سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به دوستی آن که به عهد خود وفا نمی کند، اعتماد مکن . [امام علی علیه السلام]
 
دوشنبه 99 شهریور 24 , ساعت 6:33 عصر

بازاریابی دیجیتال در حال حاضر جایگاه خود را در بین اکثر افراد یافته و روز به روز در حال گسترش و پیشرفت می باشد. کسانی که در زمینه کسب و کار آنلاین فعالیت می کنند با بهره گیری از این نوع بازاریابی می توانند خدمات و محصولات بیشتری را به کاربران ارائه و در زمینه کاری خود موفق باشند. بازاریابان موفق خوب می دانند که از چه نوع تبلیغاتی برای محصولات خود استفاده و کدام مورد را در این زمینه به کار ببرند. ما سعی کردیم تا در این مقاله شما را با بازاریابی آنلاین و انواع روش های آن بیشتر آشنا سازیم تا بدین طریق شما را در راه رسیدن به اهداف تان یاری سازیم.

بازاریابی اینترنتی چیست؟

بازاریابی اینترنتی در واقع به روشی گفته می شود که مشتریان را از طریق اینترنت جذب نموده و اقدام به ارائه ی خدمات و محصولات به صورت اینترنتی می نماید. زمانی که می خواهید اقدام به بازاریابی اینترنتی کنید، در وهله ی اول بایستی هدف را مشخص و بعد در راستای هدفتان اقدام به ساخت وب سایت مورد نظر نمایید و بعد تبلیغی متناسب با نوع محصول و یا خدمات خود ارائه دهید. بازاریابان اینترنتی دارای دغدغه های بی شماری از جمله یافتن سایت پربازدید می باشند که بتوانند فضایی را از این سایت خریده و تبلیغ مورد نظر خود را در آن فضا انجام دهند. روش مختلفی برای بازاریابی اینترنتی و انجام تبلیغات اینترنتی وجود دارد که می توان از آن ها در پیشبرد اهداف خود استفاده نمود. در بازاریابی اینترنتی بایستی همواره به دو مسأله دقت نمود؛ اول اینکه یک وب سایت مناسب برای هدف خود ساخت و دوم اینکه اقدام به افزایش کاربران آن سایت نمود که در واقع همان بالا بردن ترافیک سایت شما می باشد.

بازاریابی اینترنتی

مدیریت محتوا از ترندهای جدید دیجیتال مارکتینگ

از ترندهای جدید دیجیتال مارکتینگ مدیریت محتواست. این موضوع به قدری مهم و حیاتی است به طوری که با گذشت زمان نه تنها از اهمیت آن کاسته نمی شود بلکه به آن افزوده می گردد. اگر می خواهید در دنیای تبلیغات دیجیتال دنبال کنندگان و مشتریان را شیفته خود کنید می بایست به محتوا نویسی بیش از هر موضوع دیگری توجه کنید. برای رسیدن به این هدف می بایست از محتوایی استفاده کنید که بسیار به علایق مشتریان شما نزدیک باشد.

محتوایی را انتخاب کنید که دنبال کنندگان شما را به چالش و تعامل بکشاند و صرفاً برای مطالعه آن را انتخاب نکنید. اگر متن محتوا شما هوشمندانه نگارش شده باشد مسلماً افراد بسیاری آن را به اشتراک خواهند گذاشت و این موضوع اولین قدم شما برای موفقیت در دنیای بزرگ دیجیتال مارکتینگ شناخته خواهد شد. یک محتوا مناسب و جذاب باعث خواهد شد که مشتریان و کاربران بسیاری به شما اعتماد نمایند و این اعتماد از احترام شما به نظرات آن ها حاصل شده است. از دیگر ترندهای مهم در این عرصه می توان به جستجوی صوتی اشاره کرد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

جستجوی صوتی از ترندهای جدید دیجیتال مارکتینگ

جستجوی صوتی از ترندهای جدید بازاریابی آنلاین شناخته می شود. برای رسیدن به سود خیره کننده در کسب و کارهای کوچک و بزرگ توجه به جستجوی صوتی در سال 2019 از اهمیت بالایی برخوردار است. طبق تحقیقات به دست آمده در میان ترندهای دیجیتالی این گزینه از مهم ترین موارد شناخته می شود و نتایج عالی و چشم گیری در انتها به همراه خواهد داشت.

این نوع جستجو از مزیت های بسیاری برخوردار است که از مهمترین آن ها می توان به صرفه جویی در زمان و انرژی اشاره کرد. دیگر نیاز نیست دقایق بسیاری را به مانیتور خیره شده و مطلب مورد نظر خود را در دنیای مجازی جستجو کنید. بدون دخالت دست می توانید جستجوی خود را از طریق صوت به انجام برسانید. این موضوع در دنیای تبلیغات دیجیتال بسیار تأثیر گذار بوده است چرا که کاربران بسیاری را در اسرع وقت به کسب و کارها نزدیک تر نموده است. در ادامه به دیگر ترندهای مهم در بازاریابی دیجیتالی خواهیم پرداخت پس با ما همچنان همراه باشید.

دیجیتال مارکتینگ

جستجوی تصویری از ترندهای جدید دیجیتال مارکتینگ

فعال بودن جستجوی معکوس تصاویر مدت های طولانی است که در بستر گوگل فراهم شده است؛ اما نکته مهم اینجاست که این نوع جستجو در سال 2019 دچار تغییرات اساسی شده است. جستجوی تصویری فضایی را فراهم کرده است که با تکیه بر آن می توانید از تصاویر واقعی ثبت شده توسط خود اطلاعات کاملی را در رابطه با آن از گوگل بیابید. راه اندازی Lens توسط پینترست در سال های اخیر صورت گرفته است و طبق گزارشات به دست آمده از سوی پلتفرم ها در ماه حدود ششصد میلیون جستجوی تصویری در آن انجام می گیرد.اگر می خواهید در بازاریابی دیجیتالی خود موفق عمل کنید توصیه می کنیم که از جستجوی تصویری خود در پینترست به هیچ عنوان غافل نشوید. از نکات مهم دیگر در رابطه با این نوع جستجو بهینه کردن تصاویر برای سئو می باشد که از اهمیت بسیاری در این حیطه برخوردار است. در ادامه به نقش تبلیغات رسانه ای در دیجیتال مارکتینگ بیشتر خواهیم پرداخت.

تبلیغات چند رسانه ای از ترندهای جدید دیجیتال مارکتینگ

در سال 2017 یکی از ترندهای جدید دیجیتال مارکتینگ با عنوان تبلیغات چند رسانه ای معرفی شد. این مورد به قدری مهم و قابل بحث بود که جزء ترندهای اصلی در سال 2019 شناخته می شود. با استفاده از این گونه تبلیغات کاربران بسیاری به اشتراک گذاری از طریق ویدیو اقدام نمودند. همان طور که می دانید سال های بسیاری اشتراک گذاری تصاویر ثابت در دنیای تبلیغات دیجیتال نقش مهمی را ایفا می کردند و این موضوع باعث عدم پیشرفت در این زمینه می شد.

بازاریابی آنلاین

با روی کار آمدن تبلیغات چند رسانه ای کاربران امکان بیشتری برای معرفی کسب و کارهای خود داشتند چرا که فضای بیشتری برای این موضوع به آن ها اختصاص داده می شد. با تکیه بر این گونه تبلیغات مسلماً ابعاد جدیدتری گشوده خواهند شد. طبق تحقیقات به دست آمده نتایج تبلیغات چند رسانه ای به هیچ عنوان قابل مقایسه با دیگر موارد از جمله تصاویر ثابت و سنتی نیست. ترندهای دیگری نیز در دنیای بازاریابی آنلاین در سال 2019 معرفی شده اند که یکی از مهم ترین آن ها بازی جوانمردانه می باشد که در بخش بعدی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

خدمات شرکت وب سپنتا:



لیست کل یادداشت های این وبلاگ