سفارش تبلیغ
صبا ویژن
و از او پرسیدند امیر مؤمنان خود را چگونه مى‏بینى ؟ فرمود : ] چگونه بود آن که در بقایش ناپایدار است و در تندرستى‏اش بیمار ، و از آنجا که در امان است مرگ به سوى وى روان است . [نهج البلاغه]
 
پنج شنبه 99 شهریور 20 , ساعت 10:7 عصر

آشنایی با دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ ، ابزاری است که صاحبان کسب و کار ها می توانند با استفاده از آن اقدام به تبلیغ خدمات و محصولات خود در محیطی با جمعیت بسیار عظیم نمایند. در واقع در دیجیتال مارکتینگ با کمک ابزار های دیجیتالی می توان در دنیای پر مخاطب اینترنت و فضای مجازی که امروزه به شدت گسترش یافته است، خدمات و محصولات را به بهترین نحو ممکن ارائه نمود و مشتریان بیشتری را جذب کرد.

معرفی شرکت سئو

شرکت سئو فرآیند و یا خدماتی را ارائه می دهد که سبب بهینه سازی و بهتر دیده شدن وب سایت ها برای موتورهای جستجو می شود. شرکت سئو در واقع تغییراتی را در محتویات و وب سایت ها ایجاد نموده تا برای موتورهای جستجو جذابیت بیشتری را داشته باشند. یک شرکت سئو سعی کرده تا صفحات وب سایت را در فضای آنلاین خصوصا گوگل در رتبه ی بالا ببرد. قطعا در فضای آنلاین موتورهای جستجو در گوگل و بینگ و....به دنبال وب سایت ها و محتویاتی هستند که بهینه سازی شده و کلمات کلیدی کاربر را در بر داشته باشند پس بنابراین شرکت های خدماتی مانند شرکت سئو فرایند پیشبرد محتویات و بهینه سازی محتویات را در وب سایت ها بر عهده گرفته تا رتبه وب سایت را در موتورهای جستجو بالاخص گوگل و...بالا ببرد که در پی این عمل، کسب و کار رونق گرفته و خدمات بالا می رود. مهمترین مزایای شرکت خدماتی سئو این بوده که تمامی تجربه خود را در وب سایت ها اعمال کرده تا در موتورهای جستجوگر بینگ و گوگل ترافیک ایجاد کنند. متخصصین حرفه ای در شرکت خدماتی سئو کارهای گسترده و تاکتیک های موثری را برای انتخاب استراتژی و بررسی سایت ارائه می دهند.

شرکت سئو

سئو و بهینه سازی

منظور از سئو بهینه کردن یک سایت برای موتور های جستجو می باشد که با به کارگیری اصول سئو در طراحی سایت و تهیه محتوای خوب، در زمان جستجو کاربران در موتور جستجو، سایت مورد نظر در رتبه بالاتری قرار خواهد گرفت و جایگاه بالا در صفحه نتایج یک موتور جستجو، مانند گوگل باعث می شود که تعداد بازدید کنندگان آن سایت تا حد زیادی افزایش پیدا کند. از آنجایی که امروزه به دلیل رقابت شدیدی که در میان صاحبان هر کسب و کاری وجود دارد، داشتن یک سایت که از نظر موتور جستجو در جایگاه بالایی قرار گیرد، اهمیت بسیار زیادی دارد و اینکار منجر به افزایش تعداد بازدید کنندگان سایت و در نهایت جذب هرچه بیشتر مشتریان می شود.

انواع شرکت سئو

بسیاری از افراد که در فضاهای آنلاین دارای وب سایت هستند از درک فعالیت های شرکت خدماتی سئو عاجز بوده و به خوبی قادر نیستند تا بفهمند که این چنین شرکت ها چه پیشبردی برای وب سایت آنها دارد. در واقع باید گفت که طبق آمارهای به دست آمده 93درصد از کابران نتیجه فضای آنلاین را با یک جستجو شروع می کنند در صورتی که تنها 47 درصد از کاربران مقصود خود را در سه نتیجه ی اول جستجو آغاز می کنند. به طور کلی شرکت خدماتی سئو به دو دسته اصلی سئو کلاه سفید و سئو کلاه سیاه دسته بندی می شود. که منظور این دو مفهوم در شرکت سئو این بوده که سئو کلاه سفید سایت را با راه های قانونی و تکنیک های صحیح به افزایش رتبه رسانده اما سئو کلاه سیاه سایت را با روش های نادرست و غیر منطقی به رتبه های بالا خواهد رساند که در اندک زمانی این گونه وب سایت ها از طرف گوگل شناخته شده و موجب پرداخت جرایمی خواهند شد. اما در به کار گرفتن سئو کلاه سفید گوگل 200 فاکتور را برای وب سایت استفاده می کند که برخی از این فاکتورها عبارتند از: امنیت داشتن وب سایت، بالا بردن وب سایت در سرعت بارگذاری، کیفیت داشتن محتوای صفحات، حضور داشتن در شبکه های اجتماعی، دارا بودن بک لینک هایی با بهترین کیفیت، بهینه سازی تصویرهایی که در وب سایت موجود هستند، استفاده نمودن از داده هایی که ساختار یافته هستند و...که شرکت های سئو در بهینه سازی هر چه بیشتر این موارد تمامی تجربه و تلاش خود را اعمال می نمایند.

انواع سئو

منظور از دیجیتال مارکتینگ چیست؟

برای بازاریابی و تبلیغ محصولات روش های گوناگونی وجود دارد که در این بین روش بازاریابی آنلاینیکی از جدیدترین و به روز ترین روش هایی است که برای تبلیغ بیشتر محصولات به مشتریان مورد استفاده قرار می گیرد. همانطور که از عنوان بازاریابی دیجیتال مشخص است، مهمترین فاکتور برای اینکار، بکارگیری از ابزار های دیجیتالی می باشد. امروزه به دلیل گسترش دسترسی به اینترنت افراد بیشتر وقت خود را در اینترنت و دنیای مجازی سپر می کنند که این عامل باعث می شود دنیای اینترنت به محل خوبی برای تبلیغ محصولات تبدیل شود. در دیجیتال مارکتینگ از هر ابزار دیجیتالی مانند، سایت، ایمیل، شبکه های مجازی و... برای تبلیغ محصولات استفاده می شود و استفاده از آن تنها محدود به کسب و کارهایی که به صورت اینترنتی فعالیت می کنند، نمی شود بلکه کسب و کارهای سنتی نیز می توانند با استفاده از بازاریابی آنلاین به تبلیغ هرچه بیشتر محصولات و خدمات خود، در دنیایی که مخاطب آن هدف بسیار گسترده ای دارد، بپردازند.

تبلیغ محصولات و خدمات با Digital Marketing

امروزه برخلاف گذشته افراد دیگر به کسب و کار ها به راحتی اعتماد نمی کنند، چرا که به لطف وجود رسانه های اجتماعی می توانند از نظرات افرادی که قبلاً از خدمات و محصولات کسب و کارها استفاده کرده اند، به راحتی آگاه شوند و به نظرات آنها بیشتر اعتماد می کنند. به همین دلیل همه کسب و کار ها باید از دیجیتال مارکتینگ استفاده کنند، تا بتوانند مشتریان بیشتری جذب نمایند.

دیجیتال مارکتینگ

چه تفاوتی بین دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی وجود دارد؟

خیلی ها تصور می کنند که بازاریابی اینترنتی همان بازاریابی دیجیتال است. اما باید بگوییم که اینطور نیست و این دو باهم تفاوت دارند. در بازاریابی دیجیتال همانطور که گفته شد از ابزارهای دیجیتالی استفاده می شود و این ابزار ها در بسیاری از مواقع می توانند بدون دسترسی به اینترنت کار کنند اما در بازاریابی اینترنتی تنها از رسانه هایی استفاده می شود که به طور دائم به اینترنت متصل هستند. در واقع بازاریابی اینترنتی زیر مجموعه ای از بازاریابی دیجیتال می باشد.

دلیل استفاده از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

استفاده از ابزار های بازاریابی دیجیتال باعث می شود که صاحبان کسب و کار ها در مقایسه با روش های بازاریابی سنتی دسترسی خیلی سریع تر و راحت تری به جامعه هدف خود داشته باشند. علاوه بر این استفاده از این ابزار ها به هزینه بسیار کمتری در مقایسه با روش های سنتی دارد و در عین حال امکانات تبلیغاتی بسیار متنوعی را در اختیار صاحبان کسب و کار ها قرار می دهد.

سایر خدمات شرکت وبسپنتا:



لیست کل یادداشت های این وبلاگ