سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه خداوند، بنده ای را دوست بدارد، قلبی سلیم و پاک و خویی استوار، روزی اش می کند . [امام علی علیه السلام]
 
دوشنبه 99 اردیبهشت 8 , ساعت 10:55 عصر

ویژگی های بازاریابان موفق

نظریه جیسون فالس

جیسون معتقد است به علاقه واقعی به افراد و همچنین آن چیزی که دلیل و باعث می شود آنها به خرید و حمایت از یک نام تجاری بپردازند، دارم. به نظر من، بازاریابی صرفاً فروش نیست. بلکه بیشتر هذف بازاریابی و فروش جمع آوری مخاطبانی از دوستان پرشور که به انجام تجارت با و برای شما می پردازند، اتلاق می شود. هرچند این مفهومی آرمانی است، اما دور از دسترس نیست.

نظریه جان جانتش
کنجکاوی را برترین قدرت خود بدانید .باید اطلاع داشته باشیم که چیزها چرا و چگونه کار می کنند این ویژگی اخلاقی باعث می شود تلاش برای تجربه کردن و با استفاده از تجربیات مشاوره کسب و کار چیزهای جدید و مطالعه مطالب مرتبط با بازاریابی و فکر کردن به فراسوی بدیهیات نیز بپردازیم معتقد است که همه این نکات باعث می شود که یک بازاریاب بهتری شویم یا اینکه دست کم به من اجازه می دهد که ارزش بیشتری برای جامعه خودم فراهم آورم.

نظریه جیم جوزف
جوزف یک ناظر ثابت است جورف نه تنها بر تکمیل و ارتقای مطالب وبلاگ خود بلکه برای فعال و پویا کردنخلاقیت به طور مستمر و روزانه به دیدن فعالیت برندها در بازار می پردازد در واقع، بازاریابی یک ورزش پرتماشاچی است!

بازاریابان موفق
نظریه اریک سیو
ویژگی و خصوصیات اخلاقی خاص اریک سیو پیگیر و مصر بودن است . در زندگی پافشاری در هر چیزی بسیار مفید است. شما بسیار شکست خواهید خورد و در اولین تلاش تان مقدار زیادی از مسائل را درک نمی کنید. اما این مسائل اهمیت ندارند چون با ممارست و پیگیری و پافشاری به جایگاه اولیه که مورد نظرات بود خواهید رسید

دی جی والدو
والدو به عنوان رئیس و موسس شرکت معتقد است : هیچ کس در بازاریابی نمی میرد. بازاریابان پزشک نیستند. ما در شغلی نیستیم که زندگی مردم در دست ما باشد. ما در حال کمک به تجارت برای حل مشکلات، کاهش هزینه ها و یا پول درآوردن بیشتر، هستیم. توصیه من: لذت ببرید. تبسم کنید و لبخند بزنید. برقصید. خودتان را خیلی جدی نگیرید. انسان باشید. انرژی مثبت مسری است، آنرا گسترش بدهید!

کارن للاند
من اطمینان کامل دارم که هر مشتری بالقوه لزوما مناسب نیست. ایشان معتقد هستند که هر مشتری بالقوه لزوما مناسب نمی باشند داشتن این دیدگاه باعث می شود که زمان زیادی را برای توجیح یکنفر برای همکاری با خود صرف نکنید در عوض، در جستجوی روابط عمومی ، تناسبی طبیعی و ارتباطی آشکار هستم. این باعث می شود شاد ترین و موفق ترین روابط مشتری را در دراز مدت ایجاد کنم.

پیتر شانکمن
پیتر تمایل زیادی به انتقال انرژی شادی ، خنده و مثبت به دیگران است .این همان تمایلی است که باعث می شود که می تواند نیاز یک فرد را، و راه به دست آوردن آنرا، حدس بزنم. از قمار کردن نمیترسم، چنانچه برای مثال، ساعت 4 صبح بیدار می شوم و برای آنلاین بودن یک کیک را به جلسه ای میبرم، و یا یک مشتری را به چتربازی میبرم. یک بار که اعتماد مشتری بدست بیابد و آنها را بخندانید، تجارت با آنها آسان می شود.

راه کار های بازار یابی موفق

آدام کلینبرگ
کلینبرگ یادگیری و آموزش را هرگز متوقف نمی کند. یک سازمان را به مدت 12 سال میگرداندم. با برخی از بزرگترین برندهای جهان کار کردم. شرکت من رتبه دوم سال را در سواحل غرب برای Ad Age Small Agency به دست آورد. من از هر فرصتی که بتوانم برای یادگیری پاسخ این سوال استفاده می کنم. خودم را مثل اسفنجی میدانم که وقتی که آدمها را میبینم، تلاش می کند تا دانش آنها را جذب کنم. به صورت مستمر کتاب میخوانم. در کنفرانس ها شرکت میکنم. مردم را تماشا میکنم. آزمایش می کنم. ما در این جهان به شدت متغییر زندگی می کنیم، و به عنوان یک بازاریاب، تنها روش برای پیشرفت مداوم، به دنبال درسهایی برای یادگیری بودن است، آنهم هر روز و هر روز.

ریک مولردی
دیدگاه مولردی کنجکاوی و کسب اطلاعات از برندهای خارج از صنعت خود اس از طریق روش های مختلف کسب اطلاعات مانند بازاریابی شبکه های اجتماعی و یا بازاریابی موتور جستجو و .. به دست می آید که در حال انجام چه کاری هستند . پیگیری آنچه رقبای ما انجام می دهند جالب است اما پیشرفت اغلب هنگامی که ما یک گام به عقب بر میگردیم و از بیرون صنعت خود را نگاه می کنیم، اتفاق می افتد. این زمانی است که ما اغلب ایده ها و الهام های منحصر به فردی را برای پیشرفت پیدا می کنیم.

جووانا لرد
لرد ارتباط زیادی با جوانان خلاق و کارآفرینان دارد و زمان زیاید را به گفتگوها با آنها می گذراند .تمام مدیران بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ سرشان شلوغ است اما من در هفته چند بار با کارآفرینان جوان به صورت حضوری قهوه میخورم و یا چت می کنم. آنها تمایل دارند که با مشکلات جدید بازار مقابله کنند و این قدرت خلاقانه، اشتیاق زیادی را به من منتقل می کند. وقتی که من به یک کمپین بازاریابی سنتی یا بازاریابی آنلاین جدید نزدیک می شوم یا کانال و چالشی می بینم، سعی می کنم به خاطر داشته باشم که بیرون، مردم هوشمندی وجود دارند که برای ساخت چیزهای بهتر مرا ترغیب و کمک میکنند و درمی یابم که به سوی بهتر شدن حرکت کنم.

تجربه های موفق بازاریابی

جیسون دیمرس
من بدون تردید و درنگ، عمل می کنم. به خودم در هر گونه تصمیم تجاری که مواجه می شوم و می دانم درست است، اعتماد می کنم و زمانی که می دانم آنچه را که باید انجام دهم، وقت کشی نمی کنم. بدون اقدام کردن، نتایج نمی توانند آشکار شوند، و متوجه شدم که بسیاری از مردم می دانند چه باید انجام دهند، اما مشکل عمل کردن آن است

برایان هونیگمن
برایان به صورت دائمی و همیشگی با ایده ها ، سیستم عامل ها، فن آوری ها، شرکت ها و افراد جدید در تعامل است و کار می کند تا مطلع شود که چه چیزی بهتر است و یا اینکه در طول زمان چگونه می توان از آن استفاده نمود. استفاده از این راهبرد برای همه چیزهایی که انجام می دهم، کمک می کند تا مستمراً از منطقه راحتی خارج شوم، و با چالاکی و انعطاف پذیری به نیازهای مشتریان و شرکای خود پاسخ دهم.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ