سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اگر دانشمند همه آنچه را که می گفت، نیکو و درست بود، شاید از عجب وخودپسندی دیوانه می شد . دانشمند آن است که درستیهایش فراوان باشد . [امام حسین علیه السلام]
 
چهارشنبه 99 مهر 23 , ساعت 8:55 عصر

تبلیغات آنلاین و بازاریابی اینترنتی برخلاف برداشت عموم این نیست که مثلا شما آگهی در یک سایت اینترنتی بدهید و از این آگهی ورودی بگیرید. چرا که راه های مختلفی برای بازاریابی و تبلیغات اینترنتی وجود دارد که میتوان به معرفی به موتورهای جستجو و یا آنالیز کلمات کلیدی و یا بهینه سازی محتوا اشاره کرد که اگر این مسائل را در نظر نگیرید، نمی توانید تبلیغات قوی داشته باشید. بهتر است بدانید که از راه های بازاریابی اینترنتی میتوان به مواردی مانند استفاده از گوگل ادوردز – تبلیغات کلیکی – و یا تبلیغ بنری در وب سایت ها اشاره کرد. البته نباید فراموش شود که تبلیغ در شبکه های اجتماعی یکی دیگر از روش های بازاریابی به صورت آنلاین است.

همان طور که میدانید امروزه استفاده از موبایل و تبلت بسیار در بین کاربران مختلف رواج پیدا کرده است؛ و طبق آمار حتی بیشترین بازدید های وب سایت ها با استفاده از تلفن های همراه و یا تبلت ها صورت میگیرد. پس اگر راهی وجود داشته باشد که بتوان کسب و کار خودتان را در گوشی های موبایل نیز به کاربران نشان دهید، قطعا بازخورد مثبتی را دریافت خواهید کرد.خوشبختانه این مورد هم امروزه وجود دارد و شما میتوانید به عنوان مثال، با پرداخت هزینه به طراحان نرم افزارهای موبایلی از آنها بخواهید که تبلیغات در اپلیکیشن های موبایل را برای شما انجام دهند و اگر دقت کرده باشید بسیاری از اپلیکیشن هایی که بر روی گوشی موبایل شما نصب است، تبلیغاتی را ارائه میدهند که به همین شیوه صورت گرفته است.

رپورتاژ آگهی، روش دیگر تبلیغات آنلاین و بازاریابی اینترنتی

شاید عبارت رپورتاژ آگهی را تا به حال نشنیده باشید و یا اطلاعات کمی درباره این مدل از تبلیغات آنلاین داشته باشید که در اینجا به صورت کامل توضیح داده خواهد شد که از دیگر روش های تبلیغات آنلاین و بازاریابی اینترنتی محسوب میشود.رپورتاژ آگهی در واقع شیوه ای از تبلیغات است، که شما در این مدل میتوانید تبلیغات وب سایت خودتان را در قالب یک مقاله منتشر کنید. مثلا، یک مقاله به صورت خبری، که میتوانید این مقاله را در وب سایت های مختلفی که به کسب و کار شما مربوط است انتشار دهید و از مقاله مذکور به لندینگ پیج وب سایت خودتان لینک بگیرید و به این ترتیب محصولات خودتان را به مشتریان معرفی کرده و در نهایت به فروش برسانید که یکی از موثرترین مسائل در سئوی وب سایت است.

تبلیغات برای سئو

دیگر راه های تبلیغات آنلاین و بازاریابی اینترنتی

از دیگر راه های تبلیغات آنلاین و بازاریابی اینترنتی، تبلیغات در شرکت های پخش آگهی می باشد که از روش های مفید برای معرفی محصولات بوده و صورت دیگری از تبلیغات آنلاین و بازاریابی اینترنتی می باشد، که البته وب سایت هایی هستند که می توانید به رایگان در آن ها تبلیغات کنید، ولی نتیجه ای که می خواهید را بر نمی گرداند؛ ولی در عوض وب سایت هایی هستند که با پرداخت مبلغی آگهی شما را به مدتی که مشخص است در معرض دید قرار می دهند که پیشنهاد می شود برای تبلیغات آنلاین و بازاریابی اینترنتی خود از روش هایی که هزینه دارند استفاده کنید، خصوصا روش هایی مانند PPC، که در بالا به این روش اشاره شد. البته قرار دادن بنرهای تبلیغاتی در چنین سایت هایی در بسیاری موارد از الزامات است چرا که باید کاربران با استفاده از اطلاع رسانی بتوانند موضوع محصول شما را به خوبی درک کنند.

البته میتوان برای تبلیغات محصولات به متون و توضیحات بسنده کرد، ولی وقتی پای گرافیک و تبلیغات بصری به میان می آید احتمال موفقیت، بیشتر از متون عادی است؛ چرا که همیشه گرافیک موفق تر از متون ساده عمل کردند.تا این بخش با بسیاری از مسائل در رابطه با تبلیغات آنلاین و بازاریابی اینترنتی آشنا شدید و بسیاری از راه ها را نیز شناختید. حالا می توانید هر کدام از این مسیر ها را طی کنید تا ببینید از کدام ورودی می توانید برای محصولات خودتان مشتریان بیشتری را جذب کنید.

فراموش نکنید که تبلیغات آنلاین و بازاریابی اینترنتی خود یک علم محسوب می شود و نیازمند روانشناسی – علوم گرافیک و طراحی بصری، همچنین علومی مبتنی بر اصول محتوا نویسی و بهینه سازی محتوا می باشد؛ که اگر در هرکدام بدون رعایت نکات و قوانین پیش بروید وقت و هزینه هدر می رود و نمی توانید به موفقیت خوبی دست پیدا کنید.

تبلیغات آنلاین

خدمات شرکت وب سپنتا:

مشخص کردن اهداف کمپین برای کاهش هزینه تبلیغات در گوگل

امروزه با پیشرفت تکنولوژی مشاهده می شود که در موتورهای جستجو بخصوص گوگل رقابت بسیار بالا گرفته است. حال در این بین می توان گفت پیروز نهایی آن کسی است که بتواند هزینه های مختلف از جمله هزینه تبلیغات در گوگل را کنترل نماید. با این حال دقت داشته باشید که قیمت هر کلیک تبلیغات شما بسته به ساعت نمایش، رتبه و حوزه کاری، متغیر می باشد. اما در اینجا یکی از روش های بسیار کلیدی جهت کاهش هزینه تبلیغات در گوگل مشخص کردن اهداف کمپین می باشد. به طوری که مهمترین قسمت هر تبلیغ گوگل داشتن هدف مشخص است. با این حال لازم است مانند هر برنامه تبلیغاتی دیگر قبل از شروع تبلیغات در گوگل هدف نهایی خود را مشخص کرد زیرا ممکن است که شما به منظور کسب ترافیک عادی این کار را شروع کنید یا هدف شما از قرار دادن این تبلیغ، یک راهکار بازاریابی برای مقابله با دیگر رقبا باشد. با این وجود مشخص کردن هدف به شما کمک می کند که تبلیغ هدفمند تر و تاثیرگذارتر ایجاد کنید.

استفاده از تنظیمات دستی دیگر روش کاهش هزینه ها

یکی از آسان ترین روش ها در آغاز کار در گوگل این است که اجازه دهید تا گوگل خودش همه چیز را مدیریت نماید به طوری که شما به صورت روزانه حداکثر بودجه را تعیین کرده و مابقی کارها توسط گوگل صورت می گیرد. این روش روشی عالی است که در بسیاری از موقعیت ها نتیجه خوبی به همراه دارد. اما لازم است بدانید اگر هدف شما کاهش هزینه تبلیغات در گوگل است لازم است تنظیمات اتوماتیک را به تنظیمات دستی تغییر دهید و با هزینه ای که برای هر کلیک شروع نمایید لازم است که برای این امر کلید واژه هایی که بهتر نتیجه داده و هزینه کلیک آنها را بیشتر کرده و مشخص کنید که چه کلید واژه ای توانسته بیشترین فروش را به همراه داشته باشد. همچنین می توانید از گزینه پیشنهادی برای کلید واژه هایی که کلیک بالایی داشته اند اما فروش زیادی را به همراه نداشته اند را کم نمایید.

بهینه سازی

پیدا کردن کلمات کلیدی و کاهش هزینه تبلیغات در گوگل

روش موثر دیگر در کاهش هزینه تبلیغات در گوگل اضافه کردن کلید واژه های ارزشمند می باشد. دقت داشته باشید معمولا هر کلید واژه با توجه به تعداد جستجویی که توسط کاربران شده است، قیمت خاصی دارد که هرچه این تعداد جستجو بالاتر باشد قیمت آن نیز بیشتر است. حال اگر شما تنها در کمپین خود از کلید واژه های رقابتی استفاده کنید طبعا هزینه تبلیغات نیز بالا خواهد رفت. با این وجود کاری که باید انجام دهید این است که کلید واژه های تبلیغاتی ایجاد کنید که با کلمات کلیدی درست شده که رقابت در آنها کمتر می باشد. به طوری که این دسته از کلمات کلیدی با وجود اینکه حجم جستجوی آنها کم است و قیمت کمتری دارند اما با نیت خرید بالا هستند که در بعضی مواقع عملکرد خوبی دارند. همچنین لازم است بدانید روش بسیار موثر دیگری که جهت کاهش تبلیغات در گوگل مورد استفاده قرار می گیرد پرهیز از تبلیغات در سایت های زیر مجموعه گوگل می باشد؛ به طوری که هنگامی که شما در گوگل تبلیغی را فعال می کنید این امکان وجود دارد که تبلیغ، هم در موتور جستجوی گوگل و هم در سایت های زیر مجموعه انجام شود که برای صرفه جویی هزینه می توانید از زدن تبلیغات در دیگر سایت ها پرهیز نمایید.


<      1   2      

لیست کل یادداشت های این وبلاگ