سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه بدخو شود، همنشین و رفیقش دشمنش گردند. [امام علی علیه السلام]
 
شنبه 98 بهمن 19 , ساعت 11:15 عصر

معرفی شرکت سئو

قطعا در فضای آنلاین موتورهای جستجو در گوگل و بینگ و....به دنبال وب سایت ها و محتویاتی هستند که بهینه سازی شده و کلمات کلیدی کاربر را در بر داشته باشند پس بنابراین شرکت های خدماتی مانند شرکت سئو فرایند پیشبرد محتویات و بهینه سازی محتویات را در وب سایت ها بر عهده گرفته تا رتبه وب سایت را در موتورهای جستجو بالاخص گوگل و...بالا ببرد که در پی این عمل، کسب و کار  رونق گرفته و خدمات بالا می رود. مهمترین مزایای شرکت خدماتی سئو این بوده که تمامی تجربه خود را در وب سایت ها اعمال کرده تا در موتورهای جستجوگر بینگ و گوگل ترافیک ایجاد کنند. متخصصین حرفه ای در شرکت خدماتی سئو کارهای گسترده و تاکتیک های موثری را برای انتخاب استراتژی و بررسی بهینه سازی سایت ارائه می دهند

استراتژی بهینه سازی سایت

همه چیزهایی که باید درباره سئو سایت بدانید

امروز می خواهیم درباره سئو سایت با شما عزیزان صحبت کنیم. طراحی یک سایت مربوط به کسب و کار به تنهایی نمی تواند شما را به اهدافی که در نظر دارید، برساند. برای انجام این مهم، شما می بایست ابتدا خود را به کاربران معرفی کنید و رتبه وب سایت تان را بهبود ببخشید. از این رو باید از روش هایی برای بهینه سازی و سئو وب سایت تان استفاده کنید که به شما در این بهبود رتبه کمک می کند.

سئو سایت

انواع شرکت سئو

بسیاری از افراد که در فضاهای آنلاین دارای وب سایت هستند از درک فعالیت های شرکت خدماتی سئو عاجز بوده و به خوبی قادر نیستند تا بفهمند که این چنین شرکت ها چه پیشبردی برای وب سایت آنها دارد. در واقع باید گفت که طبق آمارهای به دست آمده 93 درصد از کابران نتیجه فضای آنلاین را با یک جستجو شروع می کنند  در صورتی که  تنها 47 درصد از کاربران مقصود خود را در سه نتیجه ی اول جستجو آغاز می کنند.
به طور کلی شرکت خدماتی سئو به دو دسته اصلی سئو کلاه سفید و سئو کلاه سیاه دسته بندی می شود. که منظور این دو مفهوم در شرکت سئو این بوده که سئو کلاه سفید سایت را با راه های قانونی و تکنیک های صحیح به افزایش رتبه رسانده اما سئو کلاه سیاه سایت را با روش های نادرست و غیر منطقی به رتبه های بالا خواهد رساند که در اندک زمانی این گونه وب سایت ها  از طرف گوگل شناخته شده و موجب پرداخت جرایمی خواهند  شد.
اما در به کار گرفتن سئو کلاه سفید گوگل 200 فاکتور را برای وب سایت استفاده می کند که برخی از این فاکتورها عبارتند از:
امنیت داشتن وب سایت، بالا بردن وب سایت در سرعت بارگذاری، کیفیت داشتن محتوای صفحات، حضور داشتن در شبکه های اجتماعی، دارا بودن بک لینک هایی با بهترین کیفیت، بهینه سازی تصویرهایی که در وب سایت موجود هستند، استفاده نمودن از  داده هایی که ساختار یافته هستند و...که شرکت های سئو در بهینه سازی هر چه بیشتر این موارد تمامی تجربه و تلاش خود را اعمال می نمایند.  

دیجیتال مارکتینگ

بازاریابی آنلاین چیست؟

بازاریابی آنلاین در حقیقت مجموعه ای از ابزارها و متدها برای ترفیع محصول در بستر اینترنت است.

بازاریابی آنلاین 7 زیر شاخه اساسی زیر را شامل می شود:

  1.  سئو ( SEO) یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو
  2.  بازاریابی موتورهای جستجو یا SEM
  3.  بازاریابی محتوایی
  4.  بازاریابی شبکه های اجتماعی
  5.  تبلیغات کلیکی یا PPC
  6.  بازاریابی وابسته یا همکاری در فروش (Affiliate Marketing)
  7.  بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ

سپنتا با ارائه خدمات بازاریابی آنلاین و با استفاده از تکنیک های موثر معرفی محصولات و خدمات و افزایش فروش در رسانه های دیجیتال با همراهی مورد اطمینان در کنار شماست. بازاریابی دیجیتال به قدری فراگیر است که مصرف کننده در هر زمان و مکانی که بخواهد به اطلاعات دسترسی دارد.
از این رو اطلاعات مصرف کننده امروزی در مورد شما و محصولات و خدماتتان ، تنها به آنچه شرکت شما بیان می کند خلاصه نمی شود و مشتری به مطالب موجود در رسانه ها ، توصیه دوستان، اقوام و آشنایان نیز به همان میزان توجه می کند و خیلی سریعتر و آسان تر به آنها اعتماد می کند.
خدمات قدرتمند دیجیتال مارکتینگ سپنتا عبارتند از: طراحی وب سایت ، مدیریت و بازاریابی شبکه های اجتماعی ، طراحی اپلیکیشن موبایل ، بازاریابی ایمیل یا ایمیل مارکتینگ ، بازاریابی پیامکی ، مدیریت و بازاریابی محتوا ، بهینه سازی سایت یا سئو، تبلیغات آنلاین و... که هر کدام بر اساس استراتژی دیجیتال مارکتینگ شرکت پیش رفته و با آنالیز همزمان فعالیت ها، روش های کارآمد و نا کارآمد تشخیص داده می شوند و تغییرات لازم اعمال شده تا سودآوری بیشتری را برای شرکت به ارمغان آورد.

 کارشناس سئو کیست؟

با توجه به اهمیتی که برای گسترش فضای مجازی و سئو بیان کردیم، کاملا واضح است که دلیل اینکه امروزه ما مشاغل جدیدی مانند کارشناس سئو یا مشاور سئو می شنویم، به وجود آمده است.
مشاور یا کارشناس سئو یک فعال حوزه وب است که در این زمینه فعالیت می کند و با فراگیری دانش تخصصی و پیگیری های که از علم روز و الگوریتم های سئو دارد، به عنوان فردی مشاور و کمک کننده به پیشرفت کسب و کار و فعالیت شرکت در فضای مجازی، فعالیت می کند. 

مشاور سئو مفاهیم گسترده ی سئو را در زمینه های مختلف بررسی می کند و وضعیت سئو و سایت شما را با آن مطابقت می دهد. سپس او دستورالعمل ها و آموزش هایی را به کارمندان و مدیران شرکت ها ارائه می کند.  در ادامه با معرفی خدمات مشاور سئو بهتر می توانید درکی از این حرفه داشته باشید.

تحلیل رقبا

خدمات در زمینه ی مشاوره سئو

از جمله خدمات سئو سایت که توسط مشاور سئو در زمینه ی بهینه سازی موتور جستجو و جذب کاربران ارائه می شود می توان گفت:

  • پاسخ به پرسش اینکه مشکلاتی که در سایت شما در زمان حاضر وجود دارد، چه چیزهایی هستند و چقدر در افت رتبه ی شما موثر بودند.
  • ارائه نمونه کارهایی در زمینه ی مشاوره سئو که می تواند هم جهت آشنایی بیشتر با مشاور سئو باشد و هم بتوان با بررسی آنها، تجربیات و نمونه های بیشتری را مورد بررسی قرار داد.
  • ارائه ی یکسری راهکارها در زمینه ی پیاده سازی سئو و راه های تقویت و بهینه سازی آن
  • پیش بینی مدت زمان لازم برای اینکه به نتایج مورد نظر ناشی از سئو برسیم
  • تخمین هزینه های راه اندازی، تبلیغات با در نظر گرفتن پتانسیل های مالی شما
  • ایجاد پروپوزال و RFP برای سایت در کنار امکانات مورد نیاز آن
  • مشاوره در مورد استراتژی های بازاریابی دیجیتال 
  • پلن ریزی برای استراتژی محتوایی و اجرای آن در سایت که متناسب با نوع مخاطب، موضوع سایت و کلمات کلیدی آن می باشد
  • برگزاری دوره های آموزشی برای ارتقای دانش کارکنان در این زمینه

ویژگی های مشاور سئو

ویژگی های مشاور سئو

از جمله ویژگی های یک مشاور سئو ی خوب می توان گفت:

  • دقیق بودن درآنالیز کلمات کلیدی 
  • عدم دادن وعده های پوچ مانند بهبود سئوی و تاثیر قابل توجه در رتبه بندی در عرض یک ماه
  • تسلط بر تمامی ابزارهای سئو و استفاده از راه حل های تخصصی برای حل مشکلات
  • بروز بودن و شناخت الگوریتم های سئو
  • توانایی پیاده سازی این الگوریتم ها بر سایت شما
  • زمان گذاشتن بر روی سایت شما و درآوردن نکات آن
  • یکی از ویژگی های مشاور سئو خوب، راهنمایی محتوا نویس و بررسی محتواهای وب سایت است
  • هزینه کردن های عاقلانه برای تبلیغ سایت در راه های خوب
  • افزایش ترافیک سایت 


لیست کل یادداشت های این وبلاگ