سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه در فراگیریش پرهیزگاری نورزد، خداوند به یکی از این سه چیزمبتلایش می کند : یا او را در جوانی بمیراند یا وی را در روستاها بیفکند و یا به خدمت پادشاه مبتلا گرداند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
شنبه 98 اسفند 10 , ساعت 11:49 صبح

بررسی سایت آژآنس مسافر بری

طراحی سایت آژانس مسافرتی از اهمیت بالایی برخوردار است. این کار گذشته از این که می تواند کسب و کار شما در حوزه گردشگری را توسعه دهد، مزایا بسیار زیادی نیز برای مشتریان و مخاطبان دارد. در نهایت شما می توانید به صورت غیر حضوری نیز مشتریان خود را پیدا کرده و خدمات خود را به راحتی در اختیار آنان قرار دهید. البته کیفیت و دیگر پارامترهای کیفی سایت شما نیز باید مناسب بوده و نیازهای مشتری را شامل شوند

طراحی سایت

معرفی آژانس مسافرتی

کسانی که قصد دارند تا به یک مسافرت بروند، کارهای زیادی باید انجام دهند که بخشی از آنها رزرو کردن آنلاین وسایل حمل و نقل، رزرو کردن یک هتل برای اقامت و همچنین رزرو بلیط بازدید از اماکن و جاذبه های گردشگری می باشد. برای این کار مسافران می توانند به صورت انفرادی با جستجو در اینترنت این کار را انجام دهند و یا از خدمات آژانس های مسافرتی کمک بگیرند. در واقع آژانس های مسافرتی به عنوان یک واسطه در نظر گرفته می شوند که می توانند خدمات گوناگونی را به مشتریان خود ارائه کنند. در اصطلاح بازاریابی آنلاین می توان گفت آژانس مسافرتی واسطه ای است که از جانب مشتری مقدمات لازم برای سفر را به وسیله سرویس دهندگان مانند هتل ها و خطوط مسافرتی هوایی فراهم کرده و در ازای انجام این خدمات از مسافران خود، حق الزحمه دریافت می کنند. از وظایف آژانس های مسافرتی می توان گفت:

  • زمان بندی سفر
  • مسیریابی برای مقصد مورد نظر
  • انجام امور اقامتی
  • انجام رزرو ها
  • امور ارزی و هزینه ها
  • اطلاع از قوانین مقصد
  • بیان مقاصد گردشگری و تفریحی موجود در مکان مورد نظر
  • و ...

امروزه آژانس های مسافرتی به عنوان مراکز تخصصی و مشاوره ای در زمینه گردشگری، نقش مهمی را در صرفه جویی زمانی و پولی به مسافران ایفا می کنند.

طراحی سایت آژآنس مسافرتی

ویژگی های یک سایت آژانس مسافرتی خوب

یک وب سایت آژانس مسافرتی خوب باید دارای ویژگی های خاصی باشد. البته باید این را در نظر داشت که تمام ویژگی ها و پارامترهای برنامه نویسی و طراحی سایت باید به درستی رعایت شوند. اما ویژگی هایی نیز هستند که از اهمیت بالاتری برخوردار بوده و به طور کلی به معرفی آن ها می پردازیم. اولین ویژگی که اهمیت بسیار زیادی دارد و باید به آن توجه کرد، موضوع نحوه طراحی سایت است. شما باید ابتدا هدف اصلی از طراحی سایت آژانس مسافرتی را بدانید و در مرحله دوم باید توانایی های لازم برنامه نویسی را داشته باشید. البته نکات ریزی نیز در این بین مهم هستند که می بایست در نظر گرفته شوند. اما ویژگی بعدی یک سایت خوب، امکان پرداخت الکترونیکی و آنلاین می باشد. قطعا یکی از اهداف مهم برپایی وب سایت آژانس مسافرتی سوددهی مالی می باشد. پس باید شرایط پرداخت آنلاین در چنین وب سایتی در نظر گرفته شود تا هم کار کاربر و مشتری راحت شود و هم وب سایت به دلیل داشتن این امتیاز بتواند درآمد کافی را کسب کند. اما آخرین ویژگی یک سایت خوب، دسته بندی و بخش بندی موضوعات مختلف است. این کار دسترسی کاربر به بخش های مختلف سایت را آسان کرده و روی سئو سایت نیز تاثیر مثبت خواهد داشت. شما می توانید بخش هایی را برای خرید بلیط، معرفی مکان های گردشگری، توضیح خدمات و ... در نظر بگیرید.

خرید و فروش بلیط هواپیما در طراحی سایت آژانس مسافربری

امروزه یکی از بهترین راه های مسافرت چه از لحاظ ذخیره زمان و چه از لحاظ ایمنی، مسافرت با هواپیما است که شما می توانید با تهیه بلیط آن، به مسافرت به هر نقطه ای از جهان بپردازید. با قطعی شدن سفر برای اینکه بتوانید برای سفر با هواپیما اولین قدم را بردارید، باید یک بلیط هواپیمای رفت و یا برگشت را تهیه نمایید. سپس می توانید اقدام به رزرو یک هتل نمایید تا پس از رسیدن به مقصد، استراحت کوتاهی داشته باشید. اما برای کسانی که نمی دانند چه زمانی باید اقدام به تهیه بلیط نمایند، امکانی وجود دارد به نام رزرو بلیط. در واقع ممکن است عده ای به علت بلاتکلیفی حاصل از درخواست ویزا، مشکلات کاری نتوانند زمان قطعی را برای پرواز تعیین کنند که برای حل این مشکل و جلوگیری از ضرر مالی، لازم است بلیط را به صورت رزرو شده تهیه نمایند. امروزه رزرو بلیط هواپیما غالبا به صورت الکترونیکی انجام می شود و این باعث شده است تا مسافران بتوانند با صرفه جویی در وقت و هزینه، با مراجعه به سایت های شرکت های هواپیمایی یا آژانس های هواپیمایی آن را تهیه نمایید.

طراحی سایت

مزایای وجود سامانه فروش بلیط هواپیما

مزایای مختلفی از سامانه فروش بلیط هواپیما مورد توجه می باشد که افراد می توانند با توجه به این مزایا، نسبت به بهره مندی از خدمات این سایت ها اقدام نمایند. لذا این مزایا با توجه به پارامترهای مختلفی که وجود دارد، هم برای صاحب سامانه و هم برای کسی که از آن سامانه خرید می نماید، کارایی دارد. یکی از کارایی هایی که برای صاحب سامانه دارد این است که آن ها می توانند کار خود را به بهترین نحو ممکن صورت دهند و سطح کاری خود را افزایش دهند. اما از مزایایی که برای مشتریان دارد این است که می توان علاوه بر اینکه در هزینه های آن ها کاهش ایجاد کند، زمان آن ها را به خوبی مدیریت نماید. تصور کنید که برای خرید یک بلیط هواپیمایی باید در ترافیک سنگین شهر خود به آژانس های مسافرتی که این بلیط های هواپیما را ارائه می دهند مراجعه نمایید. هزینه های رفت و آمد و زمان شما به شدت مورد توجه می باشد و افراد می توانند با استفاده از سامانه فروش بلیط هواپیما در زمان و هزینه خود کاهش ایجاد نمایند. از دیگر مزایای آن می توان به این موضوع اشاره کرد که افراد می توانند با مراجعه به سامانه ها از توصیه هایی که در مورد فروش انواع بلیط موجود می باشد بهره مند شوند و اطلاعات مورد نیاز انواع بلیط های هواپیمایی را مورد توجه قرار دهند. در ضمن این سامانه همواره در دسترس می باشد و آن ها می توانند به راحتی در هر ساعت از شبانه روز نسبت به رزرو بلیط اقدام نمایند. .



لیست کل یادداشت های این وبلاگ