطباق با خلاصه ای از ویژگی ها، نیازها، انگیزه ها و محیط یک نوع خاص از کاربران سایت است.

برخی از جدیدترین گرایشات و روش ها در طراحی سایت ها به این قرار هستند:

  • استفاده از هوش مصنوعی در سایت ها و برنامه های موبایل
  • تمرکز بر تعامل به جای طرح و ظاهر به علت راحتی و کارایی بیشتر و توان استفاده از محتوای داینامیک
  • طراحی داده محور
  • توجه به نکات طراحی منطبق بر دستگاه های مختلف
  • داستان سرایی یا Storytelling
  • صفحات با ارتفاع زیاد و اسکرول طولانی
  • توجه به رشد روز افزون ارائه حداقل محتوا یا مینیمالیسم

بازاریابی دیجیتال

دیجیتال برندینگ

بازاریابی دیجیتال که از بازاریابی مستقیم مشتق شده است، به عنوان یک تخصص در دهه اخیر پدیدار شده. افزایش تعداد دستگاه های شخصی و استفاده از آنها، راه های بیشتری در برقراری ارتباط مستقیم و تعاملی با مصرف کنندگان هدف و مشتریان پیش روی بازاریابان قرار می دهد. با توجه به این امر، جای تعجب ندارد که مفاهیم برندینگ را به استفاده از رسانه های دیجیتال و فن آوری اضافه کنیم تا توسعه تعامل برندها با مصرف کنندگان دستگاه های دیجیتال که استفاده از آنها رو به افزایش است محقق شود.

دیجیتال برندینگ عبارتست از کانال ها و سایر حضورهای دیجیتال برای ایجاد ارتباط با موقعیت و هدف یک نام تجاری یا برند، به عنوان بخشی از ارتباطات چند کاناله ی برند یا برنامه های تعامل آن. به همین علت می توانیم دیجیتال برندینگ را ارتباطات دیجیتال معنی کنیم که در زمینه استراتژی کسب و کار و برنامه ریزی برند نقش دارد.

 

مکانیزم و یکپارچه سازی

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) اصطلاحی است که اشاره به عادات، استراتژی ها و تکنولوژی هایی دارد که شرکت برای مدیریت و تجزیه و تحلیل تعاملات مشتری و داده های چرخه حیات مشتری، با هدف بهبود روابط تجاری با مشتریان، کمک در حفظ مشتری و روند رو به رشد فروش استفاده می کند. سیستم های CRM برای اطلاع رسانی به مشتریان در کانال های مختلف یا مدیریت نقاط ارتباطی بین مشتری و شرکت که شامل سایت شرکت، تلفن، گفتگوی آنلاین، ارسال ایمیل، اطلاعات بازاریابی و رسانه های اجتماعی می شود، طراحی شده اند. همچنین می توان اطلاعات دقیق مشتریان را ازقبیل اطلاعات هویتی، سابقه خرید، سلیقه خرید و ... را ثبت و از آن استفاده کرد.

مزایای یکپارچه سازی اطلاعات به قرار زیر است:

  • اتوماسیون بازاریابی
  • اتوماسیون نیروی فروش
  • اتوماسیون مرکز ارتباط یا تماس
  • تکنولوژی موقعیت جغرافیایی، و یا خدمات مبتنی بر مکان

اپلیکیشن موبایل

با افزایش روز افزون گوشی های هوشمند و دستگاه های تبلت، برنامه های تلفن همراه و برنامه های دسکتاپ دارای اهمیت فزاینده ای شده اند. بازاریابی تلفن همراه شامل طیف وسیعی از دستگاه های هوشمند همراه مانند گوشی های هوشمند و تبلت و آی پد می شود. بازاریابی وب تلفن همراه، برنامه های تلفن همراه و بازاریابی اس ام اس از رویکردهای کلیدی بازاریابی تلفن همراه می باشد. بنابراین هر بازاریاب نیاز به حفظ فرصت های رسیدن به مخاطبان خود از طریق تلفن همراه، کسب دانش چگونه طراحی کردن موبایل سایت و در دسترس و نمایان قرار گرفتن دارد.

برخی تکنیک های بازاریابی موبایلی عبارتند از:

  • بازاریابی اپلیکیشن موبایل
  • تبلیغات در موبایل
  • طراحی برنامه ها و سایت های موبایلی
  • بازاریابی منطقه ای
  • بازاریابی QR
  • بازاریابی پیامی

 

 


شنبه 98 تیر 1 , ساعت 8:21 عصر

سئو چیست؟

سئو برگرفته از عبارت Search Engine Optimization است که کلمات معادلی چون SEO یا بهینه سازی موتور جستجو دارد که همگی آنها به یک معنی می باشند و می توان آن را بصورت زیر تعریف نمود:

سئو (بهینه سازی موتور جستجو) به معنای فریب و یا دستکاری موتور های جستجو با روش های غیر اخلاقی نیست. آن ها برای کمک کردن به بهبود رویت و ارتباط وب سایت ها در نتایج جستجوی طبیعی با هدف رسیدن به رتبه بندی بالا، ایجاد شده اند.

سئو را می توان مجموعه ای از روش ها برای تغییر استراتژیک وب سایت ها دانست. این فرآیند به بیان مهمترین عوامل مرتبط صفحه و افزایش اهمیت آن در صفحه نتایج جستجو، می پردازد.

سئو فرآیند ساده ای نیست که به راحتی پیاده سازی شود زیرا نیازمند دانش زیاد، علم پیش زمینه ای و صبر است. موتور های جستجو با تغییر مداوم الگوریتم های رتبه بندی خود غیر قابل پیش بینی هستند؛ بنابراین وظیفه مهندسین سئو بروز نگه داشتن اطلاعات خود در این زمینه است.

سئو سایت یا بهینه سازی سایت یکی از فعالیت هایی است که توسط سئوکار انجام می شود.

الگوریتم رتبه بندی گوگل دارای بیش از 200 معیار جهت رتبه بندی یک سایت است. از این رو مهندسین سئو می بایست مهم ترین این معیار ها را جهت پیاده سازی موفق سئو بدانند.

تاریخچه سئو


در اوایل سال 1990 اولین موتور های جستجو کار خود را آغاز کردند؛ بعضی از محبوب ترین آن ها Infoseek،Alta Vista و Yahoo بودند.در آن زمان مردم موتورهای جستجو را به دید یک لیست فهرست شده نگاه می کردند که همانند صفحه زرد، سئو اولیه بر اساس حروف الفبا انجام می شد. در این لیست صفحاتی همچون AAA در بالای این لیست وجود داشتند.

با رشد مداوم اینترنت موتورهای جستجوی جدید تری ظاهر می شدند که از الگوریتم های رتبه بندی پیچیده تری استفاده می کردند. این الگوریتم ها با معیار تراکم و آنالیز کلمات کلیدی ( تعداد دفعاتی که یک کلمه کلیدی یا یک عبارت در یک صفحه استفاده شده تقسیم بر تعداد کل کلمات صفحه) و برچسب های شبیه key-words برای فهم محتویات وب سایت ها استفاده می کردند. به دنبال این رشد سئوبرای بیشتر دیده شدن سایت ها فعالیت خود را شروع کرد. با توسعه رتبه بندی صفحات توسط موتور های جستجو، مهندسین سئو به دنبال پیدا کردن راه هایی جهت تاثیرپذیری در رتبه بندی این موتورها چه با استفاده از روش هایاخلاقی و چه غیر اخلاقی روی آوردند.

یک مقاله که توسط نیویورک تایمز در نوامبر سال 1996 چاپ شد راجع به توسعه دهندگان وب صحبت کرد که برای قرار گرفتن در بالای صفحه نتایج جستجو از روش های غیر اخلاقی سئو استفاده می کردند. این مقاله توضیح می دهد که چگونه توسعه دهندگان وب به راحتی یک سایت را به همراه کلمات کلیدی ویژه که معمولا در پشت گرافیک سایت پنهان شده است، بارگذاری می کنند که در نتیجه موتورهای جستجو این کلمات کلیدی را شمارش کرده و رتبه بندی سایت را افزایش می دهند.

همان طور که گفته شد بدست آوردن رتبه بندی بالا برای کلمات کلیدی خاص در اوایل کار خیلی راحتی نسبت به امروز بوده است. با بکار گیری روش های غیر اخلاقی در آن زمان قرار گرفتن در بالای لیست نتایج جستجو تضمین شده بود. امروزه الگوریتم های موتورهای جستجو پیچیده تر شده اند و خیلی سخت است که مهندسین بهینه سازی بتوانند موتورهای جستجو را دستکاری کنند، البته این بازی موش و گربه بین مهندسین سئو و موتورهای جستجو امروزه نیز وجود دارد و ادامه پیدا خواهد کرد.

اهداف سئو چیست ؟


هدف سئو کمک به وب سایت ها در بدست آوردن محل بالا در نتایج جستجوی طبیعی و افزایش ارتباط بین صفحات و کلمات کلیدی وارد شده توسط کاربران است. نمایش دادن بیشترین صفحات مرتبط با پرس و جوی جستجوی وارد شده دارای مزایای زیادی هم برای کاربر و هم برای موتور جستجو است که در آن کاربر بیشترین نتایج مرتبط جستجو شده را پیدا می کند و موتور جستجو قابل اعتماد می شود چرا که الگوریتم آن بیشترین صفحات مرتبط را نشان می دهد.

بعد از اینکه سئوبرای بهبود رتبه بندی سایت ها در نتایج جستجوی طبیعی کار خود را شروع کرد، این فرآیند نیازمند دانش و زمان برای پیاده سازی روش های خود شد. زمان، بزرگ ترین سرمایه گذاری اولیه برای بهینه شدن سایت و یا یک صفحه است.

بهیمه سازی سایت

بسته به اینکه چگونه کلمات کلیدی رقابتی در بهینه سازی مورد استفاده قرار می گیرند، سئو هفته ها یا ماه ها طول می کشد تا به نتیجه برسد. اگر چه ممکن است نتایج بهینه سازی جستجو به سرعت دیده نشود ولی در دراز مدت مزایای سئو باعث افزایش رتبه بندی سایت و افزایش بازدیدکنندگان است. برای وب سایت ها خیلی مهم است که در صفحه اول نتایج جستجو گوگل به خصوص جزو سه تا نتیجه طبیعی اول که 58.4 درصد کلیک ها را شامل می شود، قرار گیرند.

این جای تعجب نیست که وب سایت ها با محصولات و خدماتی که بفروش می رسانند بر سر رسیدن به رتبه یک نتایج جستجو رقابت کنند. به عنوان مثال کلمه کلیدی رقابتی "بیمه خودکار" 1.5 میلیون جستجوی گوگل را در ماه به خود اختصاص می دهد، این بدین معنی است که 3 جایگاه اول 58.4 درصد بازدیدکنندگان و خود جایگاه اول 36.4 درصد بازدیدکنندگان را به خود اختصاص می دهد. این مسئله برای خیلی از سایت ها سودمند است که در بالای نتایج جستجو قرار گیرند به خصوص آنهایی که با افزایش ترافیک سایت به تعداد مشتریانشان اضافه می شود.
یک مطالعه دیگر نشان می دهد جستجو کنندگان خیلی دوست دارند روی پیوندهای طبیعی نتایج جستجو کلیک کنند؛ این مطالعه مشخص می کند 72.3 درصد کاربران گوگل روی پیوندهای طبیعی نتایج جستجو کلیک می کنند و تنها 27.3 درصد کاربران روی پیوندهای لیستهای پرداخت شده کلیک می کنند. این یکی دیگر از دلایلی است که شرکت ها تاثیر سئو را دانسته و حاضر هستند برای آن زمان و هزینه صرف کنند.
بطور کلی اهداف سئو را می توان بصورت زیر خلاصه نمود:

  • در بازدید وب سایت تاثیر بسزایی دارد.
  • باعث ایجاد برند می شود.
  • باعث افزایش ترافیک سایت خواهد شد.
  • باعث شده وب سایت در صفحه نتایج موتور جستجو از رتبه بهتری برخوردار شد.
  • باعث افزایش فروش محصولات خواهد شد.
  • بهترین ابزار برای تبلیغات آنلاین است.
  • بهینه سازی موتور جستجو چیست

سئو درون صفحه چیست ؟


سئو درون صفحه به کنترل مستقیم کدها و یا محتویات وب سایت شما اعم از متن، تصویر، پیوند و ... مرتبط می شود؛ به طور کلی هر چیزی که در سایت خود بارگذاری می کنید مربوط به SEO On Page می شود. این روش پایه تمام تلاش های بهینه سازی سایت است زیرا جایی است که شما بیشترین کنترل را روی آن دارید. هر گونه تغییری را که شما در محتویات سایت خود ایجاد می نمایید در نتایج جستجو تاثیر گذار خواهد بود بنابراین خیلی مهم است که روش SEO On Page بدرستی قبل از روش SEO Off Page انجام شود.

سئو بیرون صفحه چیست ؟


بر خلاف روش SEO On Page که توسعه وب سایت با کنترل مستقیم بالایی انجام می شد، روش بهینه سازی بیرون صفحه شامل تمام ارتقاهایی است که در خارج از وب سایت شما انجام می شود؛ این شامل تمام چیزهایی است که می تواند در بدست آوردن رتبه بندی بالای سایت شما کمک کند. SEO Off Page در درجه اول در بدست آوردن پیوند دهندگان متمرکز می شود سپس با استفاده از روش هایی که در خارج از وب سایت انجام می شود به بهینه سازی موتور جستجو می پردازد.

SEO Off Page یک فرآیند نامحدود است که توسط مهندسین سئو در جهت بدست آوردن پیوند دهندگان، اداره می شود.

سئو کلاه - سفید چیست ؟


در اصطلاحات فنی این حوزه، سئو کلاه – سفید به مجموعه تکنیک ها، روش ها و استراتژی های که از قوانین و راهنمایی های موتورهای جستجو تبعیت می کنند، اشاره دارد. که این به معنی فریب یا دستکاری موتور های جستجو و یا کاربران به هیچ وجه نیست. این همچنین به سئو اخلاقی نیز یاد می شود زیرا دلیل آن این است که یا اجرای بلند مدت داشته و یا از دستورالعمل ها و سیاست های صحیح جهت بدست آوردن رتبه های بالا در نتایج موتور های جستجو استفاده می کند.

سئو کلاه - سیاه چیست ؟


به عبارتی دیگر اصطلاح سئو کلاه – سیاه اشاره به مجموعه ای از دستورات دارد که به منظور فریب، بازی و دستکاری الگوریتم های موتورهای جستجو با هدف بدست آوردن رتبه بندی بالا، بکار می رود. این مهم است که بدانید این روش ها غیر اخلاقی بوده و توسط هیچ موتور جستجویی تایید نمی شود و بکارگیری این روش ها خطر خارج شدن از فهرست پایگاه داده را برای همیشه در بر دارد.

سئو

50 توصیه برای شروع کسب و کار خودتان


راه انداختن یک کسب و کار شخصی همانقدر که وسوسه برانگیز و جذاب است می تواند سخت و طاقت فرسا هم باشد. اما برای اینکه در این راه موفق شوید خوب است از توصیه های یک مشاور کسب و کار بهره ببرید. در ادامه 50 توصیه برای شروع کسب و کار خودتان آمده است که می تواند در نقش یک مشاور کسب و کار آنلاین واقعا عالی عمل کند.

 

مشاور کسب و کار

  • 1. خودتان را ارزیابی کنید

تمام افراد برای شروع یک کسب و کار از همان ابتدای امر آماده نیستند. این بدان معنی نیست که شما ایده های خوب و درخشانی ندارید بلکه ممکن است از نظر ویژگی های فردی شما آماده ی راه اندازی یک استارت آپ نباشید. قبل از اینکه تصمیم بگیرید ایده هایتان را جامه ی عمل بپوشانید باید بدانید که آیا برای تمام کارهایی که در آینده ی نزدیک به سراغ شما می آیند از بررسی اسناد و ارتباطات گرفته تا پرداخت صورت حساب ها آماده هستید یا خیر. این نشان می دهد شما باید بتوانید قبل از هر کاری خودتان را مدیریت کنید تا بتوانید کسب و کارتان را هم مدیریت کنید.

درواقع قبل از سرمایه گذاری مالی و زمانی در هر کاری خودتان را ارزیابی کنید و ببینید آیا شما ویژگی های یک کارآفرین را دارید یا خیر. آیا شما انگیزه لازم برای شروع کار را دارید؟ آیا قدرت سازگاری و اعتماد به نفس لازم را دارید؟ آیا شما به اندازه کافی انعطاف پذیر هستید؟

  • 2. ایده هایتان را پرورش دهید.


فقط به دنبال یک کسب و کار محدود و جزیی نباشید. سعی کنید به یک طیف وظایف کاری فکر کنید که همه ی آنها بتوانند برای تان پولسازی کنند. درواقع یک مفهوم کسب و کار بیافرینید که برایتان شور و هیجان و تنوع داشته باشد. و همیشه به دنبال ایده هایی برای شروع کسب و کار باشید که زندگی مردم را به سمت مثبت تغییر می دهند و برایشان ارزش افزوده ایجاد می کنند.

  • 3. ایده هایتان را آزمایش کنید.

وقتی یک ایده در ذهن شما نقش می بندد و به فکر اجرایی کردن آن می افتید باید ببینید آیا می توان آنرا به واقعیت نزدیک کرد یا خیر. آیا محصول یا خدماتی که قصد ارائه آن را دارید همان چیزی است که مردم می خواهند؟ آیا می توانید به سود مورد نظرتان دست یابید؟ آیا محصول یا خدمات تان واقعا جواب می دهد؟

  • 4. یک طرح جامع کسب و کار بنویسید

طرح جامع کسب و کار شما را به پیشبرد اهداف تان هدایت می کند، حتی اگر برنامه کسب و کار شما فقط یک طرح دورکاری برای ترجمه باشد باز هم برای معرفی ایده تان به سرمایه گذاران بالقوه نیاز دارید. طرح کسب و کار شما باید یک بیانیه ماموریت، یک خلاصه شرکت، یک خلاصه اجرایی، یک پیشنهاد خدمات یا محصول، شرح یک بازار هدف، پیش بینی های مالی و هزینه عملیاتی داشته باشد.

  • 5. نام تجاری خود را ثبت کنید.

6. بازار خود را بشناسید.

شما باید نسبت به کسب و کارتان علاقمندی داشته باشید از یان رو باید دایما برای ارتقای آن تلاش کنید. ارزیابی بازار، هدف قرار دادن مشتریان، تشخیص مشتریان علاقمند و… یک کار ارزیابی رقابتی خوب است.

  • 7. هزینه ها را تعیین کنید.

تحقیقات بیشتری انجام دهید و عوامل ایجاد هزینه های ثابت را در حرفه خود مشخص کنید. این نه تنها به شما کمک می کند که کسب و کارتان را به طور موثرتری مدیریت کنید بلکه سرمایه گذاران بالقوه را هم به سمت کسب و کارتانمتمایل می کنید.

  • 8. بودجه ریزی کنید.

شما باید تعیین کنید که چه مقدار بودجه برای انجام این کار نیاز دارید و چگونگی تولید محصول یا خدمات جدید را در طرح بازاریابی خود بگنجانید.

  • 9. سرمایه گذار مناسب پیدا کنید.

شما برای شروع کار خود خواه ناخواه نیاز به استفاده از وام ها، کارت های اعتباری، کمک های مالی و سرمایه گذاران ریسک پذیر دارید. سعی کنید که یک سرمایه گذاری پیدا کنید که نیازهای شما را بشناسید و از بسیاری جهات با یکدیگر مشابهت داشته باشید تا بتواند به راحتی با شما کار کند.

  • 10: به سرمایه گذارتان گوش فرادهید.

چه خوش تان بیاید چه نه سرمایه گذارتان در بسیاری امور کسب و کارتان به شما توصیه هایی خواهد کرد و شما باید به توصیه های او گوش کنید. البته این بدان معنا نیست که هر آنچه را او به شما می گوید چشم بسته انجام دهید.

  • 11. یک سیستم پشتیبانی عالی ایجاد کنید

شما برای شروع کسب و کارتان زمان و منابع زیادی را در کارتان سرمایه گذاری می کنید. مطمئن باشید که خانواده تان در جریان مستقیم کار شما قرار دارند. آنها باید آگاه باشند کهاین روند به لحاظ مالی و عاطفی بسیار چالش برانگیز است.

  • 12. یک ساختار قانونی تعیین کنید

تعیین اینکه چه جور شرکتی ثبت کنید بسیار مهم است. آیا شما نیاز به یک شرکت خصوصی دارید یا مشارکتی با برخی افراد، شرکت سهامی عام، شرکت با مسئولیت محدود یا یک شرکت تعاونی مورد نیاز شماست؟

  • 13. یک نام برای کسب و کارتان برگزینید.

در مورد انتخاب یک نام مناسب برای کسب و کارتان تصمیم بگیرید و سپس بررسی کنید که آیا دامنه اینترنتی آن نام موجود است و شاما می توانید با آن اسم یک سایت هم برایش بزنید.

  • 14. از منابع رایگان بهره ببرید

منابع رایگان متعددی می توانند در زمینه آموزش، و پژوهش و تحقیقات حوزه کسب و کار به شما کمک کنند. سعی کنید نهایت بهره را از آنان ببرید.

  • 15. تعهدات مالیاتی خود را بشناسید.

باید از همان ابتدای کار بدانید که وضع مالیاتی شما به چه گونه است. آیا می توانید از معافیت های مالیاتی استفاده کنید یا خیر. آیا برای پایان سال مالیاتی و پر کردن وارسال اظهارنامه آمادگی دارید.

  • 16. مجوزهای دسترسی و لایسنس های مختلف را بررسی کنید.

بررسی کنید که برای کسب و کار شما به چه مجوزهایی نیاز است و آیا اگر لایسنس شرکت خارجی خاصی را بگیرید اوضاع کسب و کارتان بهتر می شود.

  • 17: یک بیمه بخرید

اطمینان حاصل کنید که از یک بیمه مناسب برای کسب و کار و کارمندان تان استفاده می کنید. حتی در مورد محل کار و ساختمانی که در آن مستقر هستید هم از یک بیمه خوب استفاده کنید تا مشکلات ناشی از آسیب های غیرمترقبه را نداشته باشید.

  • 18. دفاتر مالی خود را تنظیم کنید

شما باید بدانید که آیا از سیستم نقدی استفاده می کنید یا سیستم تعهدی. سال مالی خود را بشناسید و یک سیستم قوی حسابداری تنظیم کنید.

  • 19. محل مناسب کسب و کارتان را مشخص کنید

مکانی را انتخاب کنید که به بهترین وجه نیازهای کسب و کار شما را برآورده می کند و فرصت رشد و رقابت با سایر کسب و کارها را برای شما میسر می کند. همچنین به تامین کنندگان مواد اولیه شمانزدیک است و نکته مهم تر اینکه برای مشتریان تان نیز در دسترس است.

  • 20. برای راه اندازی یک دفتر اداری خودتان را ناراحت نکنید

اگر شرایط خرید یا اجاره یک دفتر کار مناسب را ندارید اصلا ناراحت نباشید. شما می توانید از یک اتاق منزل تان یا انباری کوچک تان هم استفاده کنید. داشتن دفترکار همه چیز یک کسب و کار نیست.

  • 21. برای ثبت اختراع عجله نکنید.

ثبت اختراع معمولا هزینه بسیاری می طلبد و بسیار هم وقت گیر و خسته کننده است. از این رو برای ثبت اختراع تان زیاد هم عجله نکنید بگذارید اول مشتری هایتان را پیدا کنید و خیالتان از بابت بازار فروش آن راحت شود و سپس به دنبال ثبت و کارهای قانونی بروید.

مطلب مرتبط: ایده های کسب و کار: 130 ایده کسب و کار که همین امروز باید بدانید

  • 22: منعطف باشید.

شما باید قادر باشید نسبت به آنچه مشتریان تان می خواهند انعطاف لازم را داشته باشید. توجه به نیاز مشتری و خواست او می تواند ضامن بقای کسب و کار شما باشد.

  • 23. ایده هایتان را با اعضای خانواده و دوستان تان به اشتراک بگذارید.

کلام

معمولا دوستان و عزیزان شما نسبت به کسب و کارتان صادقانه سخن می گویند. پس از آنان به عنوان مشاوران رایگان و صادق حتما کمک بگیرید.

  • 24. ناظران ایرادگیر را فراموش کنید.

بین انتقاد سازنده که موجب رشد و گسترش کسب و کار شما می شود و نیز ایرادگیری های از روی غرض همیشه فاصله است. سعی کنید به انتقادات سازنده گوش دهید اما از افراد ایرادگیر که هیچ راه حلی برای مشکل شما ندارند و فقط می خواهند مسیر شکست را برایتان هموار کنند فاصله بگیرید.

  • 25. عصبانی نشوید

اگر در نوبت اول ایده شما توسط مشتریان یا سرمایه گذاران رد شد زود عصبانی نشوید. سعی کنید چیزی که آنها دوست نداشته اند را پیدا کنید و در جهت رفع آن کوشا باشید. پس از رفع ایرادات و انجام تغییرات لازم دوباره به سمت انان برشد.

  • 26. خدمات یا محصولات تان را خیلی سریع تحویل دهید.

کسب و کار شما یک کار در حال پیشرفت است و اگر محصول یا خدمات خود را به سرعت تحویل مشتری دهید می توانید اجتماعی از مشتریان راداشته باشید که بازخوردهای ارزشمندی به شما می دهند و در ادامه مسیر همواره کمک رسان شما خواهند بود.

  • 27. محصولات یا خدمات جدید را پیشنهاد دهید.

اگر مشتریانی از گذشته داشته اید شک نکنید که باارائه خدمات یا محصولات جدید می توانید دوباره به معامله با آنان ادامه دهید.

مطلب مرتبط: پول درآوردن از یوتیوب: 19 گام برای مشهور شدن و کسب درآمد از یوتیوب

  • 28. صبور باشید

همیشه یادتان باشد که موفقیت یک شبه اتفاق نخواهد افتاد. پیش از اینکه سود ببرید، باید زمان زیادی را صرف کسب و کارتان کنید.

  • 29. چیزی بیش از سطح انتظار ظاهر شوید.

وقتی یک مشتری جدید گرفتید سعی کنید لااقل در ماه اول خدمات و کالایی به او عرضه کنید که بیش از سطح انتظارش باشد. این گونه مشتری را به خودتان وفادار کرده اید.

  • 30. همه اتفاقات کسب و کارتان را در سایت یا وبلاگ تان بنویسید

هشت شغل آنلاین،در منزل نیز می توانید کسب درآمد کنید!

از اینکه درباره تمام موفقیت ها و شکست ها، مذاکرات و مبارزات تان در کسب و کار با مشتریان سخن می گویید اصلا خجالت نکشید. مشتری باید بداند شما زنده و فعال و پویا هستید. پس برایش تعریف کنید.

  • 31. از جنگ و جدل با شریک(شرکا) خود اجتناب کنید.

هرگز تن به درگیری بین خودتان و شریک تان ندهید. اگر می بینید واقعا نمی توانید با هم کار کنید سریعا رابطه کاری را قطع کنید و به طور قانونی هرکسی سهمش را بردارد و کار خودش را انجام دهد. درگیر این جنگ و جدل ها شدن اجازه رشد در کسب و کارتان را از شما می گیرد.

آنلاین مارکتینگ

  • 32: از تنها شدن نترسید

یادتان باشد همانطور که شما نیاز به سرمایه گذار دارید بعضی ادم ها هم هستند که نیاز به سرمایه گذاری در یک شرکت را دارند. پس اصلا ترس به خودتان راه ندهید و تسلیم نشوید. در نهایت یک یا چند شریک سرمایه گذار دیگر پیدا می کنید و اوضاع را تحت کنترل خود درمی آورید.

  • 33. یک دستیار محتوانویس استخدام کنید.

گذشته از اینکه شما یک نویسنده زبردست هستید اما باید یک دستیار محتوانویس برای خودتان استخدام کنید که ایمیل های هدفمند به مشتریان تان بزند و همچنین بتواند کسب و کار شما را در رسانه های اجتماعی معرفی کند و در توسعه برند شما کوشش کند پس شما به یک مشاوره برندینگ نیاز دارید.

مطلب مرتبط: پولسازی آنلاین: 21 راه آسان که آنلاین پولدار شوید و به شهرت برسید

  • 34. برای جلسات کاری حسابی آماده شوید.

راه حل برای جذاب تر شدن جلسات کاری

وقتی قرار ملاقات با یک مشتری دارید سعی کنید حسابی آماده باشید و آنچه ر ا که فکر می کنید نیاز است در دسترس داشته باشید. مثلا اطلاعات خود رادر مورد حرفه تان بالا ببرید، در مورد کارکنان شرکت تان نکات مهم و خوبی داشته باشید و از بازار رقابت به خوبی سخت بگویید.

  • 35. رقابت نباید شما را بترساند.

هنگام صحبت با سرمایه گذاران یا مشتریان از کلام ناجوری درباره بازار رقابت و رقیبان تان استفاده نکنید. هیچ نیازی نیست که این جلسه را تبدیل به یک قرار ملاقات تلخ کنید. در حقیقت گاهی اوقات به این شیوه صحبت کردن حتی ممکن است مشتری شما را به سمت رقیب تان سوق دهد. به یاد داشته باشید وقتی یک رقیب در بازار حضور دارد، پس یک بازار برای کسب و کار شما شکل گرفته است.

  • 36. مزیت تبلیغات دهان به دهان را بدانید.

هیچ چیزی بهتر از تبلیغات دهان به دهان برای فروش کالا یا خدمات وجود ندارد. اجازه دهید اعضای خانواده، دوستان و افراد بانفوذی که می شناسید چند کلمه ای درباره محصول یا خدمات شما با دیگران سخن بگویند. شک نکنید آن چند نفر هم با افراد دیگر سخن می گویند و همینطوری محصول شما دهان به دهانمی چرخد و معروف می شود.

  • 37. شبکه را فراموش نکنید.

از اینکه دیگران با چهره شما آشنا شوند نترسید. سعی کنید از لاک خود بیرون بیایید و خودتان را به عموم مردم چه مشتریان و چه سرمایه گذاران نشان دهید. شرکت در همایش های مربوطه و حضور در نشست های مختلف روش خوبی برای گسترش شبکه است.

  • 38. به مشتریان برجسته خدمات بیشتر ارائه دهید.

15 راه عالی برای حفظ مشتری که باید بدانید

تعامل با مشتریان بخش بزرگی از کسب و کار شماست. کسب و کار شما ممکن است مشتریان جدیدی به دستآورد اما این بخش مهم کسب و کار شما نیست. بخش مهم آن حفظ ان دسته از مشتریان است که برای شما مشتریان برجسته و وفادار محسوب می شوند.

  • 39. از کارکرد درست وب سایت تان مطمئن شوید.

مشتریان بالقوه می خواهند تا حد امکان در مورد کسب و کار شما اطلاعات بیشتری کسب کنند و باید بتوانند به سرعت به هر نوع اطلاعات در وب سایت شما دسترسی پیدا کنند.

  • 40. بیش از حد نگران اقتصاد نباشید


برخی از بهترین کسب و کارها در دوره رکود اقتصادی راه اندازی شده اند. طبق آمار بنیاد کافمن بیش از نیمی از شرکتهایی که در 2009 توسط فورچون 500 فهرست شده بودند در دوران رکود اقتصادی تاسیس شده بودند.

41. مطمئن شوید که مشتریان صورت حسابهای شان را پرداخت می کنند


همیشه مطمئن باشید که پول محصولات یا خدمات تان به شما برمی گردد. سعی کنید یک تقویم زمانی داشته باشید و در آنجا تمام پرداختها را ثبت کنید.

42. کارمندان مناسب استخدام کنید


برای کسب و کار خود کارمندان مناسب استخدام کنید. اگر فکر می کنید این کسب و کار شماست و نیاز به فرد دیگری ندارد یادتان باشد که شمادر هر زمینه ای تخصص و مهارت ندارید و برای برخی وظایف باید از افراد دارای کیفیت و تخصص کافی کمک بگیرید.

43. مسئولیت ها را به افراد مختلف واگذار کنید


وظایف مختلف را به کارمندان تان بسپارید. به این کار مدیریت اثربخش می گویند.

مهمترین کلمه یک فروشنده

44. بدانید که صداقت بهترین سیاست است


اگر هر موضوعی را با کارکنان درمیان بگذارید مطمئن باشید که می توانند به شما راه حل های خوبی بدهند. هیچکس از اینکه پشت سرش حرف بزنند خوشش نمی آید. پس تمام موضوعات حساس را قبل از اینکه درگوشی شوند خودتان بازگو کنید.

45. یادتان باشد که مخالفان همیشه جذب می شوند


به استخدام افرادی که شخصیت مخالف شما دارند اقدام کنید. این افراد شما را به یک چالشی می کشند که شاید دریچه های جدید در برابر دیدگان شما بگشاید و مهارت واستعدادهایشان چیزی را به کسب و کار شما می دهد که تا به حال نداشته اید.

46. با تفریحات مختلف و زندگی اجتماعی خود خداحافظی کنید


شما مجبورید مدت زمان زیادی را به کسب و کار خود اختصاص دهید از این رو حتی یک شبانه روز هم برای برنامه های کاری یک روزه ی شما کم است. بنابراین مجبور هستید بسیاری از فعالیت های اجتماعی و تفریحی خود را کنار بگذارید و امیدوار باشید دوستان و خانواده تان این موضوع را درک کنند.

  • 47: بدانید که شما فرد نهایی پرداخت تمام پولها هستید.

به عنوان یک مدیرعامل یا صاحب کار مسئولیت پرداخت چک ها و حقوق کارکنان با شماست. پس برای کسب درآمد بجنبید.

  • 48. از موفقیت یک تعریف فایده مند و درست داشته باشید

مشاوره کسب و کار آنلاین
موفقیت شغلی

فقط به این دلیل که کسب و کار شما تا به حال باعث نشده که میلیاردر شوید دلیل نمی شود که بگویید کسب و کارتان شکست خورده است. همین قدر که شما یک سلسله وظایف کاری را انجام می دهید که به شما شور و انگیزه می دهد یعنی اینکه داستان موفقیت شما در حال تکمیل شدن است.

  • 49: زمان خداحافظی را تشخیص دهید


شکست اجتناب ناپذیر است. اگر کارها اصلا خوب پیش نمی روند و شما هرکاری از دست تان برمی آمده انجام داده اید و نتیجه نگرفته اید غرورتان را کنار بگذارید و کاسبی تان را جمع کنید. خب البته که پذیرفتن این موضوع به همین راحتی ها هم نیست ولی یادتان باشد که این بهترین کار است.

  • 50. فقط به توصیه دیگران حتی یک مشاور کسب و کار تکیه نکنید.


مشاور کسب و کار : با وجود تمام این راهنمایی ها برای شما یادتان باشد مهمترین چیز روش آموختن است. در حالیکه ممکن است بسیاری از توصیه ها برای دیگران خوب و کاربردی باشد شاید برای موفقیت و شکست شما تاثیرگذار نباشد. کسی که در نهایت می تواند صلاح و صواب کار خودش را تشخیص دهد کسی جز خود خود شما نیست. پس مسئولیت مستقیم تمام کارهایتان را بپذیرید و با تکیه بر دانش و مهارت خود مسیر کسب و کارتان را بسازید و آباد کنید. شاید در این راه شکست هم بخوری. اما نیک می دانید که این چیزی بوده که خودتان انتخاب کرده اید و به سرانجام رسانیده اید.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ