سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پست ترین دانش، آن است که از زبانت در نگذرد و والاترین دانش، آن است که در اعضا و جوارح پدیدار گردد . [امام علی علیه السلام]
 
پنج شنبه 99 بهمن 30 , ساعت 8:45 عصر

سئو چیست؟

سئو یا مخفف آن (SEO (Search Engine Optimization به معنای بهینه سازی موتور جستجو می باشد. در تعریف سئو می توان گفت، سئو مجموعه ای از روش ها و راه حل هایی است که موجب می شود تا رتبه ی سایت در لیست نتایج بهبود و ارتقا یابند. سئو بر پایه استاندارد هایی استوار است که با کمک آنها شما می توانید به جذب بازدیدکنندگان از وب سایت خود بپردازید و آمار بازدیدکنندگان را افزایش دهید.

سئو سایت

سئو همچنین منحصرا برای موتورهای جستجو نمی باشد، بلکه ایجاد یک بستر مناسب برای بازدید کنندگان نیز از فاکتورهای قابل توجه در سئو می باشد. با توجه به سیاست های گوگل، سئو می تواند تغییر کند که اکنون سئو بر پایه اصولی است که کاربر از سایت شما انتظار دارد تا تجربه کاربری و اطلاعات مفیدی از آن داشته باشد. این الگوریتم ها که تعداد آنها به بیش از 200 معیار می رسد، برای رتبه بندی سایت ها ارائه شده و برای اینکه بتوان مطابق این الگوریتم ها، سئو را اجرا کرد، زمان و دانش زیادی لازم است.

مشاوره سئو چیست؟

امروزه مشاوره سئو یکی از فعالیت های مهمی به شمار می رود که با گسترش فضای مجازی و کسب و کارهای آنلاین، به اهمیت آن افزوده شده است. مشاوره سئو کسی است که الگوریتم های گوگل برای رتبه بندی سایت ها را به خوبی بشناسد و با دانشی که در حوزه سئو و راهکارهای بهینه سازی سایت برای جذب کاربران و رتبه بندی سایت وجود دارد، بتواند سایت را از جنبه های مختلف آن، مدیریت و کنترل کند.

مشاور سئو برای راهنمایی فعالیت های نیروهای انسانی فعال یک مجموعه در جهت ارتقای سایت آنها است. شرکت سئو به صاحبان صفحات اینترنتی کمک می کنند تا بتوانند استراتژی مناسبی را برای ارتقای سئو و بهینه سازی سایت خود اتخاذ کنند و به آنها مجموعه ای از تکنیک ها و مشاوره هایی را در این زمینه ارائه می کنند. در ادامه برای معرفی بهتر مشاوره سئو، به مطالب بیشتری می پردازیم.

مشاوره سئو سایت

معرفی شرکت سئو

شرکت سئو فرآیند و یا خدماتی را ارائه می دهد که سبب بهینه سازی و بهتر دیده شدن وب سایت ها برای موتورهای جستجو می شود. شرکت سئو در واقع تغییراتی را در محتویات و وب سایت ها ایجاد نموده تا برای موتورهای جستجو جذابیت بیشتری را داشته باشند. یک شرکت سئو سعی کرده تا صفحات وب سایت را در فضای آنلاین خصوصا گوگل در رتبه ی بالا ببرد.

قطعا در فضای آنلاین موتورهای جستجو در گوگل و بینگ و....به دنبال وب سایت ها و محتویاتی هستند که بهینه سازی شده و کلمات کلیدی کاربر را در بر داشته باشند پس بنابراین شرکت های خدماتی مانند شرکت سئو فرایند پیشبرد محتویات و بهینه سازی محتویات را در وب سایت ها بر عهده گرفته تا رتبه وب سایت را در موتورهای جستجو بالاخص گوگل و...بالا ببرد که در پی این عمل، کسب و کار رونق گرفته و خدمات بالا می رود. مهمترین مزایای شرکت خدماتی سئو این بوده که تمامی تجربه خود را در وب سایت ها اعمال کرده تا در موتورهای جستجوگر بینگ و گوگل ترافیک ایجاد کنند. متخصصین حرفه ای در شرکت خدماتی سئو کارهای گسترده و تاکتیک های موثری را برای انتخاب استراتژی و بررسی سایت ارائه می دهند.

بازاریابی دیجیتال

بازاریابی دیجیتال در واقع به فعالیت هایی گفته می شود که با استفاده از ابزارهای دیجیتالی صورت می گیرند و هدف از آن ها این است که یک محصول و یا یک خدمات به کاربران و مشتری ها معرفی شود. اگر امروزه کمی در فضای مجازی فعالیت داشته باشید حتما تا به حال با چنین بازاریابی هایی برخورد داشته اید، دیجیتال مارکتینگ به تمامی فعالیت هایی گفته می شود که در این فضا به معرفی یک محصول و تبلیغات آن می پردازند. به عنوان مثال فرض کنید که وارد یک پیج اینستاگرام شده اید و مشاهده می کنید که این پیج یک محصول را معرفی کرده و درباره ویژگی های آن اطلاعاتی را در اختیار شما قرار داده است و به شما نیز توصیه کرده است که حتما این محصول را خریداری کنید. به این کار بازاریابی دیجیتال یا همان دیجیتال مارکتینگ گفته می شود که مزایای بسیار زیادی را هم برای مشتریان و هم برای کسب و کارها دارد که در ادامه بیشتر با این مزایا آشنا خواهیم شد و اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

آیا بازاریابی دیجیتال همان بازاریابی اینترنتی است؟

این سوالی است که ممکن است برای بسیاری از شما پیش آمده باشد که آیا دیجیتال مارکتینگ همان بازاریابی اینترنتی است؟ در پاسخ به این سوال می توان گفت که خیر بازاریابی اینترنتی تنها در فضای اینترنت فعالیت دارد و اگر مشتری که قصد خرید محصولی از وب سایت شما را دارد به اینترنت دسترسی نداشته باشد نمی تواند با محصولات و کسب و کار شما آشنا شود و در نتیجه از شما خرید نخواهد کرد. دیجیتال مارکتینگ در واقع شامل تمامی ابزارهای اینترنتی و غیر اینترنتی است که شما می توانید از آن ها در جهت تبلیغ محصولات و یا خدمات خود استفاده کنید. به عنوان مثال فرض کنید که شخصی قصد خرید یک محصول و یا استفاده از خدمات شما را دارد، شما می توانید تبلیغات خود را از طریق روش های اینترنتی مانند ایمیل، وب سایت، شبکه های اجتماعی و ... در اختیار او قرار دهید و یا این که می توانید از طریق ابزارهای غیر اینترنتی مانند بازاریابی پیامکی، رادیو، تلویزیون و ... تبلیغات خود را در اختیار این مشتری ها قرار دهید. بنابراین مهم ترین تفاوت بازاریابی اینترنتی با دیجیتال مارکتینگ این است که در دیجیتال مارکتینگ از تمامی ابزارهای دیجیتال برای تبلیغات استفاده می شود اما در بازاریابی اینترنتی تنها از ابزارهای اینترنتی برای انجام این کار استفاده می شود.

دیجیتال مارکتینگ

استفاده از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ چه مزایایی برای ما دارد؟

استفاده از این ابزارها مزایای بسیار زیادی را برای شما دارد، به عنوان مثال شما با استفاده از آن ها می توانید به راحتی به مخاطبین خود دسترسی داشته باشید و در نتیجه نیازی ندارید که زمان زیادی را صرف ارتباط با مشتریان و جامعه هدف خود کنید، شما می توانید محتوای تبلیغاتی و یا معرفی محصولات خود را خیلی سریع در بهترین فرمت و کیفیت در اختیار آنها قرار دهید. علاوه بر این شما با استفاده از آژانس دیجیتال مارکتینگ در واقع این امکان را در اختیار مشتری های خود قرار می دهید که نظر خود را درباره محصولات و یا خدمات شما در اختیار شما قرار دهند تا بتوانید در راستای پیشرفت و افزایش کیفیت محصولات و خدمات خود گام بردارید. هزینه نسبتا کمتر یکی دیگر از مزایای این نوع بازاریابی است که باعث می شود تا شما بتوانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید، این موضوع علی الخصوص در کسب و کارهای نوپا از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است چرا که این کسب و کارها معمولا نمی توانند در روزهای شروع فعالیت خود هزینه زیادی را صرف تبلیغات کنند.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ