سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طمع، حکمت را از دلهای دانایان می برد . [پیامبر خدا علیه السلام]
 
یکشنبه 99 آبان 25 , ساعت 12:25 عصر

وب سایت حرفه ای به چه وب سایت هایی گفته می شود ؟

اولین موضوعی که باید به آن پرداخته شود این است که اصلا به چه نوع وب سایت هایی وب سایت حرفه ای گفته می شود. مفهوم وب سایت حرفه ای این نیست که حتما یک سایت دارای جلوه های ویژه باشد و کلی رنگ و لعاب داشته باشد ولی نتواند نیازهای بازدیدکنندگان را تامین کند. بسیاری از افراد فکر می کنند که وب سایت حرفه ای به وب سایت هایی گفته می شود که دارای اسلایدر حرفه ای و یا جلوه های حرفه ای باشد که در اینجا باید بدانید خبر به هیچ وجه اینطور نیست.

وب سایت حرفه ای به وب سایت هایی گفته می شود که طراحی آن به گونه ای است که بر اساس نیاز کاربران رفتار می کند و وقتی کسی از وب سایت بازدید می کند می تواند به راحتی به تمامی مطالب مورد نیاز دسترسی داشته باشد و در وب سایت سردرگم نمی شود. از دیگر خصوصیات وب سایت حرفه ای وجود ابزارهای جستجو و راهنمایی کاربران، دارای سیستم هوشمند بازاریابی و پیشنهادات محصولات به کاربران و بازدیدکنندگان و این چنین مسائلی می باشد که بازدیدکننده علاوه بر اینکه از بازدید و گشت و گذار در وب سایت خسته نمی شود بلکه به تمامی یا بخشی از نیازهای خود نیز دسترسی پیدا می کنند و این یعنی وب سایت حرفه ای. حالا در ادامه می رویم به سراغ اینکه چگونه باید یک وب سایت حرفه ای را طراحی کنیم و در واقع طراحی وب سایت حرفه ای چگونه است؟

طراحی سایت

قدم اول طراحی وب سایت حرفه ای

در ابتدا اولین کاری که باید برای طراحی وب سایت حرفه ای انجام دهید این است که هدف خود را دقیقا مشخص کنید و بنابر هدف خود استراتژی های لازمه را برنامه ریزی کنید. بعد از اینکه هدف خود را مشخص کردید می توانید بروید به سراغ اینکه چه ابزارهایی را نیاز خواهید داشت و در نهایت باید از چه سیستمی برای پیاده کردن وب سایت خود استفاده کنید. در برخی موارد نیاز است تا از یک سیستم آماده برای طراحی وب سایت خود استفاده کنید و در برخی موارد هم نیاز خواهد بود تا وب سایت را از ابتدا بنا بر نیاز خود برنامه نویسی کنید و به صورت اختصاصی سایت را طراحی کنید. فراموش نکنید که طراحی وب سایت حرفه ای هزینه های بیشتری را در مقایسه با طراحی وب سایت های ساده تر در بر خواهد داشت. به عنوان مثال باید بعد از مشخص شدن نیاز وب سایت و ابزارهایی که باید در اختیار داشته باشید، هاست مناسب خود را نیز انتخاب کنید. مثلا اگر وب سایت شما قرار است با استفاده از asp پیاده شود هاست مخصوص به خود را نیاز خواهد داشت ولی اگر با زبان هایی مانند php طراحی شود ابزارهای خود را خواهد داشت. پس اولین قدم در طراحی وب سایت حرفه ای این است که هدف خود و سپس ابزارهای مورد نیاز خود را انتخاب کنید.

دومین قدم طراحی وب سایت حرفه ای،طراحی ظاهری مناسب

همیشه ظاهر وب سایت اولین جایی است که هر کاربری با آن برخورد می کند و در واقع همان تاثیرات برخورد اول در مورد وب سایت هم صدق می کند. ظاهر یک وب سایت حرفه ای باید در عین اینکه تمامی ابزارهای مورد نیاز کاربران را داشته باشد همزمان باید دارای ظاهری آرام و بدون شلوغی های اضافی باشد و باعث سردرگمی کاربران نشود. یک وب سایت حرفه ای ابزارهای لازمه را در اختیار کاربران قرار می دهد تا کاربران بتوانند به راحتی در وب سایت به جستجو بپردازند و اگر وب سایت از نظر گرافیکی حرفه ای و به خوبی طراحی شده باشد، باعث می شود تا کاربران به راحتی و با احساس خوبی در وب سایت به گشت و گذار بپردازند و حضور کاربران در سایت باعث رتبه بالای وب سایت هم خواهد شد. همچنین به این موضوع باید توجه کرد که ظاهر یک وب سایت حرفه ای دقیقا مطابق با موضوع وب سایت خواهد بود. یعنی باید ببینید که وب سایت شرکتی، فروشگاهی و یا آموزشگاهی است و سپس ظاهر و طراحی گرافیکی سایت بر اساس موضوع وب سایت پیاده سازی شود. اگر این موارد مورد توجه قرار نگیرد نمی توان از نظر ظاهری وب سایت را در رده وب سایت های حرفه ای قلمداد کرد.

بازاریابی آنلاین

خدمات شرکت وب سپنتا:

معرفی شرکت سئو

شرکت سئوفرآیند و یا خدماتی را ارائه می دهد که سبب بهینه سازی و بهتر دیده شدن وب سایت ها برای موتورهای جستجو می شود. شرکت سئو در واقع تغییراتی را در محتویات و وب سایت ها ایجاد نموده تا برای موتورهای جستجو جذابیت بیشتری را داشته باشند. یک شرکت سئو سعی کرده تا صفحات وب سایت را در فضای آنلاین خصوصا گوگل در رتبه ی بالا ببرد. قطعا در فضای آنلاین موتورهای جستجو در گوگل و بینگ و....به دنبال وب سایت ها و محتویاتی هستند که بهینه سازی شده و کلمات کلیدی کاربر را در بر داشته باشند پس بنابراین شرکت های خدماتی مانندشرکت سئوفرایند پیشبرد محتویات و بهینه سازی محتویات را در وب سایت ها بر عهده گرفته تا رتبه وب سایت را در موتورهای جستجو بالاخص گوگل و...بالا ببرد که در پی این عمل، کسب و کار رونق گرفته و خدمات بالا می رود. مهمترین مزایای شرکت خدماتی سئو این بوده که تمامی تجربه خود را در وب سایت ها اعمال کرده تا در موتورهای جستجوگر بینگ و گوگل ترافیک ایجاد کنند. متخصصین حرفه ای در شرکت خدماتی سئو کارهای گسترده و تاکتیک های موثری را برای انتخاب استراتژی و بررسی سایت ارائه می دهند.

شرکت سئو

سئو و بهینه سازی

منظور از سئو بهینه کردن یک سایت برای موتور های جستجو می باشد که با به کارگیری اصول سئو در طراحی سایت و تهیه محتوای خوب، در زمان جستجو کاربران در موتور جستجو، سایت مورد نظر در رتبه بالاتری قرار خواهد گرفت و جایگاه بالا در صفحه نتایج یک موتور جستجو، مانند گوگل باعث می شود که تعداد بازدید کنندگان آن سایت تا حد زیادی افزایش پیدا کند. از آنجایی که امروزه به دلیل رقابت شدیدی که در میان صاحبان هر کسب و کاری وجود دارد، داشتن یک سایت که از نظر موتور جستجو در جایگاه بالایی قرار گیرد، اهمیت بسیار زیادی دارد و اینکار منجر به افزایش تعداد بازدید کنندگان سایت و در نهایت جذب هرچه بیشتر مشتریان می شود.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ